Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 23 av 23
    Medlem jlinde1s avatar
    Reg.datum
    okt 2014
    Hoj
    Aprilia Tuono 1100 rr - 18 yamaha dragstar 650 bobber(såld) Aprilia Rsv4r(såld) Harley Nightrod (såld) Ktm 690 smc-r (såld) Ktm superduke 1290r -16(såld)
    Citat Ursprungligen postat av Corepax1290 Visa inlägg
    Ta lån upp över öronen, köp en 1290 en lambo och eventuellt ett par luder och lite sprit så låter du ungarna betala för de när du dör?
    Haha, tanken har slagit mig många gånger! Det är ju förmodligen den enda utvägen för nå pengar tjänar man ju inte som den svensson man är

Medlem Corepax1290s avatar
    Reg.datum
    maj 2017
    Hoj
    KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
    Citat Ursprungligen postat av jlinde1 Visa inlägg
    Haha, tanken har slagit mig många gånger! Det är ju förmodligen den enda utvägen för nå pengar tjänar man ju inte som den svensson man är
    Nä de skulle va om man lyckas talla på någon tant i Ica-kön som uppskattar det och testamenterar kåken för lite mer isåfall ;P

Medlem jlinde1s avatar
    Reg.datum
    okt 2014
    Hoj
    Aprilia Tuono 1100 rr - 18 yamaha dragstar 650 bobber(såld) Aprilia Rsv4r(såld) Harley Nightrod (såld) Ktm 690 smc-r (såld) Ktm superduke 1290r -16(såld)
    Nu är suget efter en superduke något enormt. Var ute med farsans hoj igår med ett par polare och smiskade lite kurviga vägar. Fick sån otrolig mersmak för något kurvvänligt monster.

https://www.blocket.se/gavleborg/KTM...0.htm?ca=5&w=1

Denna finns i närheten av mig. Vad ska man tänka på vid köp av dessa? Du som har erfarenhet

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Så 50 mil efter påstått oljebyte så är oljan i skick som topp 3 värst värsta en verkstan sett? Som krävts sköljning med ytterligare 6 liter olja? Och då har [...]

Two stroke man
Vill du annonsera ovan? Klicka här