Statens åsiktsregister!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag ser till min förskräckelse att jag tyvärr inte finns med i det statliga åsiktsregistret, förmodligen för att jag inte ägnar mig åt twitter.

Men ni som twittrar kan ju kolla om ni är med, ni bör ju haa rätt till samma skadestånd som romerna som registrerades i det sk "Romregistret"

Det torde väl vara ett grundlagsbrott att ägna sig åt åsiktsregistrering va?
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Det är säkert viktigt för demokratin och yttrandefriheten att hålla stenkoll på folk med fel värdegrund. :3freak
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Dels finns helt vanliga oskyldiga svenssons med i hennes blockerings-lista (t.ex. jag).
Men grädden på moset är ju ändå att hennes blinda försök till proffsig block-lista har kända amerikanska HBTQ-representater i sig. Jag misstänker att inte de heller sysslar med så mycket drev, hot och hat mot HBTQ-människor och/eller kvinnor...

Helt banalt hur hon kan ha en blocklista på över 14000 individer på en tjänst som Twitter som är en KOMMUNIKATIONSPLATTFORM... Det inte ens möjligheten för t.ex. mig att fråga henne VARFÖR hon blockerat mig.
och så att en myndighet helt tafatt sväljer hela hennes blocklista med hull och hår till ett offentligt konto som representerar Sverige, sån jäkla idioti, och/eller i linje med Public Service för den delen... vänster vänster vänster, och det goda hatet osv...
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Ännu bättre, Bill Gates finns med i hennes blocklista som SI svalde med hull och hår...

Bill fucking Gates, hur mycket hat och hot har han sysslat med? :hihi
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Ännu bättre, Bill Gates finns med i hennes blocklista som SI svalde med hull och hår...

Bill fucking Gates, hur mycket hat och hot har han sysslat med? :hihi

Han är en rik, vit man. behövs mer?

Om 30 år kommer vi antingen inte ha rätt till åsikter, eller läsa om detta som en mörk period i historieböckerna. Det är lite på samma nivå som att vår kulturminister har en tavla på sitt kontor som säger att "Nu är det väl dags för en kulturrevolution". Ingen har dock frågat om hon vet hur många miljoner personer som avrättats under vänsterns övriga kulturrevolutioner. men i Sverige 2017 är inte historia så viktigt...

- - - Updated - - -

Ännu bättre, Bill Gates finns med i hennes blocklista som SI svalde med hull och hår...

Bill fucking Gates, hur mycket hat och hot har han sysslat med? :hihi

Han är en rik, vit man. behövs mer?

Om 30 år kommer vi antingen inte ha rätt till åsikter, eller läsa om detta som en mörk period i historieböckerna. Det är lite på samma nivå som att vår kulturminister har en tavla på sitt kontor som säger att "Nu är det väl dags för en kulturrevolution". Ingen har dock frågat om hon vet hur många miljoner personer som avrättats under vänsterns övriga kulturrevolutioner. men i Sverige 2017 är inte historia så viktigt...
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
jag är inte med, men ett par av mina twittervänner är

det enda de gör är att tweeta bilder på tecknade kvinnor, typ
riktigt hemska människor
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top