Kolla Motogp på Mugello?

kasal

Medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Falkenberg
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -19, KTM 350exc Six Days -18, KTM 990 SMR -10
Håller på att kolla upp biljetter till Mugello och undrar om någon här har vart där o kollat och har något tips?

Om man väljer general admisson och får tillgång till gräsplättarna, ser man bra därifrån eller ska man slanta upp för en läktarplats? Det finns även en biljett som general admission reduced som jag inte begriper skillnaden på den och den vanliga general admission? Den är billigare så nåt borde skilja.

Sen är de de här med boende. Finns där bra camping bredvid banan som man bara kan dyka upp o slå upp ett tält på? Mot ersättning då antar jag. Eller får man satsa på hotell någon stans en bit ifrån? Misstänker att de kan va rejäla köer till och från banan.

Edit: Ok såg nu att reduced biljetterna bara är till för kvinnor, militärer och handikappade :D

Jag har bott på Ankerberg jämte Sachsenring några gånger så sviniga, högljudda campingar är jag van vid ;)
 
Last edited:

farmerlip

F.d Hybridpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hedemora
Hoj
2 röda och en gul
Jag var där för nått år sedan. Bodde i Florens, tåg till Scarperia och sedan svarttaxi ut till banan. Det är nästan promenadavstånd från tågstationen till banan. Banan ligger ju i en grop så du ser massor från nästan vilken gräsplätt som helst.
 

kasal

Medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Falkenberg
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -19, KTM 350exc Six Days -18, KTM 990 SMR -10
Jag var där för nått år sedan. Bodde i Florens, tåg till Scarperia och sedan svarttaxi ut till banan. Det är nästan promenadavstånd från tågstationen till banan. Banan ligger ju i en grop så du ser massor från nästan vilken gräsplätt som helst.

Ok. Vet du hur de funkar med camping runt banan? Campar man inne på området eller finns camping i närheten?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top