En sista dödsryckning?

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005
Ort
-
Hoj
ZXR750L, R1
Är det inte dags att ta bort robottrådarna nu? Finns väl inte en enda som skapat någon diskussion, ser bara sorgligt ut med massa tomma trådar.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Är det inte dags att ta bort robottrådarna nu? Finns väl inte en enda som skapat någon diskussion, ser bara sorgligt ut med massa tomma trådar.

Det ligger i kategorin Nyheter. Så Nej. De förblir kvar.

Om du visar lite hur man gör, genom att dagligen skapade intressanta trådar så roboten inte behöver finnas så absolut.

Men just nu är det för få nya trådar som skapas av medlemmar.

// edit
(jag ska dock ta upp frågan igen med Motorrad för att se om det går tänka om runt nyheter i forumet som är från Motorrad)
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
Att spamma sitt eget forum tror inte jag är rätt väg att gå för att få mer aktivitet från mänskliga medlemmar, möjligtvis en del negativ sådan (som denna tråd)
 

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005
Ort
-
Hoj
ZXR750L, R1
Det ligger i kategorin Nyheter. Så Nej. De förblir kvar.

Om du visar lite hur man gör, genom att dagligen skapade intressanta trådar så roboten inte behöver finnas så absolut.

Men just nu är det för få nya trådar som skapas av medlemmar.

// edit
(jag ska dock ta upp frågan igen med Motorrad för att se om det går tänka om runt nyheter i forumet som är från Motorrad)

Men tillför roboten något om ingen kommentera eller har åsikter om ämnet? Är det ett egensyfte att det skapas en tråd bara för att öka antalet trådar? Om du tittar på de robotskapade trådarna så tror jag du ser att det är ett i stort sett obefintligt intresse för dessa.
Har all respekt för ditt arbete med att skapa det här forumet men tror inte det här är rätt väg.
 

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005
Ort
-
Hoj
ZXR750L, R1
Såg just det sista du skrev. Är nog rätt att ta upp det. Är ju väldigt få svar i trådarna och majoriteten av de som faktiskt finns är syrliga kommentarer om själva roboten.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Har i samråd med Gerry på Motorrad kommit fram till att vi kör utan trådar för nyheterna på startsidan.

Så får vi se om medlemmar tar sig lite tid att skriva egna trådar med "nyheter" framöver för att diskutera sådant man hört.

Jag är helt favör av egengenererat kvalitetsinnehåll än "blahablah"-trådar som automatiskt genererats.

Ska fixa detta nu direkt här.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top