Handledare att övningsköra tung MC sökes, Stockholm

Richard1

Medlem
Gick med
17 Jan 2017
Ort
Stockholm
Hoj
R6 -07 & z1000sx-18
Hej!

Jag fick precis min KTM 690 duke från 2013 och förbereder för att ta kortet så fort värdret tillåter.:tummenupp

Jag söker därför nu en god själ som vill ha en anledning att komma ut och åka till våren för att handleda mig. Jag betalar gärna en symbolisk summa för detta, och bjuder givetvis på mat/kaffe & bulle!

Jag är 25 år gammal och bor i Tullinge.

Hör gärna av er till mig om intresse finns!

E-post: Richardh_91@Hotmail.com

Vänliga hälsningar,
Richard
 

Richard1

Medlem
Gick med
17 Jan 2017
Ort
Stockholm
Hoj
R6 -07 & z1000sx-18
Edit*

I utbyte kan jag även agera PT på gymmet. Jag har tränat gym i 8 år och thaiboxning i 1,5. Och har under mina år hjälpt och aktivt tränat upp ca. 10 personer.:)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tack för ditt svar SwePace, väldigt uppskattat!

Ska kika på det!

På en knix lär du dig hantera hojen mer och bättre än de flesta gör på flera år på gata, så det är mycket värt de futtiga slantar det kostar. Dessutom är det riktigt skoj.

Hade jag bott närmare så hade jag kunnat hjälpa till, nu vet jag inte var jag kommer jobba i vår än, annars hade det ju kunnat vara möjligt att passa på att svänga förbi och handleda lite på hemvägen. :hihi
 

Richard1

Medlem
Gick med
17 Jan 2017
Ort
Stockholm
Hoj
R6 -07 & z1000sx-18
På en knix lär du dig hantera hojen mer och bättre än de flesta gör på flera år på gata, så det är mycket värt de futtiga slantar det kostar. Dessutom är det riktigt skoj.

Hade jag bott närmare så hade jag kunnat hjälpa till, nu vet jag inte var jag kommer jobba i vår än, annars hade det ju kunnat vara möjligt att passa på att svänga förbi och handleda lite på hemvägen. :hihi

Återigen, bra input! Tack!

Du är alltid välkommen att höra av dig om du flyttar till sthlm, eller har vägarna förbi, så kan jag visa dig runt i dina då eventuellt nya kvarter!
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Återigen, bra input! Tack!

Du är alltid välkommen att höra av dig om du flyttar till sthlm, eller har vägarna förbi, så kan jag visa dig runt i dina då eventuellt nya kvarter!

Jag jobbar i sthlmstrakten och pendlar från enköping, nu sitter jag i centrala sthlm och tidigare har jag pendlat till sötälje. Mitt nuvarande uppdrag tar slut innan hojsäsongen börjar och jag vet inte vad nästa uppdrag blir än, hamnar jag i dina krokar så kan jag mycket väl handleda lite på eftermiddagarna. Var mest så jag menade. Flyttar gör jag nog inte närmaste tiden. :crash
 

Richard1

Medlem
Gick med
17 Jan 2017
Ort
Stockholm
Hoj
R6 -07 & z1000sx-18
Jag jobbar i sthlmstrakten och pendlar från enköping, nu sitter jag i centrala sthlm och tidigare har jag pendlat till sötälje. Mitt nuvarande uppdrag tar slut innan hojsäsongen börjar och jag vet inte vad nästa uppdrag blir än, hamnar jag i dina krokar så kan jag mycket väl handleda lite på eftermiddagarna. Var mest så jag menade. Flyttar gör jag nog inte närmaste tiden. :crash

Ah, då är jag med. Hör gärna av dig i sådant fall! :tungan
 

Richard1

Medlem
Gick med
17 Jan 2017
Ort
Stockholm
Hoj
R6 -07 & z1000sx-18
För allas information har jag sedan en tid tillbaka fått tag på en, av få, fantastiska själar som tar sig an sådana som mig utan mc-kort. Jag har därför sedan mars månad brännt av ca 25h åkning och har den 25e april bokat in Risk 2 för att i maj köra upp när det känns rätt.

Slingerbulten, bogesundsvägen och mycket andra trevliga kurviga vägar har betats av. Fika på välkända fik har även besökts och njutits av.

Jag skulle därför i samband med detta rikta ett stort generellt tack till er f.d. handledare, er som handleder idag, och framtida handledare, för den hjälp ni bistår med. Den är värd guld.

Snart ses vi på vägarna!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top