Åk med #22MOZZ till GP:t i Qatar!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Funderat på at kolla in GP 2017? Häng med till MotoGP:t i Qatar och samtidigt som du kan kolla in om Lorenzo och Duccen är en bra kombo, så kan du få chansen att heja på mig när jag kör supportrace!!!
TJOHO!!!!! helt enkelt! Peter Karlsson, som ordnat Björn Gunnarssons fantastiska Isle of Man resor, hjälper till och fixar så det blir billigt och bra. Så, vill ni åka med och heja ska ni kontakta Peter på petersevenemang@gmail.com och anmäla ert intresse. Gör det snart så vi kan boka bra hotell och biljetter och så.
Tänkt avresa är onsdag den 22 mars och tillbaka i Sverige måndagen den 27e. Tanken är att vi löser resa, hotell och biljetter samt fixar möjlighet att göra roliga kring-aktiviteter typ jeep i öknen och så.
Detaljer kommer, men OM ni är intresserade, maila Peter på ovanstående adress. Vi är redan 8-9 stycken, men SÅKLART vore det ännu roligare om vi blev många!
För har det var ju längesedan en MotoGP-premiär var så intressant som den 2017. Och så #22 som en bonus; kan det bli bättre!!!:yoparty:yoparty:yoparty :D
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
:banana:fyllisar:rock:yoparty:yoparty Fifan va fränt det ska bli:fakta.

Jag visste att det skulle hjälpa att hålla tummarna, men min chef sa att det starkt påverkat min arbetsförmåga till det sämre under dessa dagar:).

Jag hoppas att det blir en special edition ticha för oss resenärer:)
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
:banana:fyllisar:rock:yoparty:yoparty Fifan va fränt det ska bli:fakta.

Jag visste att det skulle hjälpa att hålla tummarna, men min chef sa att det starkt påverkat min arbetsförmåga till det sämre under dessa dagar:).

Jag hoppas att det blir en special edition ticha för oss resenärer:)

Ajajaj, det var inte bra! Att du jobbat sämre alltså. :gnissla Däremot MYCKET bra att du vill följa med! :)FIFAN!!!! vad det kommer att bli kul!:yoparty:yoparty
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
:banana:fyllisar:rock:yoparty:yoparty Fifan va fränt det ska bli:fakta.

Jag visste att det skulle hjälpa att hålla tummarna, men min chef sa att det starkt påverkat min arbetsförmåga till det sämre under dessa dagar:).

Jag hoppas att det blir en special edition ticha för oss resenärer:)

Din arbetsförmåga var väl begränsad redan innan? Du hänger ju här hela tiden. ;)
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Mozz - när tror du priset på denna resan blir spikad ?

Än så länge känns det som en "Jag vill så det värker, men priset MÅSTE bli schysst eller i alla fall överkomligt" innan jag kan ansöka om ledigt.

Och.....även såklart specificerat vad som ingår i resan ! Jag känner personligen att det är först när jag fått prisbilden klar för mig som jag kan ta beslut. Så försök att få ut detta så fort som möjligt !





Sedan vad som är ett "schysst" pris, det får bli upp till betraktaren, och allt går inte att värdera i pengar heller. detta kommer att bli en once in a lifetime upplevelse såklart.
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Ajajaj, det var inte bra! Att du jobbat sämre alltså. :gnissla Däremot MYCKET bra att du vill följa med! :)FIFAN!!!! vad det kommer att bli kul!:yoparty:yoparty

Det är alltid döhäftigt att se dig rejsa, dessutom så har jag aldrig sett ett MotoGP lopp.
Det hade ju känts öken att inte följa med på äventyret ...men vänta nu....jag ska ju till en öken, äh va fan...

Vilket jäkla häftigt äventyr detta kommer att bli:banana:banana:banana.

ps
Jag har hört rykten om att det finns en Italienare som har fler fans än dig, men jag är fan skeptisk:)
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
...

ps
Jag har hört rykten om att det finns en Italienare som har fler fans än dig, men jag är fan skeptisk:)

Jag tror inte italienarens fans har skramlat ihop till notan någon gång som han har klotat. Alltså är Mozz fans mycket mer...fans.

Jag hänger nästan aldrig här på arbetstid, för någon gång så måste man ju vila.:)

Hahahahahahahahahaha!!!
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Mozz - när tror du priset på denna resan blir spikad ?

Än så länge känns det som en "Jag vill så det värker, men priset MÅSTE bli schysst eller i alla fall överkomligt" innan jag kan ansöka om ledigt.

Och.....även såklart specificerat vad som ingår i resan ! Jag känner personligen att det är först när jag fått prisbilden klar för mig som jag kan ta beslut. Så försök att få ut detta så fort som möjligt !





Sedan vad som är ett "schysst" pris, det får bli upp till betraktaren, och allt går inte att värdera i pengar heller. detta kommer att bli en once in a lifetime upplevelse såklart.

Peter säger att det bara är frågan om en intresseanmälan idag! Detta för att Peter ska få en chans att förhandla med resebyrån om resa och hotell. Då kan han komma med ett pris och man kan boka. Och DÅ kommer ett pris och allt som ingår.

Så, att säga till Petar att "Jag är sugen på att åka till Qatar" nu innebär alltså inget åtagande.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Mozz - när tror du priset på denna resan blir spikad ?

Spikat pris är ännu inte spikat, men Peter hoppas på att det hamnar på "närmare 9 än 10 kkr!! Då ingår resa, hotell med frukost och biljetter till 4 dagars GP. Låter väl rätt vettigt???!!!
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Spikat pris är ännu inte spikat, men Peter hoppas på att det hamnar på "närmare 9 än 10 kkr!! Då ingår resa, hotell med frukost och biljetter till 4 dagars GP. Låter väl rätt vettigt???!!!

Har ringt runt lite, och med mig är vi fyra stycken som är intresserade :fyllisar (nja, fyllisar är väl en felaktig emoji - vi ska till Qatar)


(Men flera säger samma sak. För att ta det slutgiltiga beskedet vill de ha det färdiga paketet specificerat - Och det kommer ju säkert inom det snaraste :fakta).

Ja...Ska bli spännande det här !
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Hej alla! Nu meddelar Peter som arrangerar resan, att det börjar bli "fullt". Det kan dock gå att fixa fler flygbiljetter och hotellrum, så OM man är intresserad, meddela Peter det NU, på petersevenemang@gmail.com

TJOHO!!!!!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp:):):)
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Har ringt runt lite, och med mig är vi fyra stycken som är intresserade :fyllisar (nja, fyllisar är väl en felaktig emoji - vi ska till Qatar)


(Men flera säger samma sak. För att ta det slutgiltiga beskedet vill de ha det färdiga paketet specificerat - Och det kommer ju säkert inom det snaraste :fakta).

Ja...Ska bli spännande det här !

Fan.. kom igen nu grabbar. Mozz ska köra på ett GP race :fakta,så sluta att tveka och häng med:)
Jag skulle kunna bo i ett beduintält med en dunk vatten för att få uppleva detta äventyr:fakta:)
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Peter, reseledaren, hälsar och tackar för alla trevliga, vänliga och supersnabba mailsvar från de som anmält att de vill hänga med. :tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Världsmetropolen Kungsängen
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Mest imonerad på Peters supersnabba och detaljerade svar på våra frågor....
Bokat, betald å klar !!!!

Vilka ska med nudå? (Fyll på listan)
1. RR:Benny (Benny) Arlanda
2. Kamakazi Kid, (Patrik) Arlanda
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Vilka ska med nudå? (Fyll på listan)
1. RR:Benny (Benny) Arlanda
2. Kamakazi Kid, (Patrik) Arlanda
3. magnus_moss, (Magnus) Landvetter.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top