Monzabanan bästa/mest prisvärda platserna

elkenneth

Medlem
Gick med
12 Feb 2008
Ort
Norrtälje
Hoj
Nej

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia Tuono V4
Vi satt i första chikanen efter start/mål, men efter att ha gått runt på området så skulle jag nästa gång vilja sitta vid Ascari på läktare 13-16 någonstans. Snabb chikan och sen full acceleration ut på rakan. Sen kan man lätt knalla runt på insidan till olika ställen på och titta.
 
Last edited:

elkenneth

Medlem
Gick med
12 Feb 2008
Ort
Norrtälje
Hoj
Nej
Bra att höra, jag tror på 16, 13...15 är lite dyrare.
Hur funkar med förtäring, springer de runt någon som säljer eller kan man utan större besvär komma till de ställen som säljer vin/öl och lättare förtäring.
 

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia Tuono V4
Bra att höra, jag tror på 16, 13...15 är lite dyrare.
Hur funkar med förtäring, springer de runt någon som säljer eller kan man utan större besvär komma till de ställen som säljer vin/öl och lättare förtäring.

Det fanns matstånd som säljer bådadera lite överallt så det var inga problem Ej på läktaren dock.
 

JB1911

Medlem
Gick med
4 Aug 2009
Ort
Snart på landet
Hoj
Ducatis
Var där i år och körde på snikvarianten med General Admission biljetter (ca 900 kr/styck för söndagen), F1 var inte hela meningen med resan. Höll oss på insidan om Curva Biassona där man stod ca 4 m från bilarna när de susade förbi, bra vinddrag alltså, lät som flygplan, luktade godståg :p Hade vi vart lite tidigare finns det enklare läktare längre bort mot Seconda Variante.

Mat och dryck finns i alla dess former runt om banan. Fastnade för helgrillad gris i bättre macka, kall starköl till det :)
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top