Racekalender 2017

Kawa_Krille

Wannabe...
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Hemma
Hoj
Kwikasfuki R -19
Tjena,

Hade lite tid över under Nyårshelgen så jag pillade ihop en Racekalender för 2017.
Då jag själv gillar det mesta inom motorsport så har jag tagit med race på både två och fyra hjul. Dock inte MX/Enduro/X-Games och liknande.
Totalt är det 286 event listade i denna kalender! :banana
För er som inte vill ha med allt så bifogar jag en .csv fil som ni kan öppna i t.ex. Excel och där redigera bort, eller lägga till event, så ni får en kalender som passar er smak.

Eftersom det fanns begränsningar för vilka filformat som får laddas upp här på SH så får ni helt enkelt ta bort filändelsen .txt på de bifogade filerna så får ni en .ics fil för direktimport av alla 286 event i Outlook/Google samt en .csv fil för egen redigering.

För er som använder Outlook av senare variant, 2013/Office365/2016 (Exchange ActiveSync konto), så går det INTE längre att importera .CSV filer direkt till kalendern.
Jag fick importera min .CSV fil i Google Kalender och därifrån exportera ut den till .ICS format som jag sedan kunde importera in i Outlook.


Jag reserverar mig för eventuella felskrivningar samt tillägger att de datum och platser som är angivna är officiella MEN kan komma att ändras.


Önskar er alla ett riktigt skönt hojår 2017!
 

Bifogat

  • Race_Kalender_2017.csv.txt
    16.5 KB · Visningar: 59
  • Racekalender_2017.ics.txt
    91.5 KB · Visningar: 39
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top