Video #22 MOZZ testar jul-dryckerna! GOD JUL!!!

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
God Jul Mozz och jag passar även på att tacka för julens bästa dryckestest.

Men....Var får man tag på den exklusiva ELF:s Rejssoppa ?. Den finns inte på Systembolaget i alla fall. Jag betalar hellre 5 ggr mer för en bouquet av PolePosition på Falken än budgetmärkenas bouquet av "avslagna knogar" och där man (i alla fall jag) även kan förnimma doften av överhettat Mastercard - Jag tycker smaken är rätt besk också faktiskt..

Än en gång ..................Very Merry X-mas till dig Mozz
 

hakhap

Medlem
Gick med
26 Oct 2013
Ort
Oslo
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 RR 2016
Tack för tipsen och god jul Mozz

misspelled with auto correct
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Första gången jag klickar på "gillaknappen" utan ens titta, magkänslan säger att det här är bra, kollar på videon imorrn.
 

TNB

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2008
Ort
Nacka
Hoj
KTM 450, BMW K1300R, Yamaha XT1200Z,
Den enda test man behöver... Å en God Jul, och ett Gott nytt år på dig också Mozz:tummenupp
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
TACK alla för glada positiva kommentarer! Vi hörs!

#22
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Finns det en möjlighet att du skulle kunna testa nyårsskumpa också ?

Kanske för mycket begärt att du ska köpa in en massa dyr skumpa för vår skull, så vi bara kan köpa den bästa och glida på en räkmacka........men du är ju folkbildare, och är man folkbildare så får man offra sig lite tänker jag.

Happy new gear på dig Mozz
 

The Hayabusa

Ny medlem
Gick med
24 May 2008
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX 1340 R 2008 & GSX 1000 R för banan.
In riktigt GOD JUL på dig också Mossberg. Vår glädjespridare och motorcyklisters vän på Sporthoj.
Kommer personligen likt många andra följa dig under lite olika trådar under 2017...
och kanske kanske kanske få äran att möta dig på någon av banorna i och under 2017.

GOD JUL MAGNUS du förgyller våran vardag och det betyder mycket.
 

tomsta

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jul 2007
Ort
tyresö
Hoj
Honda CBF600 -04
hej du testförare!

Funderar på vad du har för tröja på kroppen? Själv har jag två äkta Mozz-T-shirts i samlingen men på ingen står det ..cing högst upp? Vad det nu kan vara för bokstäver som inte syns på videon? Icing?? Locing?? Kocing?? Pocing??
Kan det vara 2017 års tröja eller en tidigare för mig okänd version?
Ett är säkert, när nästa års tröja kommer så slår jag till direkt.
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
hej du testförare!

Funderar på vad du har för tröja på kroppen? Själv har jag två äkta Mozz-T-shirts i samlingen men på ingen står det ..cing högst upp? Vad det nu kan vara för bokstäver som inte syns på videon? Icing?? Locing?? Kocing?? Pocing??
Kan det vara 2017 års tröja eller en tidigare för mig okänd version?
Ett är säkert, när nästa års tröja kommer så slår jag till direkt.

Du har en skarp blick tomsta....Kan detta vara den heliga graalen ? en prototyp för 2017 års modell !!!!!!!

NEJ !! Det kan inte vara sant. Mozz-tischorna utvecklas ju i Area 51 av handplockade ingenjörer....under strikt bevakning. Inte ens Mozz himself har tillträde till mer än nivå 4 i utvecklingsprocessen (av totalt 12 nivåer där Tischorna på de sista nivåerna sägs besprutas med en topphemlig substans av nanopartklar syntetiskt framställda av Mozz DNA genom en spektrometeranalysator man hittade på UFO:t...OBS // Ej bekräftat // Alltså Spektrometern, UFO:t är ju där såklart)

Tanken svindlar !

Är det ett oavsiktligt misstag från Mozz som avslöjar vad som händer i utvecklingslabbet (en Tischa som inte ens fick visas i dagsljus, som bara sändes över för att prova passformen) ?

Kommer Mozz att bli hämtad av de kostymklädda "Men in blacks" specialstyrka inatt (Den mytomspunna specialenheten "Men in turkosblått") ?

...eller är det en avsiktlig produktplacering iscensatt av Amerikansk underrättelsetjänst för att kränga några extra Tischor av den skarpa Tischan genom att smyga in prototypen R.A.M.17 (Restricted Area Mozztischa modell 2017) i en julsnapsrecension !

Ja - Vi får nog aldrig veta svaret ! Inte när det gäller sådan här topphemlig spjutspetsteknologi som en Mozz-Tischa....man kan bara gissa !


MEN....Det är definitivt ett "a" och inte ett "o" på Tischan, Jag tror att det står "F"acing :va eller kanske "Sp"acing :va

Bara en sak som är säkert - Först 2017 får vi se vad det egentligen står på Tischan !
 
Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
hej du testförare!

Funderar på vad du har för tröja på kroppen? Själv har jag två äkta Mozz-T-shirts i samlingen men på ingen står det ..cing högst upp? Vad det nu kan vara för bokstäver som inte syns på videon? Icing?? Locing?? Kocing?? Pocing??
Kan det vara 2017 års tröja eller en tidigare för mig okänd version?
Ett är säkert, när nästa års tröja kommer så slår jag till direkt.

Hello tomsta! UPPENBARLIGEN är både du och Yzf R1 relativt nyblivna fans (säger jag som hållit på med RR i drygt 20 år) och därför är ni tydligen inte bekanta med denna goding i #22:s racetischa-produktion!

Denna "Racing is the opposite of Facebook!" blev på sin tid en klassiker och har setts i flera fina sammanhang! Så, 2017 edition är det INTE!!!! Den blir annorlunda..... :)
 

Bifogat

  • Bild 2016-12-28 kl. 21.50.jpg
    Bild 2016-12-28 kl. 21.50.jpg
    185.6 KB · Visningar: 58

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Hello tomsta! UPPENBARLIGEN är både du och Yzf R1 relativt nyblivna fans (säger jag som hållit på med RR i drygt 20 år) och därför är ni tydligen inte bekanta med denna goding i #22:s racetischa-produktion!

Denna "Racing is the opposite of Facebook!" blev på sin tid en klassiker och har setts i flera fina sammanhang! Så, 2017 edition är det INTE!!!! Den blir annorlunda..... :)

Åhhh nej - Var det den gamla trasan du hade på dig !


Längtar till 2017-edition !!!

Skulle alltså vara ett "R" framför **acing - Det hade jag ALDRIG kunnat lista ut.
 
Last edited:

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Lysande så här i vintermörkret!
Härligt att höra att fler gillar doften av brända brytare! :tummenupp
De flesta anser annars att det bara är idioter som inte byter till elektronisk tändning. Således har alla mina hojar brytarna kvar! :)

Bild%202016-12-28%20kl_%2021_50.jpg
Denna "Racing is the opposite of Facebook!" blev på sin tid en klassiker och har setts i flera fina sammanhang! Så, 2017 edition är det INTE!!!! Den blir annorlunda..... :)

Tidlös! Ska naturligtvis inte vara 2017 års utgåva för då är den inte längre tidlös. :fakta
Ska ingå i grundsortimentet av T-tröjor. Förvaras de under Bettan så blir de dessutom personliga med äkta oljefläckar! :tummenupp

Jag vill TjöPa!
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Lysande så här i vintermörkret!
Härligt att höra att fler gillar doften av brända brytare! :tummenupp
De flesta anser annars att det bara är idioter som inte byter till elektronisk tändning. Således har alla mina hojar brytarna kvar! :)



Tidlös! Ska naturligtvis inte vara 2017 års utgåva för då är den inte längre tidlös. :fakta
Ska ingå i grundsortimentet av T-tröjor. Förvaras de under Bettan så blir de dessutom personliga med äkta oljefläckar! :tummenupp

Jag vill TjöPa!

U wait! 2017 edition snart i en brevlåda nära dig!:tummenupp
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top