Vad tråkigt....

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
Tjena gubbar...

Lite tråkigt att det inte händer så mycket speciellt här på forumet just under vinterhalvåret!

Så tänkte jag, det vare skit kul att dela med oss lite smått och gott för att hålla upp humöret:) Så lägg gärna in om ni hittar nåt kul:tummenupp
 

Bifogat

  • qw.jpg
    qw.jpg
    143 KB · Visningar: 1,157
  • Va.jpg
    Va.jpg
    272.7 KB · Visningar: 909
Last edited:

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
Krogbesök på nattkröken
De var två gubbar som var på väg hem från krogen och så sa den ena till den andra:
- Nu måste jag smyga mig in så inte frugan vaknar för då blir det ett jävla liv...
- Jag kör en annan metod jag, jag sparkar in dörren och skriker:
- Nu jävlar ska här knullas och då ska du se en som sover!!!


Snart börjar det
En man kom hem från jobbet, helt utsliten och slog sig ner i soffan framför Tv:n.
Han sa till sin fru:
- Ge mig en öl, snart börjar det.
Hon suckade men skickade över en öl till honom.
Efter femton minuter sa han:
- Ge mig en öl till för snart börjar det.
Hon blängde på honom men slängde till honom en öl till.
När han avslutade ölen efter några minuter sa han:
- Ge mig en öl till, det börjar vilken minut som helst.
Frun blev vansinnig och skrek:
- Är det allt du ska göra i kväll?! Sitta framför Tv:n och dricka öl!! Du är inget annat än en lat, fet, dryg jävel...
Mannen suckade och sa:
- Nu har det börjat.:rofl
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Eftersom alla är så lättkränkta så kan vi ju inte håna varandra som vi normalt gör vintertid. Tur man kan köra cross i alla fall...
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Eftersom alla är så lättkränkta så kan vi ju inte håna varandra som vi normalt gör vintertid. Tur man kan köra cross i alla fall...

Varför får man inte kränka folk lite nu för tiden. Vad är det som har förändrats?
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Varför får man inte kränka folk lite nu för tiden. Vad är det som har förändrats?

Har du testat på sistone? Man blir censurerad om man kallar hen vid deras rätta namn (sittkissare, lika könsneutralt). Påpekar jag att folk som är rädda för fartkameror på MC kanske borde titta på "Det okända" på någon skitkanal grinas det i kör. Säger man att en sporthoj med 25.000:- i försäkringskostnad inte är byggd för att framföras i lagliga farter knackar moralpolisen på dörren med ett tvångsmedlemsskap i F!.

Jag trodde i min ungdom att uttrycket "I'm to old for this shit" vad gäller sporthojar handlade om stela knäleder och förnuft men verkligheten visade sig vara för gamla åsikter i den virtuella sporthojsvärlden...

p.s
Din avatarbilds "dans" är lite... fjollig. Läspar han också? :krama *KrenCKthets*
 

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
Eftersom alla är så lättkränkta så kan vi ju inte håna varandra som vi normalt gör vintertid. Tur man kan köra cross i alla fall...

Lite grova skämt borde man väl tåla:lol

Konstiga ljud
En man kommer hem från jobbet lite tidigare än vanligt och hör konstiga ljud från sovrummet. Han springer uppför trappan och i sovrummet ser han sin fru ligga naken. Hon svettas ymnigt och kippar efter andan:
-Jag har fått en hjärtattack, flämtar hon.

Mannen rusar nerför trappan för att ringa en ambulans när deras fyraåriga son skriker:
-Pappa, farbrorn i huset bredvid gömmer sig i din garderob och har inga kläder på sig.
Mannen kutar uppför trappan igen, sliter upp garderobsdörren och får syn på grannen.
-Din jävel, min fru har fått en hjärtattack och så springer du omkring naken och skrämmer ungarna.
 
Last edited:

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Har du testat på sistone? Man blir censurerad om man kallar hen vid deras rätta namn (sittkissare, lika könsneutralt). Påpekar jag att folk som är rädda för fartkameror på MC kanske borde titta på "Det okända" på någon skitkanal grinas det i kör. Säger man att en sporthoj med 25.000:- i försäkringskostnad inte är byggd för att framföras i lagliga farter knackar moralpolisen på dörren med ett tvångsmedlemsskap i F!.

Jag trodde i min ungdom att uttrycket "I'm to old for this shit" vad gäller sporthojar handlade om stela knäleder och förnuft men verkligheten visade sig vara för gamla åsikter i den virtuella sporthojsvärlden...

p.s
Din avatarbilds "dans" är lite... fjollig. Läspar han också? :krama *KrenCKthets*

Jag har ingen aning om vem klanten på min avtar är. Men han heter visst Rossi. Ska visst vara nån typ av tjeNDiz.

Sitta och kissa kräver förövrigt sin man sådeså! ????
 

Berget80

Medlem
Gick med
31 May 2016
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
......
 

Bifogat

  • 31997ff71e686d93588f4c7c623ad8e8.jpg
    31997ff71e686d93588f4c7c623ad8e8.jpg
    38.1 KB · Visningar: 447
Last edited:

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
Älgjakt

En jägare som för första gången i sitt liv skulle ut och jaga älg, åker och köper ett gevär och går ut i skogen.

Efter ett tag ser han en stor fin älg, han börjar att sikta och skjuter mot älgen, när röken har lagt sig så är älgen borta, någon knackar jägaren på ryggen, och när han vänder sig om står älgen där och säger:

- Du får två val, antingen drar du ner byxorna och ställer dig på alla fyra eller så dödar jag dig.

Jägaren vill inte dö så han drar ner brallorna och låter älgen göra sitt, och när älgen är klar försvinner han.

Ont i röven som bara den far jägaren tillbaka och köper ett maskingevär och går ut i skogen igen, där han får syn på älgen igen, siktar länge innan han tömmer hela magasinet mot älgen och tänker:
- Men nu fick jag älgfan.

Då knackar någon honom på ryggen, han vänder sig om och där står älgen och säger:
- Du vet vad som gäller.

Jägaren drar ner byxorna och älgen gör sitt och försvinner sen när han är klar.
Denna gång kryper jägaren tillbaka till stan med en otrolig smärta i röven, han köper nu ett raketgevär med målsökande missil och tänker att nu ska den där jävla älgen dö, han går ut i skogen och hittar älgen sittandes i en skogsglänta, han tar upp raketgeväret och låser fast sitt mål och skjuter.

Det flyger mossa och barr överallt, och sen när allt har lagt sig, så knackar någon på hans rygg och där står älgen igen och säger:
- Du är inte här för jaktens skull va??:rofl
 
Last edited:

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
En liten pojke

En liten pojke var på en nudiststrand med sina föräldrar. Pojken frågade sin far:
- Far, varför har några snoppen upp och andra ner?
Pappan blev paff, men fick en ide och sa:
- Jo, de som har den upp är rika och de som har den ner är fattiga.
- Okej, sa pojken.

Efter ett tag frågar pappan:
- Har du sett mamma?
- Ja, hon pratar med en fattig man som plötsligt blev rik och nu håller hon på och pumpar honom på pengar.
 

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
Man ska vänta tills man hittar den rätta, eller...?

Efter en natt med mycket sex ser mannen ett foto på en annan man på sängbordet. Han blir orolig och frågar:
- Är det din man?
- Nej, såklart inte, säger kvinnan och kryper närmare.
- Din pojkvän då?
- Nej, absolut inte, svarar hon och nafsar honom i örat.
- Pappa eller bror?
- Nej, nej, nej! svarar hon.
- Vem fan är det då?
Då svarar kvinnan leende:
- Det är ju jag före operationen!!!
 

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Ort
Pinegrove, Scania
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
En deprimerad man går in på det lokala bolaget och köper en back Tuborg, går iväg till parken och sätter sig och dricker upp den. Han somnar senare på parkbänken, helt utslagen. På natten kommer en våldtäktsman och förgriper sig på den redlösa mannen.
Morgonen därpå så vaknar mannen och känner att han har ont i akterpartiet. För att bedöva även denna smärta så går han bort till bolaget och köper sig ännu en back Tuborg. Samma förlopp utspelar sig även denna kväll; mannen dricker upp sin öl, slocknar och våldtäktsmannen förgriper sig på honom under natten.
Morgonen därpå stövlar mannen in på bolaget och utbrister: Nu köper jag banne mig en back Carlsberg istället, Tuborg får man bara ont i röven av!
 

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Om djur på nöjesfält.

Vilket djur tycker minst om berg och dal banor?




- Antilopen. Fattar ni? Anti-loopen <-- Markera här!

:lol
 

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
Boken

Mannen läser en bok i sängen och har frun bredvid sig. Han börjar helt plötsligt ta henne lite försiktigt på musen.
Frun överlyckligt:
- Åh, vill du ha sex?
Mannen:
- Neej, jag vill bara blöta fingret så att jag kan vända sida...:rofl
 

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Ort
I Skogen
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
Falcon eller Pripps

En kvinna skrattade och pekade på ölmagen till en gammal tjock farbror och sade: Är det falcon eller pripps du ha där inne?
Lite ställd blev han, men svarade: Jag ha ingen aning, men det finns en kran under om du vill smaka:hihi
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top