Idag mobilanpassas SH

mindraper

Här kör vi året runt!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 690 Power
Hej!
Om man klickat på skrivbordversion hittar jag inte hur man går tillbaka till mobilversion. Testade att starta om mobilbrowsern men hjälper inte. Den låser fast mig på skrivbordsversionen

Edit, hittade en knapp för det nu men den kunde gärna vara lite STÖRRE : )
 
Last edited:

mindraper

Här kör vi året runt!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 690 Power
I köp o sälj är sidan lite för bred så man får scrolla i sidled. Blir inte överskådligt
 

mindraper

Här kör vi året runt!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 690 Power
Lite mer..
Jag får inte funktionen "redigera profil" att fungera. Varken från mobil eller skrivbordsversion
 

NisseHt

Yamaha samlare
Gick med
11 May 2004
Ort
Skånelandet
Hoj
MT10, FZR1000, RD350, DT125
Går inte att resiza vilket är nödvändigt för den som inte har mikrofingrar och perfekt syn. Bra dock att skrivbordsversionen är lätt åtkomlig
 

Thunell

Medlem
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Närke
Hoj
Gammal 750
Kanske är smålarvigt. Men när man zoomar in på första sidan eller högst upp på sidan när man är inne på någon tråd så följer "välkommen delen" med in i zoomen. Lite småstörande. Tog en print screen som förklarar är vad jag menar :)


Edit: kan ju inte ladda upp bild.. försöker lägga in den imorgon.
 

Thunell

Medlem
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Närke
Hoj
Gammal 750
Hittar även inte "Slumpade trådar från senaste dygnet" på första sidan i mobilversionen. Är det en tanke med det? Jag saknar den iaf.
 

WilleZL

Aktionsgruppen för TT-lopp på Gotland
Gick med
13 Jan 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R6 & RD350
Tack (för denna bekvämlighet)! Sitter nu tillbakalutad i soffan istället för hukad över skrivbordet!

Jag skulle förstås kunna ha en "Lap top" i knäet men där har jag istället verkstadsmanualen till min R6:a, haha!

Trevlig helg!
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Tack (för denna bekvämlighet)! Sitter nu tillbakalutad i soffan istället för hukad över skrivbordet!

Jag skulle förstås kunna ha en "Lap top" i knäet men där har jag istället verkstadsmanualen till min R6:a, haha!

Trevlig helg!

Precis effekten som önskades. Att man KAN surfa SH mer när man vill :)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
sajten har legat nere pga en configmiss och sen tog jag semester :brinnerup

URSÄKTA :gnissla

Konstigt nog ingen som hört av sig. Hoppas ni fått mycket gjort idag... :crash
 

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696 -10
Och ingen har reagerat, märkligt.

Jo märkte det men trodde det var mig det var fel på. Gjorde en Mätning på bredbandskollen om konstaterade att jag har 0,75mbit ner.. :huvet Betalar för 100 så det är bra valuta för pengarna.
 

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Ort
I verkligheten, idag
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Kan inte se bifogade bilder i inlägg i mobilversionen. Står att de är där men kan inte öppna dem. Dvs, bilder som sparats på SH. Direktlänkade bilder funkar såklart.


Finns en länk längst när på mobila sidan som heter"komplett webplats". Om jag klickar på den kommer jag till en vit sida och efter det slutar det mobil temat att funka typ (bara första sidan som funkar, men blir typ en blandning av mobilt och full version?

iPhone 6s, iOS 10
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Kan inte se bifogade bilder i inlägg i mobilversionen. Står att de är där men kan inte öppna dem. Dvs, bilder som sparats på SH. Direktlänkade bilder funkar såklart.


Finns en länk längst när på mobila sidan som heter"komplett webplats". Om jag klickar på den kommer jag till en vit sida och efter det slutar det mobil temat att funka typ (bara första sidan som funkar, men blir typ en blandning av mobilt och full version?

iPhone 6s, iOS 10

Kan du ta en skärmdump på problemet med se bilder? Kanske enklare för mig att förstå problemet då.

Vad gäller vid sida, så behöver jag att fler får samma fel. Det är en vanlig redirect... =) men om det går, kopiera och klistra in länkens fulla URL är så kanske jag kan få samma fel.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top