Mobilanpassad sajt kommer snart

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Hejsan! Snart kommer det en mobilanpassad version av Sporthoj! Den känner automatiskt av om du kommer in via en smartphone och aktiverar då ett annat tema. Det är alltså inte en responsiv version, utan en separat enhet med även separata annonser (som ska vara anpassade för syftet).

Tapatalk är forsatt kvar, inga beslut att ta bort det :gnissla

Är det någon här som använder Tapatalk för annat än surfa SH? (andra sajter?) Tapaltak i sig verkar lite på nedgång vad gäller popularitet då de börjat kräva en del saker av sajtägare för att få använda.

Jag själv använder endast Tapatalk för att det ibland är smidigare via mobilen.
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Jag använder Tapatalk till SH och 3-4 andra forum. Behåll tapatalkstödet! Har inte rört min dator på över ett år och har inga planer på att börja göra det nu heller.
 
Last edited:

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Ett förslag, låt mig som användare välja vilken verision jag ska använda, finns sidor jag slutat besöka från mobilen (och därför nästan glömt bort. . ) när jag inte kunnat välja vanliga sidan. Ed. Alla kör inte med touch och då suger mobilverren oftast.
 

sedition

Medlem
Gick med
9 Jul 2015
Ort
Linköping
Hoj
FXSTBI 06
Kör bara med Tapatalk här och på ett par andra ställen. Äger ingen dator längre då jag tycker allt dom jag gör på internet går att göra via mobilen eller en platta.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ett förslag, låt mig som användare välja vilken verision jag ska använda, finns sidor jag slutat besöka från mobilen (och därför nästan glömt bort. . ) när jag inte kunnat välja vanliga sidan. Ed. Alla kör inte med touch och då suger mobilverren oftast.

Man kan i Chrome hämta desktop-versionen av sidor i mobilbrowsern.
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Gillar inte alls Tapatalk, en mobilanpassad webbsida tror jag mer på!
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Ta bort signaturen för Tapatalk om du nu är så erfaren ;) (please, ser så skräpigt ut)
Nöjd? Som tack för att jag tog bort den så vill jag ha ditt ord på att Tapatalk blir kvar hela SHs livstid:)
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Jag använder inte tapatalk alls, men låter bra med en mobilanpassad sida! Dock önskar jag också möjligheten att välja, då jag använder surfplatta mer än dator och kan bli smått galen på sidor som prompt ska ha mig till mobilsajten när jag är inne via den.
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Använder tapatalk här och på alla de forum där det fungerar.

Skulle gärna vilja att OT2 forumets postningar fanns med i timelinen :)
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Använder tapatalk dagligen på de 5 forum jag hänger på. Oslagbart jämfört med dåligt byggda mobilsidor.
 

Mandelhyndan

Medlem
Gick med
9 Mar 2015
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Tuono 11
Använder tapatalk, och enbart sporthoj där igenom. Gillar den där tidssorteringen där finns som gör att man inte missar nåt. Utforma en app för sporthoj som funktionellt är precis som tapatalk så hade det varit nåt

Skickat från min D6503 via Tapatalk
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag använder inte tapatalk alls, men låter bra med en mobilanpassad sida! Dock önskar jag också möjligheten att välja, då jag använder surfplatta mer än dator och kan bli smått galen på sidor som prompt ska ha mig till mobilsajten när jag är inne via den.

Yes mam! Surfplatta är undantaget så vitt jag vet, om inte annat ska jag se till att det blir så. Det gäller bara s.k. Smartphones. Det finns 3 versioner, det är smartphone, surfplatta och desktop (dator). De är de olika enheterna man brukar skala om sajten för. :banana
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Ett förslag, låt mig som användare välja vilken verision jag ska använda, finns sidor jag slutat besöka från mobilen (och därför nästan glömt bort. . ) när jag inte kunnat välja vanliga sidan. Ed. Alla kör inte med touch och då suger mobilverren oftast.

Absolut, det kommer med som val! (längst ner i foten kan man byta till "Desktop")
 

cidair

Yama Kawa Nörd
Gick med
14 Mar 2015
Ort
Kullavik
Hoj
Z1300DFI, GPZ1100B2, Z1100R, R1M, RD350, SR500, ZRX1200S, ZRX1200R
Använder alltid ipad, men viss funktionalitet är ju kass. Och så ser man inte vissa videos i inläggen.
Hoppas detta skall bli bätte? :tummenupp
 

Raderad medlem 61114

Guest
Absolut, det kommer med som val! (längst ner i foten kan man byta till "Desktop")

Bra! Hatar dessa jäklar sidor som man är påtvingad en nerbantad pissversion av en hemsida.... Grevens är en sådan! Jag mailade om det fr ett par år sedan men jan fattade inte. Jag surfar nästan enbart via mobilen nu för tiden.

Skulle stå "han" men "Jan" är väl inte fel Heller :fakta
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
Tapatalk till alla forum. Stödjer forumet inte Tapatalk blir besöken sällsynta.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top