SH-tröjor - Beställning 2016, leverans c:a Jul

Keelogger

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2015
Ort
Jämshög
Hoj
Kawa Z1000 -05
Fick inget roligt svar alls. Priset via tryckeriet var 400 kr... (DHL) vilket förstås ingen vill betala.

Jag kan ev. lösa det genom att låta alla leveranser utomlands läggs på sidan om, så skickar jag dom själv på något sätt billigare. Men det lär ändå kosta iaf minst runt 250 kr tyvärr. Allt beror på vikten, och paket + tröjor = ibland över 1 kg = svindyrt

in te säkert det blir så dyrt med schenker
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
in te säkert det blir så dyrt med schenker

Absolut, bara tryckeriet som valt att inte skicka till utlandet. 400 kr är liksom mitt pris. haha

Jag ska titta imorgon på att ändra beställningsformuläret så att utland kan stödjas. Sen ska jag hitta ett slutligt pris för frakten.
 

gryme jocke

Ny medlem
Gick med
24 May 2011
Ort
varberg
Hoj
ZX10R2006 ZX10R 2016
hejsan jag har fixat vad jag ville ha som slogan och nick på munktröjan gäller detta min t-shirt också isåfall vill jag bara ha mitt nick:banana
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag har frågat tryckeriet om förlängning men med leverans till Jul.

Fredag 2 december är sista dagen för beställning samt betalning för att komma med i tryck som börjar på Måndag den 4:e december! Då ska alla betalningar vare inne. Eftersläntare garanteras ej en tröja innan jul!

Så, vi kör en lönehelg till i hopp om att lite fler beställningar kommer in :)
 

Kimbo

Kraschmaestro
Gick med
10 Jul 2008
Ort
diket
Hoj
ducduc
"till jul" Är det typ 23:e eller? :tungan

Åker bort över jul och nyår nämligen och vill inte riskera att mina fina tröjor skickas tillbaka för att jag inte kan hämta ut dom i tid?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
"till jul" Är det typ 23:e eller? :tungan

Åker bort över jul och nyår nämligen och vill inte riskera att mina fina tröjor skickas tillbaka för att jag inte kan hämta ut dom i tid?

Jag vill inte lova för mycket, men de ska tryckas med start nästa vecka men man vet aldrig om saker går fel. Fastnar i posten osv. Så allt före Jul = tomtens involvering!
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Nu är beställning låst. Har du inte betalat än, BETALA EJ. Ordern går till tryckeriet idag!

Tack alla som beställt! Kul att fått igång en process igen runt det här. Vi provar till våren om fler är intresserad att köpa då :)
 

iNK

Stolt dalmas, Stolt Moring
Gick med
7 May 2016
Ort
Orsa
Hoj
Z900 ABS -18 Acra
Av ren nyfikenhet, hur många ordrar kom det in? Fler än förväntat?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Av ren nyfikenhet, hur många ordrar kom det in? Fler än förväntat?

ca 30. Förr låg det väl iaf på över 100 varje gång. Så inget vidare ekonomiskt, men tycker det är kul iaf att intresset finns. Förhoppningsvis sådana här saker och lite satsningar framöver tekniskt som gör att SH förhoppningsvis fortsätter leva starkt. :)
 

Alikzus

Twin Power Ranger
Gick med
21 Sep 2003
Ort
Hemma i Falkenberg efter 13 år i Stockholm
Hoj
Ryath - 2013 Triumph Thruxton 900 EFI (Brooklands Green)
ca 30. Förr låg det väl iaf på över 100 varje gång. Så inget vidare ekonomiskt, men tycker det är kul iaf att intresset finns. Förhoppningsvis sådana här saker och lite satsningar framöver tekniskt som gör att SH förhoppningsvis fortsätter leva starkt. :)

Det var bättre förr!(TM) ;)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Var lite korr att göra runt storlek på nick och slogan så jag tyckte det ser OK ut.

Tröjorna trycks idag och imorgon. Lite seeeenaste laget... men ja det är på G iaf :)
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Ursäktar om man frågar, men när kommer tröjorna skulle komma inan julafton väll.:va
Det är snart:fakta
 

Babe2

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2013
Ort
Bergum
Hoj
Honda 2016 CB1000R
Vad tror vi, kommer tröjorna innan jul eller behöver jag ge mig ut i julruschen och handla? /b
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top