SH-tröjor - Beställning 2016, leverans c:a Jul

Jimmy

Guest
Grymt jobbat Swedie!:yoparty

Edit: i totalen på sidan står frakt 0 kr, men epostbekräftelsen är rätt. Beställde en tröja så frakt ska vara 159-:
Att tänka på om fler beställer!
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag har tyvärr upptäckt att databasen i produktion saknar Nick, Slogan och om man valde armtryck. Helvete :( Fixar koden nu så det blir rätt i framtiden

Jag kommer maila var och en av er och be om att ni helt enkelt mailar mig vad för Nick samt Slogan samt om armtryck ja eller nej gäller för varje plagg.

Visste nått problem skulle uppstå.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Fanns det någon bild med armtryck?

Ja det lades upp förra veckan men det är ju en illustration så kanske inte helt exakt:
5_article_image_medium_23a909dd0.jpg


https://www.sporthoj.com/webshop/artiklar/artikel/huv-trja-med-dragkedja

Armtrycket är liten förändring mot tryck förr på så sätt att fonten är den rätta. Tror det var arial eller verdana förr.
 

thruxtonerich

Sporthojsnörd
Gick med
16 Aug 2006
Ort
Vaggeryd
Hoj
Triumph Thruxton 2004 904 cc, SÅLD. Triumph Street Triple 675 - 2010
Jag har tyvärr upptäckt att databasen i produktion saknar Nick, Slogan och om man valde armtryck. Helvete :( Fixar koden nu så det blir rätt i framtiden

Jag kommer maila var och en av er och be om att ni helt enkelt mailar mig vad för Nick samt Slogan samt om armtryck ja eller nej gäller för varje plagg.

Visste nått problem skulle uppstå.

Hej,
har försökt att uppdatera min beställning med den medskickade länken men den tar inte mina ändringar tyvärr! Swedie jag tror du får gå en datakurs, he he!! Tar det här på forumet istället.
Jag vill ha med mitt nick "Thruxtonerich", inget armtryck, ingen slogan!!!
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Hej,
har försökt att uppdatera min beställning med den medskickade länken men den tar inte mina ändringar tyvärr! Swedie jag tror du får gå en datakurs, he he!! Tar det här på forumet istället.
Jag vill ha med mitt nick "Thruxtonerich", inget armtryck, ingen slogan!!!

Jo tack, åt helsike. Återkommer om 5 år med masters...

Har uppdaterat din order. Du bör få ett mail om det med ny sammanfattning!

EDIT: Råkade kryssa i Arm, nytt mail gick ut... ... ... fan .... :D
 

RookieM

Alltid samma hypemode, tillbaka i din iphone
Gick med
1 Jun 2014
Ort
Stenungsund
Hoj
Nippon Power baby!
Swedie!

Fick mail om att min beställning var kass, så kompletterade via länken.

Men ordern betaldes ju igår, alltså bortser jag från betalningen, och grejorna kommer som dom ska?
 

Jimmy

Guest
Så gjorde jag med! Kommer nog att funka, komplett beställning & betalt, vad kan gå fel?
(PostNord):D
Swedie!

Fick mail om att min beställning var kass, så kompletterade via länken.

Men ordern betaldes ju igår, alltså bortser jag från betalningen, och grejorna kommer som dom ska?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Swedie!

Fick mail om att min beställning var kass, så kompletterade via länken.

Men ordern betaldes ju igår, alltså bortser jag från betalningen, och grejorna kommer som dom ska?

Själva totalsumman du fått förut ska stämma. Det var bara att viss data inte lagrades i databasen vilket gjorde att ordern till tryckeriet hade varit felaktig och saknat Nick, Slogan samt info om Armtryck. Då hade jag haft många klagomål... värre sådana! Vill inte göra missar i första omgången, går ju så där... :)

Hälften har korrigerat nu... de som inte korrigerat kommer inte få något tryckt. Jag kommer dock kontakta alla igen snart för att tvinga igenom så alla som lagt beställning och betalat självklart får sin order.
 

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Ort
Mölndal
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Edit: det går bra att ignorera meddelandet nedan, han testade precis igen och då gick allt fint :yoparty

Hur snart måste vi uppdatera ordern? Min bror (annat konto) hittade ingenstans att fylla i nick i länken från mailet för några dagar sedan. Det kan vara hans mobila webbläsare som krånglar men han är inte tillbaka till datorn förrän fredag.
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Edit: det går bra att ignorera meddelandet nedan, han testade precis igen och då gick allt fint :yoparty

Hur snart måste vi uppdatera ordern? Min bror (annat konto) hittade ingenstans att fylla i nick i länken från mailet för några dagar sedan. Det kan vara hans mobila webbläsare som krånglar men han är inte tillbaka till datorn förrän fredag.
Bra det löste sig. Hoppas fler testar igen om de tidigare haft issues.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Nu får ni beställa mer gott folk! Det är inte så jättemånga beställda tyvärr. Alla kommer få. Men jag undrar, är det priserna? Fel tid? Beställningen är öppen 1 månad till ungefär.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nu får ni beställa mer gott folk! Det är inte så jättemånga beställda tyvärr. Alla kommer få. Men jag undrar, är det priserna? Fel tid? Beställningen är öppen 1 månad till ungefär.

Jag ock sambon har bara inte fått tummen ur än. :näsblod
 

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Nu får ni beställa mer gott folk! Det är inte så jättemånga beställda tyvärr. Alla kommer få. Men jag undrar, är det priserna? Fel tid? Beställningen är öppen 1 månad till ungefär.
Har varit så jäkla ungdomlig att jag väntat med beställning tills lönen kommer.. :näsblod
Fast de är nog fler än jag som har tänkt så:tuttar
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Så ni vet det är fejkade OCR-nummer = banken kommer inte hitta dom. Ange det istället som ett "Meddelande" så duger det fint, eller använt Swish :tummenupp
 

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Ort
Norrbotten
Hoj
Yamma
Just nu bröstet. Tror det ska synas på bild?

Önskemål? Gärna med förklaring. Var snabb...!

Borde inte trycket med loggan och (Nick) vara på ryggsidan av T-Shirten, eller att man kan få välja - jag har hellre tryck på ryggen!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top