SH-tröjor - Beställning 2016, leverans c:a Jul

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
4_article_image_medium_d870d76ed.jpg


Hej! Jag är nästan nervös nu :) det var 6-7 år sedan nu tror jag som senaste beställningsmöjligheten fanns. :gnissla (massor av ursäkter...)

Jag har hittat ett lokalt tryckeri som trycker, så jag kan ha personlig kontakt.
Har byggt en helt specialbyggt Webshop (i med det är lite speciellt runt Nick, slogan etc)

Nytt i denna webshop är att varje tillval etc är tydligt angivna vad de kostar eller vad som ingår.

Priserna i övrigt har jag rådfrågat er om och jag hoppas de fortfarande är OK, iaf i den första vändan. Får senare se om kommande omgångar kan göras billigare (måste bevisa att viss omsättning finns).

Speciellt frakten är något som är fast just nu per paket. Detta kan jag ev. omförhandla i framtiden eller baka in i priset.

Nytt för denna beställning är en "SH"-tröja med en lite annan design och lite mer generisk, men rätt snygg enligt mig. Många säger ju "SH" så jag vill gärna ha ett platt med SH på. På dessa tröjor så står det sporthoj.com även på armen.

Färger denna gång är för både tröja / tshirt är:
- Svart
- Mörkblå (marinblå)

Klädesmärke: South West

Beställ här:
https://www.sporthoj.com/webshop (klicka sen på SH-kläder)

Leverans, förhoppningsvis innan Jul, annars under Januari innan MC-mässan i Stockholm.

Beställningar är öppna till ca 20 november

Ställ era frågor här! Så svarar jag bäst det går :)
 

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Ort
Borås
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
Om man beställer tryck på armen på hoodien, är det logotype eller står det www.sporthoj.com? Har du en bild på det?

Tycker logotypen på den nya tishan var riktigt najs!!! Hade varit najs med en sån fast lite större bak på hoodien och att det stod www.sporthoj.com på armen med stor vit phet text:) aja en annan gång kanske den här gången blir det en hoodie!
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Om man beställer tryck på armen på hoodien, är det logotype eller står det www.sporthoj.com? Har du en bild på det?

Tycker logotypen på den nya tishan var riktigt najs!!! Hade varit najs med en sån fast lite större bak på hoodien och att det stod www.sporthoj.com på armen med stor vit phet text:) aja en annan gång kanske den här gången blir det en hoodie!
Det står Sporthoj.com på armen :) ska lägga upp extra bilder imorgon!
 

lolrazz

Medlem
Gick med
13 Aug 2015
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki GSXR 1000, 2011
Hur stora känns storlekarna? Om man är ca 1.90 och väger 95 pannor, räcker det med XL då? :crash
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Hur stora känns storlekarna? Om man är ca 1.90 och väger 95 pannor, räcker det med XL då? :crash

Därav jag uppgav märket. Jag kan inte säga hur din kropp funkar, men vad jag vet är de normala i storlekarna och gjorda för svenska marknaden där vi generellt är lite större än t.ex asiater.

Gissar jag tror jag XL kan funka för dig, L gäller för mig som är 181 och 85 kg enbart muskler... typ :D
 

thruxtonerich

Sporthojsnörd
Gick med
16 Aug 2006
Ort
Vaggeryd
Hoj
Triumph Thruxton 2004 904 cc, SÅLD. Triumph Street Triple 675 - 2010
159 kr i frakt för en t-shirt fick jag upp när jag skulle beställa! Nej tack, jag avstår.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
159 kr i frakt för en t-shirt fick jag upp när jag skulle beställa! Nej tack, jag avstår.

Hmm, har nog inte tänkt på det faktiskt! Det är 159 kr för paket med de stora tjocka tröjorna. Jag skulle inte klå priset om jag ens gjorde jobbet själv. Men för mindre paket med bara 1 tshirt borde priset gå att få ner. Men då kan det bli utan kollinr = risk att paket försvinner.

Men skall titta på detta, frakten ska inte vara ett hinder från att köpa...!

Ska luska ut exakt vad priset kan bli om man bara köper 1 tshirt. Jag har själv kodat ihop webshoppen och den tar liksom frakt rakt av just nu på 159 kr vid mindre än X pris, och sen vid Y pris, 99 kr och till slut 0 kr.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Snabba puckar här, priset för 1 enkelt T-shirt kan vara 109 kr tydligen. Men utan spårning då. Ska försöka fixa detta nu direkt så om man bara beställt 1 tshirt så minskas frakten till 99 kr iaf. =) 2 tshirts = 59 kr osv. Borde funka.

Får ta första omgången och sen gå igenom vad man kan göra med siffrorna till nästa omgång. Om det blir någon dvs. :gnissla
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Nu har jag kodat med eld i röven, så hoppas jag fick till allt rätt.

Köper ni nu endast tshirts, så är frakten 59 kr om man köper bara 1 tshirt. 99 kr för 2 eller fler tshirts.

Köper man även eller endast tjockare tröjor = större paket samt kollinr så räknar det från 159 kr, sen till ner beroende på kassatotalen.

Försöker göra vad jag kan. Har ni andra förslag, kom gärna med dom. Vill inte att frakten ska stå i vägen men kan inte ge bort den helt gratis.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Såg att några fick errors, samt att emailbekräftelsen inte innehåll totalen (båda fixade). Räkna gärna ihop själva tack :)
 

thruxtonerich

Sporthojsnörd
Gick med
16 Aug 2006
Ort
Vaggeryd
Hoj
Triumph Thruxton 2004 904 cc, SÅLD. Triumph Street Triple 675 - 2010
Såg att några fick errors, samt att emailbekräftelsen inte innehåll totalen (båda fixade). Räkna gärna ihop själva tack :)

Lite strul med betalning och sammanräkning, men nu är det beställt, 1st t-shirt och betalning sker på måndag!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top