Stulen Suzuki DR 650 i Göteborg 9/9 2016

mattsster

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM DUKE 690 2010
Då var det dags igen!
Kom hem från jobbet i fredags och såg att att kättingen var kapad med vinkelslip och det saknades tre hojar i garaget. Detta hände mellan 7,30 och 15,45, alltså mitt på dagen i flerbilsgarage på övre husargatan i Linne.

Har varit runt i förorterna och spanat, men det är ju som att leta efter en nål i en höstack då jag inte har någon aning om i vilket område den finns. OM någon ser den, ring mig gärna på 070-575 0702 / Viktor

Kännetecken är att det sitter flong nya michilin T63 (grova dubbdäck) på. Har bytt ut orginal plåttank till en "lätt gulnad" stor plasttank. Vidare är kåpan vid ljuddämparen delvis avkapad. REG när den stals var TCH 298, men stirra er inte blinda på detta. Ser ni en liknande hoj, hör av er

hoj 1.JPGhoj 2.JPG
 

notrightrider

Ägglord
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Samma garage som det varit stölder i förut?
Försvann väl en flångades ny 701;a därifrån i vårvintras?

Tyvärr är det så att när tjyvcancern fått fäste så kommer dom bara tillbaka och hämtar mer på samma ställe.
Trist. Jag passerar Frölunda 2 ggr varje dag och kan svänga av och kika lite extra.

Vad var det mer för hojar som försvann?
 

mattsster

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM DUKE 690 2010
Det har varit mycket skit i mitt garage tyvärr, men någon 701:a känner jag inte igen, så det var nog ett annat garage. Jättsnällt att du håller utkik. Sist jag blev av med hoj så hittades den tack vare SH!

Då jag inte känner de andra ägarna så vet jag inte helt säkert om de är stulna, men de står inte längre i garaget och det finns mängde med spår från en eventuell stöld. Det rör sig om en mindra japps custom och en nyare Aprilia Touno
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top