MotoGP: 2016 HJC Helmets Grand Prix Brno

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Eftersom man ska tro gott om folk så är det säkert så, men jag tycker att han har gått från att när han började i MotoGp vara en rolig snubbe blivit en grinig jävel.

Jag tycker iofs han varit ganska uppåt i år, jämförelse med när han körde Ducati. Han var inte ens speciellt grinig när Miller bowlade av honom från en säker (hrrm) pallplats. Han har också hela året sagt att Honda och teamet gör ett imponerande arbete, och att alla problem är hans eget fel i princip.
Sedan kläcker han ju ur sig en hel del dead pan skämt, på ett ganska typiskt brittiskt sätt.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Hur kan man inte förstå att CCs uttalande va med glimten i ögat?

Vi som har varit med ett tag vet att mcqueen är en bannad medlem som numera går under annat och redan nämnt nick. Han brukar provocera rätt bra och missförstår gärna medvetet just för att skapa irritation och han har pga av just detta beteende blivit bannad några gånger men återkommit med nytt nick tämligen omgående. Utgår dock från att moderatorerna har ögonen öppna:tummenupp
 

lindhamre

Återfallsförbrytare.
Gick med
7 May 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Z1000, Laverda 1000 3C 120, Zündapp KS 70
Tung helg för Lorenzo, känns inte som ett vinnarämne idag.

Håller med Roffe, svårt att tippa givna vinnare med detta väder. Känns som Marques kan ta titeln redan på PI.
 

Murmeldjuret

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Mar 2010
Ort
Varberg
Hoj
701 Enduro, KLV1000
Vi som har varit med ett tag vet att mcqueen är en bannad medlem som numera går under annat och redan nämnt nick. Han brukar provocera rätt bra och missförstår gärna medvetet just för att skapa irritation och han har pga av just detta beteende blivit bannad några gånger men återkommit med nytt nick tämligen omgående. Utgår dock från att moderatorerna har ögonen öppna:tummenupp

Jag har inga problem med Radare och mitt inlägg va inte riktat mot honom. Va mest en fundering på att många inte tycks förstå den typen av kommentarer/humor rent generellt.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag har inga problem med Radare och mitt inlägg va inte riktat mot honom. Va mest en fundering på att många inte tycks förstå den typen av kommentarer/humor rent generellt.

Ok, då kan du bortse från mitt inlägg och se det som allmän info:tummenupp
 

RymdBörje

Seriöst fartblind
Gick med
29 May 2010
Ort
Nollberga, mellan Lortåkra och Normlösa
Hoj
Ducati 748, 848
Jag har inga problem med Radare och mitt inlägg va inte riktat mot honom. Va mest en fundering på att många inte tycks förstå den typen av kommentarer/humor rent generellt.
Det är väl sannolikt en förklaring till varför han blev bannad. Om man skjuter för mycket bredvid målet så blir till slut någon träffad helt i onödan. Rätt trist med nån som är endera så tondöv eller så osmidig med flit...
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
What!!1!?
Kvällskörning? Och jag som inte tog med räserriggen till jobbet. Så tråkigt.

Med facit i hand skulle jag kanske inte sålt hojen, får komma tillbaka nästa år:tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top