Senaste privatannonserna sporthoj.com

heman81

Medlem
Gick med
1 Apr 2004
Ort
Stockholm
Hoj
08 - KTM 690e/sm
Är tanken att företag ska annonsera här? Syftar på marin och fritids senaste annonser?
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
kan jag knappast tänka mig, dom får la betala för sina annonser som alla andra företag, utgår jag ifrån iaf:gnissla

reggade sig den 28/7 förmodligen som sitt enda syfte för att kunna lägga ut nya hojar till försäljning i köp och sälj för inte är väl marin och fritid i laxå intresserade av att diskutera ghostriders senaste projekt här på sporthoj:va
 
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98

Grusfalt

Medlem
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Göteborg, ursprungligen Östersund
Hoj
Suzuki RF900R -96
jahopp där ser man, då lär privatannonserna försvinna i mängden ganska kvickt nu när när företag får annonsera i köp å säljavdelningen. dom lägger ju inte ut en annons utan ett helt gäng på en gång men när pengar är inblandade så....

Det går ju att klicka på "Privat" så ser man enbart privatannonser, så jag ser inte varför det här skulle vara negativt.
 

Ucklahoma

Medlem
Gick med
2 May 2013
Ort
Borås
Hoj
Affar
Hej

Det är säkert bra, men någon form av granskning borde göras när en annons som denna läggs upp :huvet
sporthoj.jpg

Husqvarna 250 TE för 84:- taget!
Men ringer man dom så vill dom inte sälja... :gnissla:confused:
Dåligt!

Det borde finnas en funktion att kunna sålla företagsannonserna från förstasidan.

/A
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Det går ju att klicka på "Privat" så ser man enbart privatannonser, så jag ser inte varför det här skulle vara negativt.

tänkte mer på annonsflödet på framsidan! det är sällan jag klickar in på annonsavdelningen, i princip endast om jag söker ngt specifikt akut annars inte!
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Såg nu också att det var fullständigt nedlusat med företagsannonser - Men som sagt......

........Det är bara att trycka på "Privat" så slipper man dem !

Och adblocker.........så slipper man det andra !
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Såg nu också att det var fullständigt nedlusat med företagsannonser - Men som sagt......

........Det är bara att trycka på "Privat" så slipper man dem !

Och adblocker.........så slipper man det andra !

4 st är väl inte fullständig nedlusat?

Men absolut så ska jag ta upp en begränsning i antal annonser per företag!

Försök vara konstruktiva i kritik och förslag så vi får till något bra nu! :tummenupp
 

Ucklahoma

Medlem
Gick med
2 May 2013
Ort
Borås
Hoj
Affar
4 st är väl inte fullständig nedlusat?

Men absolut så ska jag ta upp en begränsning i antal annonser per företag!

Försök vara konstruktiva i kritik och förslag så vi får till något bra nu! :tummenupp

Hej

Borde finnas en funktion så man slipper se företagsannonserna på förstasidan.
Alltså dom fyra som ligger på rad under diskussioner & Nytt i forumet.
Dom andra längs med högersidan, eller som bakrund, dom tycker inte jag stör så mycket, men en dåligt tagen bild på ett gäng hojar som står i en butik, är inte roligt att se.
Alternativt max två företagsannonser under senaste annonserna på förstasidan, om man går in på Köp & Säljfliken på forumet så finns det en funktion att bara visa privat, vilket är bra!

/A
 
Last edited:

Keelogger

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2015
Ort
Jämshög
Hoj
Kawa Z1000 -05
Såg nu också att det var fullständigt nedlusat med företagsannonser - Men som sagt......

........Det är bara att trycka på "Privat" så slipper man dem !

Och adblocker.........så slipper man det andra !

När du använder adblock så får forumet inga pengar för dig. alltså gynnar du inte sporthojs forum :smasha
 

heman81

Medlem
Gick med
1 Apr 2004
Ort
Stockholm
Hoj
08 - KTM 690e/sm
Jag vill iaf slippa företagsannonserna från startsidan. Hur intressant är det med fyra annonser från samma företag? Rubriken lyder ju också "senaste privatannonserna" Det borde innebära just PRIVATA annonser. Jag vill heller inte behöva klicka mig vidare för att göra ett urval.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag vill iaf slippa företagsannonserna från startsidan. Hur intressant är det med fyra annonser från samma företag? Rubriken lyder ju också "senaste privatannonserna" Det borde innebära just PRIVATA annonser. Jag vill heller inte behöva klicka mig vidare för att göra ett urval.

Ungefär så jag menade i mitt svar ovan, huvudet på spiken. Kanske skulle göra två separata, en rad med annonser för bara företag en en med bara annonser från privatpersoner på startsidan men jag antar att företagen får som dom vill ha det, du vet, när pengar är inblandat......
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top