Video [V] Fartdåre på E4an

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Frågan är lite grann om han inte säljer över 1000 lotter. Får han då de pengarna o skiter i att lotta ut hojen? Eller betalar han tillbaka allas pengar om säg, 700 lotter endast säljs
Han skriver ju själv på fb:
JUST SO EVERYONE DO UNDERSTAND!!
-you will only be able to pre-book a number at the moment; first when we reach 1000-tickets or more together with the 108 allredy sold will you be able to pay for the ticket/tickets you have -pre-booked!!
-AND THE REASON FOR THAT IS THAT I DON'T WANT ANY TALK ABOUT GETTING MONEY FOR A LOTTERY WHICH NEVER WILL TAKE PLACE!!

Nu känns det som att jag står och försvarar han här :tungan
Det gör jag inte.
Tycker bara det vore ett trevligt avslut på hela GR grejen att till slut faktiskt ge bort hojen och lägga allt det där på hyllan.
Samma sak med en ny film. Skall det göras, så gör nått bra liksom. Gör ett värdigt avslut på det hela.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Snacka går ju.. Han har ju kört bland annat Rookie 1000. Du själv?

Fast, att ha kört instegsklassen är ju inte direkt något att komma med. Vad fick han för resultat där? Och varför tog han inte steget upp till Superbike om han var snabb i Rookie?
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Han skriver ju själv på fb:


Nu känns det som att jag står och försvarar han här :tungan
Det gör jag inte.
Tycker bara det vore ett trevligt avslut på hela GR grejen att till slut faktiskt ge bort hojen och lägga allt det där på hyllan.
Samma sak med en ny film. Skall det göras, så gör nått bra liksom. Gör ett värdigt avslut på det hela.

Fan, läste inte klart..hatar mig själv
 

Bobby 600

Medlem
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Linköping
Hoj
Honda XR650R -00, Kawasaki ZX9R -98, Suzuki GSX-R750 -86
Videorna för 10år sen hade betydligt bättre ljud än detta klipp, vad hände?
 

newflag

Medlem
Gick med
8 Jun 2012
Ort
OUttA
Hoj
Hayabuzzza Turbo with NOS running on LH2
Är det verkligen ghostrider, eller fattar jag inte skämtet?

hur som helst så var videon inte något speciellt, finns klipp på tuben från Portugal och Spanien där personer i munktröja och sneakers gör värre saker på mindre gator med sämre väglag och mer trafik...


Ghostrider epoken är över, vill han bli mer känd så får han köra ihjäl sig. Då kommer han väll med i aftonbladet...
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Är det verkligen ghostrider, eller fattar jag inte skämtet?

hur som helst så var videon inte något speciellt, finns klipp på tuben från Portugal och Spanien där personer i munktröja och sneakers gör värre saker på mindre gator med sämre väglag och mer trafik...


Ghostrider epoken är över, vill han bli mer känd så får han köra ihjäl sig. Då kommer han väll med i aftonbladet...

Inte är den över inte.Han gör ju uppenbart fortfarande sin grej som han brukar göra den.Och till skillnad mot många andra med denna form av körning så kraschar han ju inte och skadar sig själv eller andra.Nackdelen är väl att många wannabes tyvärr inte klarar av detsamma.

Sedan är det ju också roligt att se någon med skyddsutrustning under rådande omständigheter utan pinsam munktröja med foppa tofflor.

Svensk avundsjuka med medföljande skitsnack är för bedrövlig ibland.
 
Last edited:

pepe

Tarmac surfer #133
Gick med
25 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
KTM690R-12 KTM 990 SUPERDUKE R -10
"Svensk avundsjuka med medföljande skitsnack är för bedrövlig ibland." :va:va:confused:
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Inte är den över inte.Han gör ju uppenbart fortfarande sin grej som han brukar göra den.Och till skillnad mot många andra med denna form av körning så kraschar han ju inte och skadar sig själv eller andra.Nackdelen är väl att många wannabes tyvärr inte klarar av detsamma.

Sedan är det ju också roligt att se någon med skyddsutrustning under rådande omständigheter utan pinsam munktröja med foppa tofflor.

Svensk avundsjuka med medföljande skitsnack är för bedrövlig ibland.

Det är ju snarare så att spökgösta mer har haft turen att inte råka ut för en bil som byter fil när han har lagt sin linje och är bortom PoNR, medans många av efteraparna i världen har råkat ut för det.
 

newflag

Medlem
Gick med
8 Jun 2012
Ort
OUttA
Hoj
Hayabuzzza Turbo with NOS running on LH2
Inte är den över inte.Han gör ju uppenbart fortfarande sin grej som han brukar göra den.Och till skillnad mot många andra med denna form av körning så kraschar han ju inte och skadar sig själv eller andra.Nackdelen är väl att många wannabes tyvärr inte klarar av detsamma.

Sedan är det ju också roligt att se någon med skyddsutrustning under rådande omständigheter utan pinsam munktröja med foppa tofflor.

Svensk avundsjuka med medföljande skitsnack är för bedrövlig ibland.


För att bara smälla upp lite fakta i ansiktet på dig innan du kommer med fler pinsamma inlägg.

Hur kan du påstå att han inte skadar andra, har du sett hans klipp?

Bara för att ta ett litet exempel har du sett klippet där en bilist kör in i en polisbil som jagar honom på vad jag skulle tippa på är en 70 eller 100 väg, är det inte att skada andra?

Vad vet du om vad som hände med de i bilen, fanns det kanske barn i bilen eller fick någon av de som var inblandade i krocken whiplashskador?



Alltså jag tittade på hans klipp när jag var typ 15 år gammal och tyckte att han var ganska cool, är 22 år gammal idag och när jag tittar på de idag så förstår jag inte hur en vuxen man kan bete sig på det sättet. Det enda jag kan komma på är att han är någon störd jävel som saknar familj, vänner och vanligt vett i skallen och har därför inget att leva för.

Om jag skall vara ärlig så tycker jag att han skall sättas i fängelse för det han gör, tycker inte någon har rätt att bete sig så bland andra oskyldiga människor bara för att man skall skrapa ihop en kul video...
 
Last edited:

SubSub

Medlem
Gick med
19 Aug 2013
Ort
Stockholm
Hoj
-?-
Sedan är det ju också roligt att se någon med skyddsutrustning under rådande omständigheter utan pinsam munktröja med foppa tofflor.

Håller helt med, dock tror jag att skyddsutrustningen hjälper föga i de farterna på allmän väg. Kan du kasa på en bana utan att slå i ngt är det ju fine, men smackar du i ngt på vanlig väg är det gonatt ändå.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Det är ju snarare så att spökgösta mer har haft turen att inte råka ut för en bil som byter fil när han har lagt sin linje och är bortom PoNR, medans många av efteraparna i världen har råkat ut för det.

Han må vara en idit men faktum är att han alltid kört ganska förutseende och med betydligt större marginaler än sin svans av efterföljare.
 
Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
För att bara smälla upp lite fakta i ansiktet på dig innan du kommer med fler pinsamma inlägg.

Hur kan du påstå att han inte skadar andra, har du sett hans klipp?

Bara för att ta ett litet exempel har du sett klippet där en bilist kör in i en polisbil som jagar honom på vad jag skulle tippa på är en 70 eller 100 väg, är det inte att skada andra?

Vad vet du om vad som hände med de i bilen, fanns det kanske barn i bilen eller fick någon av de som var inblandade i krocken whiplashskador?



Alltså jag tittade på hans klipp när jag var typ 15 år gammal och tyckte att han var ganska cool, är 22 år gammal idag och när jag tittar på de idag så förstår jag inte hur en vuxen man kan bete sig på det sättet. Det enda jag kan komma på är att han är någon störd jävel som saknar familj, vänner och vanligt vett i skallen och har därför inget att leva för.

Om jag skall vara ärlig så tycker jag att han skall sättas i fängelse för det han gör, tycker inte någon har rätt att bete sig så bland andra oskyldiga människor bara för att man skall skrapa ihop en kul video...

Det är väl inte hans fel att polismannen tog för stora risker och körde över sin förmåga.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Han må vara en idit men faktum är att han alltid kört ganska förutseende och med betydligt större marginaler än sin svans av efterföljare.

Jo, det håller jag med om, men med de hastigheterna så finns inte marginalen att hantera när någon kommer på att de ska av på den här avfarten som är just nu, och vrider över från vänsterfil, korsar två filer och ner på avfarten. Till exempel.
Men, vad gäller idiotkörningar så är hans nog en av de mindre risktagande. Han släpper av och synar bilarna lite innan han bombar mitt emellan dem och sånt, det hjälper ju såklart att förbättra oddsen för att inte bli köttfärs i sidan på en fotbollslattemorsaSUV.
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
610 000 views på hans Skulle-inte-behöva-stressa-sådär-då-allt-ändå-är-stängt-nattetid youtube klipp på bara 48 h
:jisses

Alltså, med sådana tittarsiffror som håller i sig så skulle han inte behöva sälja en enda video/dvd (eller vad fan man nu säljer nuförtiden :va). Det skulle ju räcka med reklamintäckterna från Youtube för att försörja sig.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top