Tuono makeover

Gick med
3 Apr 2011
Ort
Skåne
Hoj
Skrot
RSV4 är JÄTTEsnygg, men jag vill hellre ha en naken hoj med upprätt körställning.
Då finns såklart Tuono, MEN den är så jävla ful där fram :4skrika :3freak

Det ser jättekonstigt ut när man sätter ett fighterstyre på en nästan helkåpad hoj, lika illa som jänkarna som sätter fighterstyre på sporthojar

tCxeygP.jpg


Såååå, varför kan inte Aprilia ta sitt sunda förnuft till fånga och göra denna hojen, jag vet vad jag skulle köpa. :tummenupp :tuttar

prilla.jpg

(Bilden är kanske inte det snyggaste jobbet, men jag vill mest visa tanken :tummenupp )
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du får helt enkelt sluta vara så förbannat flick-aktig och skaffa en 4 factory. :7peta
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag fyller 30 om ett par år så det blir väl lagom när krisen kommer. Men just nu är jag inte alls sugen på sporthoj.

Men, om jag vore onödigt ärlig, så håller jag med dig, tuono fyran har ett kåptjosan som inte passar ihop med styret och sittställningen, hojen är riktigt förbannat ball, men ser lite udda ut med förare på.
Själv hade jag köpt en speedtriple R om jag varit dödsinställd på en naken hoj, eller en RSV4 om jag varit mer, öh, jag, fast rikare.
 
Gick med
3 Apr 2011
Ort
Skåne
Hoj
Skrot
Men, om jag vore onödigt ärlig, så håller jag med dig, tuono fyran har ett kåptjosan som inte passar ihop med styret och sittställningen, hojen är riktigt förbannat ball, men ser lite udda ut med förare på.
Själv hade jag köpt en speedtriple R om jag varit dödsinställd på en naken hoj, eller en RSV4 om jag varit mer, öh, jag, fast rikare.

Trajumfen har två problem: Den tilltalar mig inte och den har för klen motor.
Jag vet, den är jättebra och allt. Jag har inte kört speed, men dock street triple och det är ju en fantastisk hoj, men vad kan jag säga, jag vill inte ha en. :va

RSV4 dock, den är så sexig. :Bugar
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
ducce SF lyse går att köpa på ebay. så slipper du den hemska skapelse aprilia tagit fram för tuono, ser ju nästan ut som en cykelkorg. :fakta
 
Gick med
3 Apr 2011
Ort
Skåne
Hoj
Skrot

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
även fast den där sista bilden på tuonon med den fronten/lyset är skitball kan jag hålla med dig. dock är enligt mig den tuonon och streetfightern från duc dom bästa när det gäller estetik på en fighter. oftast faller nästan alla fighters på fula och "plastiga" lysen som helt förstör hojen. men italienarna har koll, iaf. :)
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top