MC-garage i Uppsala

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Jag söker efter en plats i ett MC-garage i Uppsala. Känner någon till en eller vet någon som har och kan tipsa?

Jag fick en kanonplats i ett förråd tillsammans med några andra hojar precis i närheten, men innan jag ens hunnit flytta in hojen fick jag den uppsagd då de kommit på att utrymmet inte uppfyller brandsäkerhetskraven. Hyresvärden erbjuder förvisso en annan plats men den ligger långt från mig, är i ett större parkeringsgarage och kostar dessutom betydligt mer.

Om jag inte får tag på någon annan plats, finns det kanske någon mer som är på jakt och som hade kunnat tänka sig att dela ett utrymme om jag lyckas hitta ett garage där det finns plats för ett antal hojar?
 

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
Landets snabbaste TRX (det finns inte så många kvar)
Jag har redan plats i garage där jag även har all utrustning+verktyg+delar, men av olika skäl kollar jag nu och då på alternativ. Kan vara intresserad, men för mig räcker det inte med uppställning utan jag måste kunna meka med två hojar och helst parkera en Sprinter utanför....

Skickat från min P4 via Tapatalk
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
För min del är det en ren uppställningsplats där det även går att förvara sin utrustning som vore det optimala. Helst på ett avstånd dit det går att promenera eller cykla (vi bor nära varandra ser jag) alternativt någonstans där det är enkelt att parkera bilen utanför. Skulle jag ramla över något med lite mer mekutrymme ska jag dock ha det i åtanke.
 

Joel89

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2016
Ort
Uppsala
Hoj
Honda VTR 1000f, -98
Tjena!

Jag har ett kallgarage jämns med vädergatorna (bostadsrättsområdet i Gränby) på ~12 kvm. Tänkte mig rymma två hojar till där inne. En mot väggen som hyres huvudsakligen för förvaring utan egen nyckel och en andra plats för att stå jämte min hoj. Den andra platsen har då fri tillgång att ta ut sin hoj som denne vill och får även nyckel. Efter detta bör man även kunna ställa undan lite smågrejer såsom verktyg etc. Jag tänker 400 SEK/mån. Låter det rimligt så hör av er!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top