Hej & halloj!

fondelius

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2016
Ort
Växjö
Hoj
BLATA ELITE 15
Hej på er, hoppas att allt är bra!

Är en 15 åring som valt att sadla om helt, började med tennis redan som tre åring och vann min första turnering som 5 åring.. Nu i våras bestämde jag mig för att spela min sista turnering och sedan lägga racken på hyllan för att ge ännu mer tid till något jag älskar ännu mer, motorer!

Motorintresset har jag nog ärvt av min far, han är idag kapten på SAS och flyger den ståtliga fågeln Boeing 737-700, medans mor driver eget företag inom klädbranschen.

Som jag skrev så har alltid ett motorintresse funnits, speciellt för motorcyklar etc. Har nu pratat med päronen och jag ska förhoppningsvis sadla om helt och börja tävla med minimotorcyklar.. Äger sedan tidigare 1 " äkta " och 2 " kinesiska kopior ".

Jag hoppas att jag kommer att trivas tillsammans med er! :)
 
Last edited:

Raderad medlem 51742

Guest
Välkommen! Men kolla med pappa en extra gång vad det egentligen är han flyger ;)
 

fondelius

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2016
Ort
Växjö
Hoj
BLATA ELITE 15
Jodå, absolut, fast då kanske din far flyger för något annat flygbolag för den finns väl inte i SAS flotta ;)

Hej igen, kollade med far och det är jag som ska be om ursäkt haha, är inte speciellt insatt i hans arbete.. Det är visst en Boeing 737-700 han flyger! :)image.png
 

Raderad medlem 51742

Guest
Hej igen, kollade med far och det är jag som ska be om ursäkt haha, är inte speciellt insatt i hans arbete.. Det är visst en Boeing 737-700 han flyger! :)

Haha, inget att be om ursäkt för - det är jag som skall be om ursäkt för att jag agerar besserwisser :lol
Välkommen till forumet, som sagt! :hej
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top