2017 MotoGP - försäsongstugg!

Richard

21st century digital boy
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer
Kunde inte se nåt och dum som jag är betalar jag en hundring för vad-det-nu-var, så nu kan jag se ännu mer av ingenting...

Pröjsade också extrahundringen, ingen skillnad, en timme senare fick jag mail om att det betalas tillbaka... Verkar vara helsnurrigt det där om vad som är Fullpass, videopass, seasonpass och fan vet allt. Mañana-mentalitet på Dornas IT-avdelning.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Tycker det är samma tjafs varje år om framförallt motogp.s försäsongssändningar. De verkar ju inte pricka in ett år att hålla vad d lovar! Ang testet ser det väl inte så mörkt ut för Jlo som många har hoppats på. Känns som Jlo 2017 trots allt till o från kommer kunna sno viktiga poäng för de givna på yttersta MGP toppen
 

zippo500

Medlem
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Borås
Hoj
RD 350
Ilo.jag hoppas på att han rör om i boet..tycker han blivit ödmjuk och bra på det sistonde.
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
....................6

Stoner ska bli pappa igen i Oktober, så om det fanns det minsta lilla hopp om en come back så är det hoppet helt borta nu iallafall.

Kul för han och hans fru, tråkigt för alla fans.
 

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005
Ort
-
Hoj
ZXR750L, R1
Haha sjukt! Kan inte vara många regndagar per år där. Gillar normalt sett regnrace men när det är första racet för året så får det gärna vara torrt, så man man får en bättre uppfattning om hur konkurrenskraftiga förarna är!
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Hörde på MotoGP.com när det interbjuade Mike Webb eller vad han heter, att racet flyttades till en måndag pga. regn. Vet dock inte när detta var, men Michelin har tagit med regndäck iallafall.
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
Alltså skojar Ducati och Honda eller? :confused:

17155332_10212774742508499_847815653020461926_n.jpg


svincool ju, nu börjar det se prototyp racing ut på riktigt! :yoparty
 

Svalans

ratbiker
Gick med
12 May 2010
Ort
Mitt i skåne.
Hoj
ZX9-R och FZ750
Någon som har en aning varför Niko slutar som kommentator på Viasat? :confused: Jag är fortfarande lite kluven om jag ska ta videopass eller Viasat i år..
Tycker Niko och Tobbe var ett bra radarpar.:banana
 

Turbotrotteln

Medlem
Gick med
7 Mar 2013
Ort
Mora
Hoj
Yamaha R6- 09
Någon som har en aning varför Niko slutar som kommentator på Viasat? :confused: Jag är fortfarande lite kluven om jag ska ta videopass eller Viasat i år..
Tycker Niko och Tobbe var ett bra radarpar.:banana

Iår blir det Videopass.

Personligen kunde jag tycka att Niko sväva iväg bra mycket ibland och tobbe fick rädda situationerna. Men han verkar vara väldigt duktig på sin sak!

Kört viaplay förra året, det var kul att höra kommentarer på svenska.
Ska bli kul att höra brittiska tugget denna säsong :D
Jävligt mycket billigare blir det också

Ingen högoddsare att man tror på Vinales iår, men vi har nog en champion från Yamaha stallet iår.
 
Last edited:

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Väldigt OT men av en slump så kom det upp en bild på instagram och det visade sig vara Pedrosas bror, Eric. Lite kul tycker jag ändå att det är när Dani går sönder bara man tittar på honom men hans bror är lite biffigare..

img_emuntanola_20160202-121247_imagenes_md_colaboradores_ivan_pedrosa-13-k5NB--911x683@MundoDepo.jpg
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Pedrosa's brorsa är en före detta professionell landsvägscyklist som lade av då hans arbetsgivare mer eller mindre skulle tvinga honom att dopa sig. Han har berättat några riktigt otrevliga historier om hur rutten den branschen är. Alla i branschen vet om att 90% av de bästa är dopade. De enda som åker dit är tidigt utsedda och mycket välbetalda "offerlamm" som åker dit i riggade kontroller, bara för att det ska se ut som att sporten tar problemet på allvar.
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Pedrosa's brorsa är en före detta professionell landsvägscyklist som lade av då hans arbetsgivare mer eller mindre skulle tvinga honom att dopa sig. Han har berättat några riktigt otrevliga historier om hur rutten den branschen är. Alla i branschen vet om att 90% av de bästa är dopade. De enda som åker dit är tidigt utsedda och mycket välbetalda "offerlamm" som åker dit i riggade kontroller, bara för att det ska se ut som att sporten tar problemet på allvar.

Intressant, tycker det är väldigt kul att höra om människorna bakom idrottsstjärnan, om personen privat, familj osv. Även hur de tänker psykologiskt är väldigt intressant.
 

DjDiff

Skäggo
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Örebro
Hoj
Hojlös :-(
Pedrosa's brorsa är en före detta professionell landsvägscyklist som lade av då hans arbetsgivare mer eller mindre skulle tvinga honom att dopa sig. Han har berättat några riktigt otrevliga historier om hur rutten den branschen är. Alla i branschen vet om att 90% av de bästa är dopade. De enda som åker dit är tidigt utsedda och mycket välbetalda "offerlamm" som åker dit i riggade kontroller, bara för att det ska se ut som att sporten tar problemet på allvar.

Integritet. :Bugar
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top