Hallojsan, ny medlem!

zx900a2

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2016
Ort
Falun
Hoj
GPZ900r-85
Hej! Har letat efter ett ställe att få råd och hittade hit, har en GPZ900R-85 som drabbats av en massa åkommor efter att varit hos en pensionerad mekaniker för lite småjobb.

Ska lägga ut mina funderingar i rätt forum-del. :tummenupp
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Välkommen till SH

Ska bli kul och se om vi kan hjälpa dig. Lägg upp tråden för teknikfrågan i teknikforumet !
 

zx900a2

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2016
Ort
Falun
Hoj
GPZ900r-85
Tack! Ligger med benet i luften efter att lagt hojen när jag svängde in på parkeringen och styret låst sig - tur att det händer i låg fart.

Står i val och kval om att låta försäkringsbolaget lösa in eller att ta kompensation [nya rostfria headers, bakdäck, ION batteri etc runt 8 tusen lagt ner på den sista året]. Tips på garage eller del i Falun med omnejd belönas.
 
Last edited:

zx900a2

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2016
Ort
Falun
Hoj
GPZ900r-85
@Ulvhamne

Men grabben! Vilket helvete du har gått igenom - jag har mitt ben i vädret efter att styret låste när jag svängde in på parkeringen tvingades tvärnita i svängen och la mig med hojen över mig. Är glad att det inte hände 10 minuter tidigare då jag tog en sväng utanför stan. Varför finns det inte smörjnipplar på styrlagren - sjukt! Hoppas att du inte får smärtsamma sviter av det du gått genom - ber att tillönska fortsatt gott tillfrisknande och en fin sommar/Gunnar
 
Last edited:
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top