Ladies !!!

Electra

under utbildning
Gick med
15 Jun 2015
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha MT 07
Tjejer vart hittar ni snygga kevlar jeans som sitter bra och snyggt samt hoj sneakers ???

Jag är den typen som gillar lite baggy byxor men vill iaf få tips på snygga byxor och mc skor .... Hit me !!!


Skickat från min Bitch
 

sedition

Medlem
Gick med
9 Jul 2015
Ort
Linköping
Hoj
FXSTBI 06
Tjejer vart hittar ni snygga kevlar jeans som sitter bra och snyggt samt hoj sneakers ???

Jag är den typen som gillar lite baggy byxor men vill iaf få tips på snygga byxor och mc skor .... Hit me !!!


Skickat från min Bitch

Nu är jag ju ingen tjej då men min särbo kör med jumpsdojor från TCX som hon köpte på handelsboden. Dom är hon väldigt nöjd med och dom är sköna att gå runt i med om man stannar någonstans under turen, dom är väl varmare än en vanlig sko men samtidigt svalare än en stövel.
http://www.handelsboden.com/mc-stovlar

Kevlarjeans hade hon ett helvete att hitta som hon tyckte satt bra och såg bra ut, så det slutade med att hon köpte från Australien via någon säljare på eBay.
 

Electra

under utbildning
Gick med
15 Jun 2015
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha MT 07
Ja det är svårt att hitta hade gärna sett nån med byxor på då jag tycker bilderna är lite missvisande på köp sidorna ... Vill ha nåt trevligt att ha i sommar och köra i ;)

Tcx skorna har jag inte hört så mkt om men jag är nog mer en alpinestars nörd men måste så klart vidga mina ögon lite oxå


Skickat från min Bitch
 

Bennybira

Medlem
Gick med
17 Jul 2015
Ort
Hemma
Hoj
Japan
Har för mig att tjejen provade ett par hojsneakers inne på yamahacenter helsingborg?
Ni kör för övrigt MT07a båda två :D
 

Electra

under utbildning
Gick med
15 Jun 2015
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha MT 07
Har för mig att tjejen provade ett par hojsneakers inne på yamahacenter helsingborg?
Ni kör för övrigt MT07a båda två :D

Jajemen jag beställde och köpt min MT 07 i feb med akropovic system och lite annat godis till ;) håller på med kortet har bara uppkörning och skrivningen inom det närmsta....

E hon brunett och kör runt i Hbg ??
 

Bennybira

Medlem
Gick med
17 Jul 2015
Ort
Hemma
Hoj
Japan
Jajemen jag beställde och köpt min MT 07 i feb med akropovic system och lite annat godis till ;) håller på med kortet har bara uppkörning och skrivningen inom det närmsta....

E hon brunett och kör runt i Hbg ??

Nejdå :D Blondie är hon :D
Och helsingborg kör vi inte ofta i :(
 

Electra

under utbildning
Gick med
15 Jun 2015
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha MT 07
Haha så stört

Detta vill jag ha i alpine väg dock svårt att hitta i Sverige utan får chansa med stl och hitta jeans i Sverige nånstans ...dock problem hitta en passande jacka till hyllan....


c44278ea15b4fa8c07c783cb4d88a8cb.jpg



Skickat från min Bitch
 
Last edited:

polymoog

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2014
Ort
Nära havet
Hoj
Suzuki GSX650F 2008 / Honda NT Revere 650 1990 / Honda MT5 1989
Jag köpte ett par från Lindstrands förra sommaren, minns inte modellnamn men tror det är dessa :

https://www.northbike.se/byxor/wrap-dam-svart.html

De är bekväma att köra i men ser lite konstigt ut när man kliver av, lite pösigt upptill, men så har jag också alltid problem med att hitta byxor som passar ... hade provat några olika i affären och dessa var de enda som kom ens nära .... plus att ena öglan till skärpet har gått sönder -det gjorde det redan efter någon månad. Kunde säkert ha reklamerat men bökigt då man inte bor nära där man köpte byxorna. Prov så många du bara kan i affären, tror det kan bli svårt att pricka av rätt passform och storlek på internet...
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top