Medåkare Stenungsund

rawiola

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2009
Ort
göteborg
Hoj
2009, triumph,speed triple
Jag har nyligen flyttat till Tjörn, duger det? ;). Känner inte någon som kör här ute så hade vart kul med sällskap! :yoparty
 

Teppas

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Aug 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
MT-10 2022 & Street 765 RS
Stenungsund MC klubb brukar ha körning på onsdagar.
Tag kontakt med dem,
Mvh
 

elNico

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2015
Ort
Westkusten
Hoj
TL1000S, Candy jade lime Yellow:)
Träff i Stora Höga på Onsdagar 1800 hörde jag nån som sa....har inte vart där själv men..=)

Tänkte åka å kolla iaf nån solig dag:)
 

Raderad medlem 61114

Guest
Träff i Stora Höga på Onsdagar 1800 hörde jag nån som sa....har inte vart där själv men..=)

Tänkte åka å kolla iaf nån solig dag:)

Hahaha! Har du ingen gynstol blir du uttittad så det står härliga till :rofl Nä Onsdagar är ingen idé att ta ut en sporthoj kring Stenungsund då vägarna är ockuperade likt elitcyklister...
 

elNico

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2015
Ort
Westkusten
Hoj
TL1000S, Candy jade lime Yellow:)
Hahaha! Har du ingen gynstol blir du uttittad så det står härliga till :rofl Nä Onsdagar är ingen idé att ta ut en sporthoj kring Stenungsund då vägarna är ockuperade likt elitcyklister...

Haha, k , tur du sa't:rofl

Men jag har en högljud V-twin, halva inne?:yoparty
 

Raderad medlem 61114

Guest
Haha, k , tur du sa't:rofl

Men jag har en högljud V-twin, halva inne?:yoparty

Ja med en twin har du ju iaf möjlighet att knycka med dig nån av brewdarna som råkat hänga med en för gammal gubbe på chromehoj och trodde hon skulle få känna på åka av!
 

rawiola

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2009
Ort
göteborg
Hoj
2009, triumph,speed triple
Jag snor ambjoerns tråd eftersom att han verkar ha somnat ändå :hihi. Är ni/du sugen på att köra nån dag så är jag på! Hojta gärna till :)
 

Raderad medlem 61114

Guest
Jag tänkte rengöra bromsokskolvarna och byta belägg imorgon efter jobbet så givetvis måste jag ju ut och prova lite efteråt :) Vi kan väl uppdatera i tråden allteftersom :tummenupp
 

Raderad medlem 61114

Guest
Får se hur det blir idag :/ Precis klar med hojen men ska iväg och grilla lite. Men om någon vill spikar jag gärna en tur imorgon kl 18 vid Statoil (som på den gamla goda tiden i slutet på 90-talet :fakta),, mitt emot mc Donalds i Stenungsund.

Vilka är på? Skriver man upp sig och inte dyker upp kölhalas man nästa gång efter Havden (om den skutan finns kvar, också på 90-talet :D Sa jag att jag är uppvuxen i Stenungsund :banana ).
 

elNico

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2015
Ort
Westkusten
Hoj
TL1000S, Candy jade lime Yellow:)
Ska byta en packbox(clutch Rod) och drivpaketet. Borde dyka upp på onsdag, sen e jag klar att gasa.

-fyll på med dagar så syns vi:):krama
 

rawiola

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2009
Ort
göteborg
Hoj
2009, triumph,speed triple
Min dag har kört ihop sig :(. Jag kan eventuellt på torsdag! Någon mer som kan då?
 

Raderad medlem 61114

Guest
Tråkigt! Då ställer jag in och drar ut en sväng i Kungälv trakten nu istället. Nån sugen så dra iväg ett sms till 0739-291174. Kommer alltså inte till Statoil sen. På torsdag tror jag att jag skulle på Studentfest. Men det kan vart imorgon också :D
 

rawiola

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2009
Ort
göteborg
Hoj
2009, triumph,speed triple
Tråkigt! Då ställer jag in och drar ut en sväng i Kungälv trakten nu istället. Nån sugen så dra iväg ett sms till 0739-291174. Kommer alltså inte till Statoil sen. På torsdag tror jag att jag skulle på Studentfest. Men det kan vart imorgon också :D

Nå, var det idag eller imorgon?:D
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top