Marknadsplatsen - försäljning av plats vid bankörning var hittar man den?

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Satt och läste under regler på hemsidan. Är det där man köper banplatsen det kommer att dyka upp ifall någon väljer att släppa sin plats så att först till kvarn tar över den som ser det? Det finns ingen möjlighet att lägga upp en funktion där man kan sätta det under bevakning eller kö?

Hörde att Knutstorp var fullbokad den 20/5 på Ducatiklubbens bandag i torsdags. Därav frågan ovan.
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Ok, jag har sett hur det fungerar nu i praktiken. Behöver inget svar således på min förfrågan. Det var som jag misstänkte. Någon släpper en plats och den dyker upp i systemet som bokningsbar. Det vill säga bandagen är inte längre fullbokad.

En bevakningsfunktion där e-post skickas ut att platser finns lediga på en fullbokad bandag hade kanske inte varit dum ändå. Men det kanske är för omständigt att införa. Kanske heller inget stort bekymmer som förr om åren när bandagarna blev fullbokade ett par minuter efter att bokningen öppnade.
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Hej. Reggade mig på hemsidan för att boka bandag. Jag hittar ingenstans där jag kan boka, innebär det då att ALLA era bandagar är fullbokade redan? Bra jobbat isf, annars hjälp mig gärna.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Hej. Reggade mig på hemsidan för att boka bandag. Jag hittar ingenstans där jag kan boka, innebär det då att ALLA era bandagar är fullbokade redan? Bra jobbat isf, annars hjälp mig gärna.
Logga in med medlemsnummer och lösenord så kommer du se fliken "bokning". :tummenupp
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Ah! Titta här!

"Nästa bankörningsarrangemang är 2017-05-07, Sturup Raceway, klockan 13-18. Bokningssystemet är öppet för medlemmar (öppnar för icke medlemmar: 2017-03-26) "

Bara att vänta då :huvet :7peta
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top