Premiär Anderstorp 7-8/5

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
Länka gärna om du hittar någon info. För jag hittar ingen publikinfo om helgens tävling. Riktigt uselt då de inte verkar vilja ha någon publik. Står det inget så tolkar jag det som att det är gratis?
Tänkte dra med mig några kompisar på söndag. Det kommer bli så att de vill ha entré och inte tar kort, ihop med noll information brukar det bli väldigt lockande för folk att ta sig till banan:hihi:rofl:3freak

Svensk roadracing 2016...
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Fy fan vad feg man är ��
och när han Sandfållan swischar förbi så blir man djupt imponerad över hur snyggt och lätt det ser ut ��
 

Marcus

#27
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kullavik
Hoj
Yamaha R6 2020
Ja tiderna ville inte riktigt komma idag. 2 sek från PB.
Och så lyckades jag spruta bensin I ögat när jag skulle plocka av tanken.:mad:

Men annars var det ju en grymt bra dag. Sommarväder!:tummenupp
Nu är det ladda för kvalet som gäller.
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Länka gärna om du hittar någon info. För jag hittar ingen publikinfo om helgens tävling. Riktigt uselt då de inte verkar vilja ha någon publik. Står det inget så tolkar jag det som att det är gratis?
Tänkte dra med mig några kompisar på söndag. Det kommer bli så att de vill ha entré och inte tar kort, ihop med noll information brukar det bli väldigt lockande för folk att ta sig till banan:hihi:rofl:3freak
Nån som heter Anders Torpsm säljer adrenalin för 150:- på rr secondhand u gnäll.
Ska man tolka det som att inträdet är 150:-?
 

wainright

Wainright
Gick med
24 Apr 2008
Ort
Ljungby
Hoj
ducati 999
ARC har en del att lära sig angående marknadsföra roadracing, syns man inte = då finns man heller inte.
Vill minnas att jag påtalade detta för några år sedan då själv körde och vill ha typ en affisch i reklam syfte o svaret var att det inte fanns någon.... :tummenuppi
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Ja tiderna ville inte riktigt komma idag. 2 sek från PB.
Och så lyckades jag spruta bensin I ögat när jag skulle plocka av tanken.:mad:

Men annars var det ju en grymt bra dag. Sommarväder!:tummenupp
Nu är det ladda för kvalet som gäller.

1:46 är inte kattskit, snyggt!
Mina tider hade räckt till usel placering i Fartster men det hade varit roligt att kört.
Får satsa på det nästa gång eller något.
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Så - Då är man hemma efter att ha sett "the big boys" köra på Torpet - Själv ska jag dit och köra på bandagen den 21:a maj.....Nu har man fått se vad det går att köra på för tider (om man kan köra hoj!)

Otroligt bra racing i samtliga klasser (även om man blev jävligt skraj där i SST600 med tre inblandade på första varvet).

Och naturligtvis ........................RIKTIGT synd om Lukas Wendeborn i 125GP som går av i en highsider 10 meter från målgång med hojen ensam över mållinjen !! Det var fasen riktigt jobbigt att se !

Stort grattis till polaren Håkan berg som satt en fjärdeplats i sppedster och satt personbästa med 1:45:550 :tummenupp


Imorgon är en ny dag - Ska bli kul att följa
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Så - Då är man hemma efter att ha sett "the big boys" köra på Torpet - Själv ska jag dit och köra på bandagen den 21:a maj.....Nu har man fått se vad det går att köra på för tider (om man kan köra hoj!)

Otroligt bra racing i samtliga klasser (även om man blev jävligt skraj där i SST600 med tre inblandade på första varvet).

Och naturligtvis ........................RIKTIGT synd om Lukas Wendeborn i 125GP som går av i en highsider 10 meter från målgång med hojen ensam över mållinjen !! Det var fasen riktigt jobbigt att se !

Stort grattis till polaren Håkan berg som satt en fjärdeplats i sppedster och satt personbästa med 1:45:550 :tummenupp


Imorgon är en ny dag - Ska bli kul att följa

Såg dig inte!!!! Du måste komma och heja!:)
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Såg dig inte!!!! Du måste komma och heja!:)

Hann aldrig att komma och hälsa på dig - Hade fullt upp med att heja fram Håkan Berg till sin 4:e plats i Speedster. Men jag lovar vi stod i våra Mozz-tischor och hejade fram dig också till 10:e plats (samt var helvetiskt nervösa när vi såg röken från kraschen). Fick reda på sedan att det var din polare John som var med i kraschen..........och att det var hans hoj som tog eld. Tråkigt som f-n, hoppas alla inblandade klarade sig.

PS - Om inte uppgifterna ovan stämmer, hojta till så ändrar jag dessa.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Hann aldrig att komma och hälsa på dig - Hade fullt upp med att heja fram Håkan Berg till sin 4:e plats i Speedster. Men jag lovar vi stod i våra Mozz-tischor och hejade fram dig också till 10:e plats (samt var helvetiskt nervösa när vi såg röken från kraschen). Fick reda på sedan att det var din polare John som var med i kraschen..........och att det var hans hoj som tog eld. Tråkigt som f-n, hoppas alla inblandade klarade sig.

PS - Om inte uppgifterna ovan stämmer, hojta till så ändrar jag dessa.

Uppgifterna stämmer, John var med i kraschen. Han är ok men hojen brann upp. Inte kul!!!! Den andra inblandade föraren kom på kryckor senare så där gick det rätt ok rent fysiskt i alla fall. Hans hoj lär ha gått i två bitar!!!!:huvet

Kul att du kom, vi hörs nästa gång!!!
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Kul att du kom, vi hörs nästa gång!!!

Jag kikar in till dig idag istället - Igår hade jag polaren med mig till Anderstorpo, idag tar jag med mig min vackra hustru !!


..........Folk verkar ju prioritera sitt liv så helsikes fel. De väljer Stranden istället för RACING


Vad är det för fel på folk ?
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Uppgifterna stämmer, John var med i kraschen. Han är ok men hojen brann upp. Inte kul!!!! Den andra inblandade föraren kom på kryckor senare så där gick det rätt ok rent fysiskt i alla fall. Hans hoj lär ha gått i två bitar!!!!:huvet

Kul att du kom, vi hörs nästa gång!!!

Shit.
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Jag va och kollade igår och hejade fram Kalle till vinst i speedster på sin 04a R1a med bästa tid på 1.41.9 ! Han "fick" inte köra vidare i speedster utan kommer starta i R1000 idag istället så ev hinner jag dit idag igen efter motoGP på tvn ! =)
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
13151651_1184033638296493_8279112971414979888_n.jpg


Det gick ju bra i kvalet med!
 

Linool

Azzazzin
Gick med
24 Nov 2008
Ort
Åhus
Hoj
675 -06, R1 -15
Jag va och kollade igår och hejade fram Kalle till vinst i speedster på sin 04a R1a med bästa tid på 1.41.9 ! Han "fick" inte köra vidare i speedster utan kommer starta i R1000 idag istället så ev hinner jag dit idag igen efter motoGP på tvn ! =)

Med all rätt, kör man dom tiderna ska man inte köra speedster. Alla som kör snabbt nog ska lyftas upp fortast möjligt. Annars blir det samma med speedster som med Rookie att folk underifrån inte vågar prova racing för det körs för fort i instegsklassen.

I övrigt är det ju mycket bra att komma ner till 1.40 i sin racingpremiär :tummenupp
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Med all rätt, kör man dom tiderna ska man inte köra speedster. Alla som kör snabbt nog ska lyftas upp fortast möjligt. Annars blir det samma med speedster som med Rookie att folk underifrån inte vågar prova racing för det körs för fort i instegsklassen.

I övrigt är det ju mycket bra att komma ner till 1.40 i sin racingpremiär :tummenupp

Kanske t.om att resultatet på tidskvalet skulle sätta chauffören i antingen Rookie eller Speedster direCkt?
 
Nyheter
Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Trailer: The Bikeriders

I höst har filmen ”The Bike...

Indian Riders Fest 2024

Återupplev glansdagarna und...

KTM presenterar specialversionen RC 8C

KTM har presenterat 2024 år...

Däck i massor

I nästa nummer av Bike hand...

Tre nya däck från Michelin.

Allt om MC beger sig till J...

Ingen MC-Mässan 2025

23YM CL500 Styrelsen för...

Start2Ride arrangeras 2024

Sveriges största provkörnin...

Första vårtecknet (?)

Ett av det första vårteckne...

Bike på hembesök: Örebro MC Service

Fredrik Persson poserar fra...

Top