REGLER FÖR ROADRACINGFORUMET
Följ eller riskera exkludering från forumet. Vi vill ha städat!

VEM SKA SVARA PÅ FRÅGOR?
- Den med erfarenhet i ämnet
- Kom inte med gissningar
- Undersök ämnet väl, svara utförligt med bilder om möjligt.
- Sammafatta ditt svar i ett (1) inlägg istället för flera.
VARFÖR DESSA REGLER?
- Vi behöver sålla ut felsvaren som kan få otrevliga konsekvenser
- Irrelevanta diskussioner skall ej förekomma
- Detta forum ska vara SERIÖST.
- Regelbrott leder till banning från forumet.
LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I ROADRACINGFORUMET

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345
Resultat 81 till 93 av 93
    Medlem Brutales avatar
    Reg.datum
    okt 2014
    Hoj
    Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
    Yes ��
    Mot Mölndal imorgon kl 11 blir det operation av bäckenet...
    Försöker att inte krångla till det mera än så här...

MEN på http://www.smokingtire.se hittar ni min blogg, bilder och andra dagdrömmar...

Absolut skitlångsammast MartinBs avatar
    Reg.datum
    feb 2004
    Hoj
    R6zz. No more crossplejn.
    Citat Ursprungligen postat av Brutale Visa inlägg
    Yes ��
    Krya på dig!
    Det finns bara en som skriver kärleksbrev till Banarne.

1:a REC 2012 #56 Dracos avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Hoj
    R1 racer och PottWrål 50 till Smågrabbarna
    Yes ��
    Stod i första kurvan och såg din vurpa live, såg inte så skönt ut...

#YammoPower
    Reg.datum
    jul 2013
    Hoj
    R1M -15
    Ingen som sagt nåt om mat serveringen på banan?
    Jag kan tycka att de var väldigt svagt utbud, hade man inte förbokat fick man äta korv.. Varför ingen försäljning av hamburgare tex?
    Sen om dom som höll i försäljning inte ville få in pengar så förstår jag dom..hade dom vart duktiga hade dom garranterat dragit in 4-5ggr pengarna under helgen. Nästa år ska jag ta med mig en gatuköks vagn, då kan man köra nya däck varje pass
    2016
    Körningar
    V10 7-11/3 Cartagena Spanien
    V14 9-10/4 LMS LicensKurs
    V21 23-27/5 Kemora

Rookie 1000 #22

Medlem Hultqvists avatar
    Reg.datum
    mar 2009
    Hoj
    Ingen just nu
    Citat Ursprungligen postat av DennisAberg Visa inlägg
    Jag kan tycka att de var väldigt svagt utbud, hade man inte förbokat fick man äta korv.. Varför ingen försäljning av hamburgare tex?
    Sen om dom som höll i försäljning inte ville få in pengar så förstår jag dom..hade dom vart duktiga hade dom garranterat dragit in 4-5ggr pengarna under helgen. Nästa år ska jag ta med mig en gatuköks vagn, då kan man köra nya däck varje pass
    mjo, det kan dom göra bättre. Kom ett par besökare till banan på söndag och ville köpa mat "nää tyvärr har vi inget över"...

Medlem Brutales avatar
    Reg.datum
    okt 2014
    Hoj
    Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
    Citat Ursprungligen postat av Draco Visa inlägg
    Stod i första kurvan och såg din vurpa live, såg inte så skönt ut...
    Aaaaa... Äntligen ett ögonvittnen, fick jag moppen över mig?
    Skulle bli glad om du är sugen på att skicka mig pm med hur du upplevde det!

Mvh Ulf

MEN på http://www.smokingtire.se hittar ni min blogg, bilder och andra dagdrömmar...

Medlem Brutales avatar
    Reg.datum
    okt 2014
    Hoj
    Jag hade planerat egen matlagning, men då vi arrangera dragracing på Moholmsstrippen så hade vi kanske 5-600 som betala entré, då drog vi in ca 40-50:- i ren förtjänst per besökare, sålde grillade burgare, korv, dricka och några mindre godispåsar. Kaffe med så klart.
    Gick åt ca 6-7 duktiga funkisar till detta, men bästa inkomstkällan, och nöjda besökare.

Nu på pallen!!! magnus_mosss avatar
    Reg.datum
    aug 2003
    Hoj
    R6 #22 600 räser
    Det där är konstigt! Det är på anmälningsavgifter och korv klubben tjänar pengar! I alla fall FMK!
    [https://www.facebook.com/magnus.mossberg.9]Tjohooo!!! Nu har #22MOZZ racing hemsida! Gå in och läs!

Tack ska ni ha: Varbergs Precision, Scorett, Held Skinnställ, ARAI Hjälmar, Scorett, Detaljdäck, NEF, [/URL]

Medlem Brutales avatar
    Reg.datum
    okt 2014
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av magnus_moss Visa inlägg
    Det där är konstigt! Det är på anmälningsavgifter och korv klubben tjänar pengar! I alla fall FMK!
    Så är det ju oftast, sen vet jag en annan arrangör som körde lite samma filosofi som vi hade på Moholmsstrippen.
    Låga anmälningsavgifter = stort startfältet = mera underhållning = mera publik.
    Men det kan kosta lite för en arrangör att komma dit.

Medlem FredrikEkls avatar
    Reg.datum
    jul 2012
    Hoj
    -97 CBR600, -07 CBR1000RR, -02 Transalp
    Citat Ursprungligen postat av magnus_moss Visa inlägg
    Tror inte köket fick användas för att laga mat som ska säljas.

/Fredrik

1:a REC 2012 #56 Dracos avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Hoj
    R1 racer och PottWrål 50 till Smågrabbarna
    Aaaaa... Äntligen ett ögonvittnen, fick jag moppen över mig?
    Skulle bli glad om du är sugen på att skicka mig pm med hur du upplevde det!

Mvh Ulf
    Ska försöka hinna med det i kväll, min grabb som är 2,5 år var iaf helt säker på att det låg bajs på banan

Medlem
    Reg.datum
    mar 2007
    Hoj
    -
    Man kanske skall ha två tävlingsledare, en raceledare och en stewardledare på större SM tävlingar.
    Numera träningsledare rr.

Medlem Brutales avatar
    Reg.datum
    okt 2014
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Draco Visa inlägg
    Ska försöka hinna med det i kväll, min grabb som är 2,5 år var iaf helt säker på att det låg bajs på banan
    Barn är underbara.
    Min dotter på 8 som vart med på massa dragracing event innan besökte mig på sjukan i förrgår, innan dom gick tittade hon allvarligt på mig och frågade om jag skulle tävla mera med motorcykel och samtidigt gjorde hon en cirkelrörelse med handen. JA svarade jag, OK sa hon och log lite innan hon gick.

Skriv du ett PM när du har tid och ro.
    Vore bara kul med ett vittnesmål.

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Jag har samma utrustning. Guld värt. Har haft användning får mina grejer vid ett par tillfälle. Speciellt skönt när man är utomlands och kan fixa själv på en [...]

Jonte H
Vill du annonsera ovan? Klicka här