Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 43 av 43
    Medlem Chronics avatar
    Reg.datum
    jun 2003
    Hoj
    Sålt alla....
    Citat Ursprungligen postat av abethebabe Visa inlägg
    Skulle inte ens köpa en dassarulle av dem. Jag köper egentligen det jag behöver av min lokala mekaniker men han var han var över och tävlade i USA och skulle vara borta mer än en vecka så jag tog en rövare, XL moto kom upp med hyfsat bra pris på ett drivpaket till en R1 när jag googlade så jag beställde men inte fan kunde jag ana att jag precis hade beställt av de sämsta av de sämstaste liksom. Efter diverse påminnelser och inget hände fick jag efter många om och men kontakt med mupparna och bad dem köra upp drivpaketet i....det dom faktiskt lyckades bäst med var det faktiskt att bekräfta min avbeställning, helt otroligt men sant. Beställde av alien moto tror jag att dom heter, i stort sett samma priser, samma fabrikat plus snabb leverans, klockrent helt enkelt men som sagt, behöver jag ngt knallar jag över till min lokala servicenasare, där får raka besked och ärliga svar, inget jävla bullshit.
    Zznark, dra den om Rödluvan också när du ändå fabulerar frittt......

hungarianstallion abethebabes avatar
    Reg.datum
    jan 2006
    Hoj
    GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
    Citat Ursprungligen postat av Chronic Visa inlägg
    Zznark, dra den om Rödluvan också när du ändå fabulerar frittt......
    Jobbar du för XL? Exakt vad är det du inte tror på? Att XL misslyckades? Att jag beställde av ngn annan och fick drivpaketet efter två dagar?

Nu när jag tänker efter så var det inte alien moto utan en annan liten webhandlare jag beställde drivpaketet av, vill minnas att dom har annonserat här på sporthoj en gång i tiden. Fick bara för mig att det var från alien jag beställde av.

Hittade bekräftelsemailet: moto action heter företaget jag beställde av.
    Senast redigerat av abethebabe den 2018-06-12 klockan 06:53.
    R.I.P Super Sic #58 1987-2011

hungarianstallion abethebabes avatar
    Reg.datum
    jan 2006
    Hoj
    GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
    Lelles har jag faktiskt beställt av några ggr när grabben körde cross, funkade klockrent vsrje gång, t o m när kag beställde nya kläder till honom ringde dom upp mig när dom upptäckte ett fel i deras lagersaldo, den storleken jag beställde fanns inte på lager men dom erbjöd mig t o m en dyrare byxor, samma märke men annan färgsättning till samma pris men jag har förstått att det inte är lönt att besöka dem men som sagt, handla via deras webshop har funkat klockrent varje gång (för mig), jag har beställt av dem ca 10 gånger och dom har lyckats att leverera varje gång men jag har läst om folk som har beställt av dem men att dom har misslyckats fatalt

Citat Ursprungligen postat av jP Visa inlägg
    Med tanke på att nio av tio mc-handlare i sthlm suger på ett eller annat sätt imo så har jag personligen inga större krav eller förväntningar på svenska mc-näthandlare heller. 24mx/xlmoto ska annars ha cred för att de faktiskt var en av de första svenska handlarna med en modern webbshop när de drog igång.

Var annars hos lelles idag och det fanns inte en enda säljare i ktm hallen eller någon som kunde hjälpa mig med en försäljning av en ktm adventure, ibland är det svårt att spendera pengar
    R.I.P Super Sic #58 1987-2011

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Blånekade så hästen travade i galopp och sa att jag hade svängt vänster mitt i vänstersvängen… Önskar jag hade hunnit spelat in henne när jag visade henne h [...]

Str3 R
Handla MC-Utrustning, Kläder, Hjälmar, Stövlar, Handskar & Reservdelar på XLmoto
Köp din MC-Utrustning på XLmoto. Här finns Kläder, Stövlar, Hjälmar, Skydd & Reservdelar
Vill du annonsera ovan? Klicka här