Sporthoj.com går ofta trögt att ladda efter år av påminnelser.

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Så här ser sporthoj.com ut med reklam :

2886pw.png


Och så här ser sporthoj.com ut utan reklam :

64j90j.png


Med reklam påkopplad där sidan ibland inte alls laddade blev jag vid varje besök automatiskt skickad till denna sidan !?

http://www1.hondamc.com/adventure/

Jag menar, så många år med samma tjafs och fortfarande så kvarstår problemen.
 

lolrazz

Medlem
Gick med
13 Aug 2015
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki GSXR 1000, 2011
Jag vet inte om det är reklamrelaterat dock, jag kan inte surfa alls trotts att adblock är på. Vissa tider på dygnet får jag felkod 404 med vit skärm.

Eller missförstod jag dig?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Denna vecka har det varit lite tekniska störningar, speciellt igår var det DNS-uppslagsproblem.

Idag så fortsatte problemet av okänd anledning men jag ökade då på resurserna en aning och sajten blev lite snabbare, känns iaf helt ok just nu.

Om sidan laddar fel, kan säkert bakgrundsannonsen för Honda göra att sidan muppar sig. Bör som sagt lösa sig med att sidan nu förhoppningsvis laddar fortare?

Eller är det fortfarande trögt för er?
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Ibland :crash

När det är tyst så är alla supernöjda, och då är jag nöjda också för då har jag inget jobb att lösa vad gäller SH iaf!

I går och några dagar tidigare har det gått väldigt trögt trots snabb uppkoppling men i dag är det betydligt mycket bättre.Om felet sedan är åtgärdat eller om det beror på lågt besökareantal för stunden vet jag ju inte.Men STORT tack ändå Swedie för informationen och ett annars bra utfört arbete på sporthoj.com så har jag ju berömt också och inte bara kommit med kritik om det nu skulle uppfattas så när sidan ibland mår lite dåligt.
Ha det gott. :crash
 
Last edited:

lolrazz

Medlem
Gick med
13 Aug 2015
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki GSXR 1000, 2011
Om du får 404, vad är adressen i din webbläsare då?

Jag skall hålla koll och svarar dig här med en print när det sker igen! Vet inte om du är rätt mann att fårga, det finns en tråd där någon eftersöker funktionen att man får en "alert" likt gilla funktionen, går detta att göra även vid citat? Var väldigt nära på att missa ditt citat pga denna funktion inte finns.

Tack! :)
 

Smagatusk

Guest
Mitt förslag är att göra en sticky om just driftstörningar i nån forumdel för att: 1) administratorn kan vid tillfällen de känner till att det har uppstått problem - eller kommer att uppstå problem - gå in och göra ett inlägg och uppmärksamma medlemmarna. 2) ställa frågor om andra upplever samma problem. 3) slippa skapa en ny tråd varje gång nåt strular. Och det är ju i ärlighetens namn ganska ofta.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top