UMCC BotniaRing Tour 2016

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.

Supporter

Anna Sedin
Gick med
9 Nov 2013
Ort
Holmsund
Hoj
Ingen
Meeen, albumet ska ju vara offentligt, ska försöka göra en Google album å sen skickar jag era privata mappar. Dock tycks jag ha missat dig Yngve ;( ;( :gråta
 

Supporter

Anna Sedin
Gick med
9 Nov 2013
Ort
Holmsund
Hoj
Ingen
Tjo! Nu borde alla som lyckats hamna på bild fått sina mappar på mail, en del har fått 1, andra 2 och många 3 mappar. Det är 2 jpeg mappar isåfall, den ena fotad av mig och den andra av fru syster tysk, om det inte var väldigt få i ena för då slog jag ihop dem och så har ni en med nef/raw om ni vill lattja bildredigering (för det har jag skippat). Har någon av händelse fått helt fel mapp maila mig på anna.sedin@live.se. Jag är ju inte så hemma på detta med hojar, så när det står å anmälningen att man kör en blå yamaha så säger det mig nada. Mina mapp indelningar an heta som exempel "röd, svart, svart utrustning, vit hjälm race" eller dylikt ^^
Men håll koll på era mail, ni får 1-3 länkar totalt från wetransfer :)
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Jag lyckades inte bara ta bort mailet från min inkorg utan även blockera avsändaren innan jag förstod vad mailet innehöll:huvet... Livet som sopa fortsätter:crash
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Det här med modern teknik är inte din grej va? :tungan

Tur du har en förgasarhoj :rofl

App,app,app,app, yamman har minsann insprutning:fakta. Min hotmail är gode stabil, men man får ju en miljarrrd skitmail varje dag och av gammal vana så blockerade jag avsändaren innan jag fattade vad mailet innehöll:(.
 

Lill-Erik

Depåkungen
Gick med
29 Sep 2008
Ort
Vindeln
Hoj
KTM 790 Adventure R, KTM 625 SXC
App,app,app,app, yamman har minsann insprutning:fakta. Min hotmail är gode stabil, men man får ju en miljarrrd skitmail varje dag och av gammal vana så blockerade jag avsändaren innan jag fattade vad mailet innehöll:(.

Åfan, är ju en modern hoj då du! :banana
 

Supporter

Anna Sedin
Gick med
9 Nov 2013
Ort
Holmsund
Hoj
Ingen
Du får kolla om du kan häva blocken, så kan jag skicka bilderna igen om du vill ha dem. Eller alternayivt via Jonathan så får ni lägga dem på en sticka :)

Hur som haver är nu alla mappar skickade, har man inte hunnit att ladda ner sina bilder på länken från wetransfer så hojta till om ni vill att jag ska skicka dem igen. Länkar från wetransfer ligger endast kvar i några dagar, sedan försvinner bilderna.

Ha det bäst.. Och till nästa år hoppas jag att jag har hunnit gå en fotokurs å lyckas ta makalösa bilder på er, annars får ni lägga ner hojen i en kurva så satsar vi på knä, armbågs och hjälmskrap i stillbild som ser snabb ut ^^
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Du får kolla om du kan häva blocken, så kan jag skicka bilderna igen om du vill ha dem. Eller alternayivt via Jonathan så får ni lägga dem på en sticka :)

Hur som haver är nu alla mappar skickade, har man inte hunnit att ladda ner sina bilder på länken från wetransfer så hojta till om ni vill att jag ska skicka dem igen. Länkar från wetransfer ligger endast kvar i några dagar, sedan försvinner bilderna.

Ha det bäst.. Och till nästa år hoppas jag att jag har hunnit gå en fotokurs å lyckas ta makalösa bilder på er, annars får ni lägga ner hojen i en kurva så satsar vi på knä, armbågs och hjälmskrap i stillbild som ser snabb ut ^^

Du har ett pm.
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top