Montering av bellypan / båt

Egon-67

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2015
Ort
Storebro
Hoj
Husqvarna 118cc-48, H-D FXR -89, KTM Duke 690 Cup -12 Banhoj
Hej!

Fäst plåtar för snabbskruv ner från motorkåpor enl. min Duke?2015-11-03 17.47.04.jpg2015-11-03 17.46.53.jpg

Annars ser själva underkåpan - Belly Pan bra ut tycker jag. Ska du köra classic?
 
Last edited:

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Jag kommer få hem 5 olika sorters bellypans / båtar som är i första hand gjorda för Classic racing inom en vecka eller två som kommer säljas för 750 kr styck ink moms.
Håll koll på Nonshinebloggen den närmaste tiden så kommer det upp info, även på MCHK Racings hemsida.
Är tillverkade av Ragged Edge i England som jag har köpt kåpor av de senaste åren, bra kvalitet.
Det går att se modeller på deras hemsida men det kommer finnas två varianter till som inte är med.
 

Micke R

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 May 2014
Ort
Höglandet
Hoj
7 singlar och 5 par -51 till -13
Enligt Ragged Edge hemsida har han fullt upp och tar inga nya order på några veckor. Svarar inte på mail heller.
 

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Det är nog så att han har mycket att göra men turligt nog beställde jag för någon månad sen, har fått fakturan nu så det är nog magkåpor tillgängliga snart i Gisslarbo.
Det kommer info på klubbens hemsida.
 

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
Jag kommer få hem 5 olika sorters bellypans / båtar som är i första hand gjorda för Classic racing inom en vecka eller två som kommer säljas för 750 kr styck ink moms.
Håll koll på Nonshinebloggen den närmaste tiden så kommer det upp info, även på MCHK Racings hemsida.
Är tillverkade av Ragged Edge i England som jag har köpt kåpor av de senaste åren, bra kvalitet.
Det går att se modeller på deras hemsida men det kommer finnas två varianter till som inte är med.

Vad är måtten på dom? bredd, längd och djup.
 

team toker

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Aug 2007
Ort
på landet långt i söder
Hoj
alldeles för många
Ska du köra classic?
ja det har jag gjort i många år :)

men nu har något ljushuved kommit på att vi ska ha bellypan på alla tävlingsmaskiner

därav tråden
 

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm
Har nu fått hem bellypannor, kolla på Nonshine, länk finns här under.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top