80 tusen asylsökare skall utvisas

asfalt svarvare

kanske inte helt normal...
Gick med
2 Mar 2012
Ort
i en lekstuga
Hoj
19 cylindrar fördelat på 11 cyklar
fan, detta är inte bra för sverige!!



ironi! med tanke på att vi har blivit matade med att det är bra, till och med NÖDVÄNDIGT och att vi TJÄNAR på att det kommer "folk" till sverige

//jj
 

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
Vad händer nu då när en enorm massa flyktingar kommer avvika (utöver den stora mängden som redan gör det)? :va
 

Smagatusk

Guest

Det hade varit kul om invandrare anammat andra seder och bruk i Sverige, än den att kalla alla för rasister.

Lite OT, men jag minns Idol för ett tag sedan, där juryn blev anklagad av den tävlande för att vara rasister när de inte lät honom gå vidare. Laila Bagge svarade med att hon minsann var halvpalestinier och därför ingen rasist. Efteråt fortsatte hon med sin klockrena logik; "hade inte jag varit halvpalestinier hade jag inte kunnat försvara mig".

Så är det gott folk. Är man inte rasifierad finns det inget försvar. Då är det bara att ta alla förolämpningar right up the tailpipe.

Mitt under en audition kallade en deltagare ”Idol”-juryn för rasister för att de kritiserade hans musik.

Det fick Laila Bagge att fullkomligt rasa.

– Det är lika fult och illa som att kalla någon för svartskalle. Hade inte jag varit halvpalestinier hade jag inte kunnat försvara mig, säger Laila Bagge till Expressen.
 

Jimmy

Guest
Detta måste ju vara en katastrof? 80 000 akademiker, eller åtminstone eftergymnasial utbildning, var det inte så det hette för några månader sedan? Våra kära politiker har väl inte slirat lite på sanningen väl?:D
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Detta måste ju vara en katastrof? 80 000 akademiker, eller åtminstone eftergymnasial utbildning, var det inte så det hette för några månader sedan? Våra kära politiker har väl inte slirat lite på sanningen väl?:D

Fråga Bonny. Han verkar ha koll på kvalifikationerna
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Som jag misstänkte, ett luftslott, inte ens "stängda" gränser, "passkontroller" har hjälpt svetsarn att få upp hans dalande siffror så i ren desperation har svetsarn och ygeman helt plötsligt bestämt sig för att verkligen gå på offensiven i ett synkroniserat utspel ihop med tysklands merkel som idag la fram samma förslag som ygeman dvs att massavisa asylsökare i hopp om bättra siffror i nästa undersökning men personligen tror jag inte ens att detta "kraftfulla" utspel kommer att hjälpa svetsarna, loppet är helt enkelt kört och jag är tämligen säker på att alliansen kommer att fälla svetsarn med hjälp av sd nästa år då det ska läggas fram en ny budget, batra kommer inte att kunna stå emot pressen.

http://cornucopia.cornubot.se/2016/01/fullstandigt-orimligt-rent-trams-att.html
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Fast vad Lofven har lovat är ju bara att skicka tillbaka dom ca 50% som alltid har fått avslag på sina ansökningar.

Det är ju inte nytt eller unikt för den senaste flyktingströmmen, det har länge legat runt 50%
Att han går ut och säger 80tusen låter ju mycket och är säkert medvetet, men det är ingen ökning mot tidigare.

Sen vet vi ju av erfarenhet att dom 50% som får avslag överklagar två gånger med ett par års mellanrum så det lär inte hända något innan 2020, och då har åtminstone hälften avlat fram en unge eller gjort något brott så då kan vi inte avvisa dom ändå.

Han som knivade ner två personer på IKEA hade väl stannat 4 år efter första avslaget, och bott på asylhotell större delen av tiden?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Lailas pappa är palestinier, mamman är svenska så hon är en 50/50!
Jag erkänner i och för sig inte folket son kallar sig palestinier, men vi påstår då att hon är halvarab alltså? Hon är ju blond, urtypen för en bimbo till och med, wassap här liksom.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag erkänner i och för sig inte folket son kallar sig palestinier, men vi påstår då att hon är halvarab alltså? Hon är ju blond, urtypen för en bimbo till och med, wassap här liksom.

Det här hade inte margot gillat att läsa:mad:
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
från 80000 asylsökare som skall "ut ur landet" till laila bagge, det svänger fort:)
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top