80 tusen asylsökare skall utvisas

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Det kommer inte att ske. 2017. Jojo.
Imponerad över hur naiva eller dumma ledarna är. Tror de att folk går på den lätte.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Chartrade plan? De gick ju hit, de kan få nya pjucks så kan de gå tillbaka? :hihi
 

Mandelhyndan

Medlem
Gick med
9 Mar 2015
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Tuono 11
Kan man inte bara låta dom sno hojarna och åka hem med så man får ny på försäkringen?
Dom ska fan inte röra min hoj iaf. Ersättningen skulle kunna vara samma summa dessa skäggiga pojkar kostar per dygn, dvs 2000-3000kr per dygn. Skulle bli en fin betald semestertripp på ett par veckor. Sen vid hemfärden från Afghanistan kan man proppa hojen full med deras främsta exportsucceer hasch och heroin och tjäna ytterligare en hacka väl hemma. Win-win
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Dom ska fan inte röra min hoj iaf. Ersättningen skulle kunna vara samma summa dessa skäggiga pojkar kostar per dygn, dvs 2000-3000kr per dygn. Skulle bli en fin betald semestertripp på ett par veckor. Sen vid hemfärden från Afghanistan kan man proppa hojen full med deras främsta exportsucceer hasch och heroin och tjäna ytterligare en hacka väl hemma. Win-win
Jag är på! Så kan man ju lära sig afghanska på nervägen och sen dra in fett med deg som tolk åt polismyndigheten!
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
80,000 är ändå tiofalt för lite, och eftersom det kommer bli 0 så känns det ännu deppigare.
Kul att det inte längre är tabu att prata om att de måste ut i alla fall, det bäddar väl för framtida ledare om inte annat.
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
80,000 är ändå tiofalt för lite, och eftersom det kommer bli 0 så känns det ännu deppigare.
Kul att det inte längre är tabu att prata om att de måste ut i alla fall, det bäddar väl för framtida ledare om inte annat.

Det har ju varit normalt under många många år att ungefär hälften av de asylsökande avvisas. När så pass många sökt asyl under så kort tid är det lika normalt att antalet avvisningsbeslut ökar. Att ge de berörda myndigheterna i uppdrag att planera för detta är således inte särskilt konstigt.

Oreflekterande påståenden om att tiofalt fler "måste ut" och liknande skulle jag fortfarande tro är tabu, åtminstone ute i den riktiga världen. :krama
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Det har ju varit normalt under många många år att ungefär hälften av de asylsökande avvisas. När så pass många sökt asyl under så kort tid är det lika normalt att antalet avvisningsbeslut ökar. Att ge de berörda myndigheterna i uppdrag att planera för detta är således inte särskilt konstigt.

Oreflekterande påståenden om att tiofalt fler "måste ut" och liknande skulle jag fortfarande tro är tabu, åtminstone ute i den riktiga världen. :krama
Apropå riktiga världen kanske du skulle ta reda på hur många av avvisningsbesluten som verkställts, gärna innan du skriver nästa uppnosiga inlägg.

Tack på förhand och hälsningar från den verkliga verkligheten (TM)

:hej
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
80,000 är ändå tiofalt för lite, och eftersom det kommer bli 0 så känns det ännu deppigare.
Kul att det inte längre är tabu att prata om att de måste ut i alla fall, det bäddar väl för framtida ledare om inte annat.

2016, året rasistkortet inte längre gav utdelning.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Snacka om att vi lyckats flytta positionerna, tänk bara var vi kan vara om 10-20 år. :)

Japp, och vi kan tacka internet.:banana

Vi bör vara vaksamma mot alla försök att styra och kontrollera nätkommunikation, för var så säker att det kommer att försökas.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
2016, året rasistkortet inte längre gav utdelning.

När alla har blivit utsatta för rasistkortet tillräckligt ofta förlorar det sin effekt.

Den minst rasistiska och med en närmast miljöpartistisk inställning till invandring jag känner har ett flertal tillfällen fått rasistkortet upptryckt i nyllet.
Han bryr sig inte nämnvärt längre, varken om det drabbar honom eller någon annan...
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
När alla har blivit utsatta för rasistkortet tillräckligt ofta förlorar det sin effekt.

Den minst rasistiska och med en närmast miljöpartistisk inställning till invandring jag känner har ett flertal tillfällen fått rasistkortet upptryckt i nyllet.
Han bryr sig inte nämnvärt längre, varken om det drabbar honom eller någon annan...
"Rasist", i sin nya betydelse, har blivit en komplimang. Förut var det en förolämpning.
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top