#22 MOZZ kör Bahrain Superbike Championship!

KarlHelmer

Medlem
Gick med
6 Dec 2007
Ort
Linköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Satan vad grymt! Grattis!

Har du några nya tischor på G? Har börjat slita ut min babyblåa skapelse
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Ja, vem sponsrar fyra drönare som flyger i en cirkel runt Mozz hela tiden och filmar honom ur alla vinklar? :rock

I den regionen är det väl USA som sköter drönaraktiviteten? Det är väl bara att läcka lite rykten om "hostile intent" på banan så får vi alla balla vinklar vi vill. Inklusive med värmekamera så vi kan kolla däcktemperaturen. Det kan i och för sig bli fyrverkerier också...
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Underbart !!

Kan säga att dina inlägg är imponerande kul att läsa, den enda skribent här inne där jag trycker "gilla" innan jag ens läst texten - För jag vet på förhand att den är bra.

Nu längtar jag bara efter årets tischa..........men kom ihåg ! - är det inte minst ett stafvel någonstans på tischan...så vill jag inte ha den.
 

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Gratulerar! Jag försökte köpa en tisha för något år sedan men de var slut då. Blir det en ny omgång framöver? :tummenupp
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Underbart !!

Kan säga att dina inlägg är imponerande kul att läsa, den enda skribent här inne där jag trycker "gilla" innan jag ens läst texten - För jag vet på förhand att den är bra.

Nu längtar jag bara efter årets tischa..........men kom ihåg ! - är det inte minst ett stafvel någonstans på tischan...så vill jag inte ha den.

HJÄLP!!!! Tänk om jag för en gångs skull gör RÄTT?????:brinnerup

- - - Updated - - -

Vrålhäftigt! Vilken fjäder i hatten!
Hur köper jag en tshirt????

Håll dig uppdaterad på SH så.... :)

- - - Updated - - -

Gratulerar! Jag försökte köpa en tisha för något år sedan men de var slut då. Blir det en ny omgång framöver? :tummenupp

SNART!!!!
:)
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Du fan inte klok, på ett fantastiskt kul, underbart och imponerande sätt förstås!!!
Panigale de luxe, du kan säkert få hedersmedlemskap i Ducceklubben med den meriten.
Säger som all andra, video och rejsrapport är mandatory! :tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Du fan inte klok, på ett fantastiskt kul, underbart och imponerande sätt förstås!!!
Panigale de luxe, du kan säkert få hedersmedlemskap i Ducceklubben med den meriten.
Säger som all andra, video och rejsrapport är mandatory! :tummenupp:tummenupp:tummenupp

Tack!!!! Jag blir glad!!!:):):):krama:krama:krama Rejsrapporter kommer, har just fått ok från min mediastrateg/underhållningsguru/vän JORPES att han e på!!!!!:)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top