Dumma flickvänner/sambos...

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
låt höra vad era flickvänner/sambos lyckas med...

senast igår så var min sambo och storhandlade... väl hemma så bär hon upp en kasse och låter mig ta resten... sin kasse ställer hon på köksbyrån... fylld med kött för 500kr typ... och sen lägger hon en filt över den...:tummenupp

vad hittade hon på imorse då? jo kassen fylld med grått kött.... vilket jävla idiot och allt är ju mitt fel enligt henne:va eller var hon lite snabb med att ta upp telefon och facebooka lite...:dummer

detta har hon gjort åtskilliga gånger med mjölk etc.

hon tappar bort telefonen typ 20ggr. om dagen....

för 10 år sen kvaddade jag på hojen... för 2 år sen så fick jag ut den sista räntan på invaliditetsersättningen... i samband med detta så hade mitt kontokort sagt upp sig så jag satte in pengarna 37 000kr på hennes konto... 1 månad senare så hade hon blåst hela summan + hela sin lön på kläder och skit...

där och då så snurrade saker som hedersord i huvudet.... :argpådato

låt höra... vad har damerna gjort er???

mvh
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Hon verkar vara en riktig keeper...
Mitt råd till dig är, skaffa en vettig dam istället.
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Nej ärligt talat en sån idiot kan man inte dela nånting med. Fly för ditt liv.
 

Lillencb 1

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2016
Ort
Stockholm Norrort
Hoj
KTM 1290R 2016
Ja du, jag hade kastat ut henne för att jag inte gillar det där med pengarna, men klumpiga dumma grejor har min fru också gjort. som att åka iväg med bensin bensinahandtaget, slang och hela skiten från macken:dummer och holt på att nästan eldat ner huset vid tre tillfällen då man glömt spispatorna på:gnissla
men men jag älskar henne endå :)
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Är du livrädd för att vara ensam eller varför går du inte bara vidare?

Det verkar ju som att du inte är helt bakom vettet som ändå inser att du har ett problem med din tjej. Men gör något åt det:tummenupp
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Känner igen mig inte så lite, såhär i efterhand så har jag bara ett råd, fly.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
En kvinna hjälpte mig att tvätta en hoj. Med en grön tvättsvamp... Skrev nog om det här på forumet när det hände. Det fanns inte en synlig bit på hela hojen utan käcka repor, typ...

I mitt nuvarande förhållande är det mer jag som är stolpskottet. :gnissla
Men jag försöker avhjälpa det med lite praktiskt kunnande, som att laga frostsprängda vattenledningar och sånt när vattnet står och sprutar.
 

tugge

Medlem
Gick med
4 Jul 2011
Ort
Grums
Hoj
VT1100c2 -95
för 10 år sen kvaddade jag på hojen... för 2 år sen så fick jag ut den sista räntan på invaliditetsersättningen... i samband med detta så hade mitt kontokort sagt upp sig så jag satte in pengarna 37 000kr på hennes konto... 1 månad senare så hade hon blåst hela summan + hela sin lön på kläder och skit...

Alltså, det här..
Att glömma bort saker är väl en sak, men att göra av med dina pengar...
Jag hade slängt ut henne med huvudet före...
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Vem är dum egentligen?

Du sätter in 37 papp på hennes konto medveten om hur hon är... Dyra men välförtjänta lärpengar.

Kan du ärligt känna dig smartare än henne efter det? För övrigt har jag aldrig upplevt att pengar som en kvinna i ett förhållande har sett, rört eller hört talas om betraktas som annat än hennes. Har de dessutom kommit in på kontot...

(Du är dock i gott sällskap. Får se om jag kommer över skammen och fyller på med bittra erfarenheter. Lärpengar är ett bra ord.)
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Det värsta min sambo lyckats med det är att ringa mig långt efter oljelampan på bilen börjat lysa för att fråga mig vad hon ska göra. Det var bara en sketen saab och hon är förlåten sedan länge.
 

bluewonk

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2016
Ort
hofors
Hoj
fz8-s
låt höra vad era flickvänner/sambos lyckas med...

senast igår så var min sambo och storhandlade... väl hemma så bär hon upp en kasse och låter mig ta resten... sin kasse ställer hon på köksbyrån... fylld med kött för 500kr typ... och sen lägger hon en filt över den...:tummenupp

vad hittade hon på imorse då? jo kassen fylld med grått kött.... vilket jävla idiot och allt är ju mitt fel enligt henne:va eller var hon lite snabb med att ta upp telefon och facebooka lite...:dummer

detta har hon gjort åtskilliga gånger med mjölk etc.

hon tappar bort telefonen typ 20ggr. om dagen....

för 10 år sen kvaddade jag på hojen... för 2 år sen så fick jag ut den sista räntan på invaliditetsersättningen... i samband med detta så hade mitt kontokort sagt upp sig så jag satte in pengarna 37 000kr på hennes konto... 1 månad senare så hade hon blåst hela summan + hela sin lön på kläder och skit...

där och då så snurrade saker som hedersord i huvudet.... :argpådato

låt höra... vad har damerna gjort er???

mvh
Oj! Att ni fortfarande är tillsammans är över mitt förstånd
Det jag blev trött på min tjej över känns inte ens värt att nämna.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
låt höra vad era flickvänner/sambos lyckas med...

senast igår så var min sambo och storhandlade... väl hemma så bär hon upp en kasse och låter mig ta resten... sin kasse ställer hon på köksbyrån... fylld med kött för 500kr typ... och sen lägger hon en filt över den...:tummenupp

vad hittade hon på imorse då? jo kassen fylld med grått kött.... vilket jävla idiot och allt är ju mitt fel enligt henne:va eller var hon lite snabb med att ta upp telefon och facebooka lite...:dummer

detta har hon gjort åtskilliga gånger med mjölk etc.

hon tappar bort telefonen typ 20ggr. om dagen....

för 10 år sen kvaddade jag på hojen... för 2 år sen så fick jag ut den sista räntan på invaliditetsersättningen... i samband med detta så hade mitt kontokort sagt upp sig så jag satte in pengarna 37 000kr på hennes konto... 1 månad senare så hade hon blåst hela summan + hela sin lön på kläder och skit...

där och då så snurrade saker som hedersord i huvudet.... :argpådato

låt höra... vad har damerna gjort er???

mvh

Du är minst lika dum om du stannar...
 

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18
Nu känner man sig nästan stolt över sin sambo som slängde vatten på stekpannan med brinnande olja. Som tur var lämnade det bara sot på fläkt och några skåpluckor som gick att göra rena.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Vad gör det när allt kommer om kring, egentligen?

Vi har väl alla fel och brister (även om mina är i stort sett obefintliga) och så länge ingen blir skadad så spelar det ju mindre roll.
Jag har tappat räkningen över hur många gånger min sambo har förstört saker som har kostat mig både tid och pengar att reparera. Nästa vecka ska bilen lämnas in på reparation...
Igår hade hon slagit upp en flisa i bänkskivan på köksön som kostade för mycket.

Så bit i det sura äpplet och inse att hon kanske har andra bättre egenskaper som överväger de du radade upp här?
 

GSV-R 650

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2010
Ort
stockholm
Hoj
VFR800X(-15),Z900 (-20).
Jag tror jag var ihop med ole-dolyckan. Allt hon rörde vid gick sönder. Som tur är att hon betalade allt själv då det var hennes prylar. Men om man jobbar 300 timmar i månaden med konstant sömnbrist händer det dåliga saker med.

Hon valde jobbet före mig :.... ( hehe, är bara glad att ingen dött.


Vad jag kommer ihåg som gick sönder lista:

2st Elektrolux spis.

1 BMW. Motorn skar. missade olja/oljebyte

1 köksbrand

3 mobiltelefoner. Billiga.

2 laptops trasiga. tappade i golvet.

3 riskokare

2 utslagna tänder

någon hjärnskakning också

osv....

Som sagt det kostar att ligga på top med karriär och allt :S

Kan säga det att jag själv är rätt pedantisk av mig och är rädd om saker. Kommer inte ihåg när jag haft sönder något senast...
 
Last edited:

sportbilsentusi

Obotlig bil/MC/klock och musik/HIFI-nörd
Gick med
14 Oct 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CB1000RA, LeoVince, decat -09
Underbar tråd.
Hur står ni ut? Vem är dummast egentligen...
Min hustru framstår i sin klantighet som rena fyndet! Visst händer det obegripliga saker men de är ju ingenting mot det som kan hända andra.

- - - Updated - - -

Underbar tråd.
Hur står ni ut? Vem är dummast egentligen...
Min hustru framstår i sin klantighet som rena fyndet! Visst händer det obegripliga saker men de är ju ingenting mot det som kan hända andra.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top