Video Hur gör man för att bli portad från en bandag

=PerssoN=

Joråsatte..
Gick med
8 May 2010
Ort
Gävle
Hoj
Aprilia RSV4 RR - 2016
10/10 click-bait titel, hade klickat igen. :tummenupp


(Klippet är för övrigt äldre än internet och har säkert varit postat tvåhundrasjuttiotusen gånger.)
 
Last edited:

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Eller så kan man göra som mig - Missa en rödflagg och glatt gasa vidare, noterar den på nästa flaggvakt, sänker farten, håller höger och håller upp armen..................när jag sedan ska in i depån får jag hjärnsläpp och kör förbi - JÄVLAR........nu har jag ögonen på mig och det är riktigt pinsamt............Det viftas med svartflagg, det varvet blir inget ärevarv kan jag säg. Klistermärket åker av innan hojen ens står still i depån.

PS - Anmälde hojen stulen (grävde ner den i skogen), brände skinnställ och hjälm och gifte mig så jag kunde ta sambons efternamn................eller !!! - Nä det sista var påhittat såklart :)







Jag gifte mig av ren kärlek :D
 
Last edited:

rogbo

Smygbusar när ingen ser...
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Umeå
Hoj
07' FZ1SA 11' Z1000SX, 06' ZX10R, 15' S1000RR, -16' Thruxton R, -22´ Tiger Rally Pro, -22* Scrambler 1200XE, -01´TT600R
En annorlunda tolkning av begreppet "gaskontroll" har de allt de där japanska ligisterna :näsblod Tror det skulle höja stämningen på läktaren om någon i startfältet körde en sådan konsert före start...
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Nja, jag var på en SMC-kurs för typ några år sedan. På förarmötet tog dom upp massa saker man fick en varning för, efter 3 varningar så åkte man ut. Minns att jag satt på golvet och undrade hur jävla illa man måste köra för att bli avstängd från en kurs, händer det överhuvudtaget? 2 timmar senare var det ett faktum, jag med min nyinköpta ZX10 och min kompis med sin splitternya R1 hade 3 varningar var. Instruktörerna var väl inte jätteglada. Vi sket i allt och bara jagade varandra runt banan och gjorde väl en och annan vårdslös omkörning, skitkul men föga utbildande. Dock fick vi vara kvar på banan när vi lovade att skärpa till oss. Efter ett par varv blev vi invinkade och fick reda på att vi nu körde på snabbare tider än innan när vi lekte RRwannabees, det blev en väckarklocka. Tack SMC, ni är bara bäst.
 

Triumph-Jocke

Medlem
Gick med
6 Feb 2014
Ort
Hagfors
Hoj
2010, Triumph Speed Triple

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Man kan också köra på banhjulet på rakan inför alla kursdeltagare på en SMC kurs som instruktörsaspirant.
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Ja det var sjukt poppis:).

Synd att VV la ner.

Nej, det var inte poppis. Faktum är att jag tror att han hade kunnat bli en bra instruktör med lite impulskontroll. Har ingen insyn i vad som skedde bakom kulisserna. Minns bara själva händelsen då jag själv var deltagare den dagen incidenten inträffade.
 

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Haha, äntligen! Hade helt glömt bort den här videon. Nästan lite svängigt stundtals. :yoparty
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top