SD´s vice ordförande tror inte på vetenskap. Säger att Darwin hade fel.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
1: Nu står de på bron med pistol.
2: Om man rest runt lite, så vet man att det är ett faktum.
3: Joel var/är anställd av parlamentet. SD ville sparka honom. Fick inte.
4: Vi får väl se. IS har vi redan i de flesta, större städerna. Är det början på innbördeskrig när man kastar handgranater på polisen?
5: Sveriges befolkning är till majoriteten vit. (PS: Jag är åttondelsmulatt).
6: Vi har folk som inte får bostad eftersom invandrare har förtur i bostadskön. Asylboenden är i stort sett enda ställena där rökning inomhus är tillåten.
7: En politiker tycker att fattiga kan gifta sig rika.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det har ju inte med ämnet att göra, men de här återkommande äckliga/aggressiva uttalandena om människor gör i alla fall mig både ledsen och oroad. Sveriges största parti...

:(

Nej, men jag kunde ändå inte hjälpa att komma att tänka på tråden när jag läste de där citaten. Säga vad man vill, men hon är ju inte direkt den enda sd-politikern som kommer med dumma uttalanden... Och även om det finns andra politiker från andra partier som sagt och gjort dumma saker så tycker iallafall jag att det verkar som att SD lyckats samla det största antalet dylika lirare under ett tak än vad något annat parti lyckats med idag.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Nej, men jag kunde ändå inte hjälpa att komma att tänka på tråden när jag läste de där citaten. Säga vad man vill, men hon är ju inte direkt den enda sd-politikern som kommer med dumma uttalanden... Och även om det finns andra politiker från andra partier som sagt och gjort dumma saker så tycker iallafall jag att det verkar som att SD lyckats samla det största antalet dylika lirare under ett tak än vad något annat parti lyckats med idag.

Det är en av fördelarna med sd, de växer så fort att folk inte tränas till att bli politiker.

Gör det lättare att sålla.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
1: Nu står de på bron med pistol.
2: Om man rest runt lite, så vet man att det är ett faktum.
3: Joel var/är anställd av parlamentet. SD ville sparka honom. Fick inte.
4: Vi får väl se. IS har vi redan i de flesta, större städerna. Är det början på innbördeskrig när man kastar handgranater på polisen?
5: Sveriges befolkning är till majoriteten vit. (PS: Jag är åttondelsmulatt).
6: Vi har folk som inte får bostad eftersom invandrare har förtur i bostadskön. Asylboenden är i stort sett enda ställena där rökning inomhus är tillåten.
7: En politiker tycker att fattiga kan gifta sig rika.

1. Det ska till betydligt mycket mer god vilja än vad jag har gentemot SD för att jag ska kunna tolka hennes uttalande som en önskan om gränskontroller snarare än stängda gränser försvarade med dödligt våld. Eller du tycker inte att det är någon skillnad på att kontrollera och granska vilka som kommer in i landet och att avrätta alla som försöker med kulspruta?
2. Möjligt, men här? Tveksamt. Och är det då relevant för debatten här hemma i Sverige?
3. Så SD vill göra sig av men en av sina många anhängare som har obekväma åsikter och kommer med dumma uttalanden? Frågan är varför de inte sparkar resten också. Att de försöker göra ett rätt uppväger inte alla övriga fel.
4. Som sagt, jag tycker inte att övriga politiker tar i tillräckligt bra mot vissa uppenbara problem Vi har. Det finns mycket som kunde göras bättre. Men SD är inte lösningen oavsett, det är min personliga åsikt och den står jag för.
5. Och? Varför ska den så förbli bara för det? Tycker det är en fullständigt oförsvarlig åsikt hos någon som sitter i en migrationsdomstol och ska vara opartisk i dylika frågor.
6. Igen, jag tycker inte att sittande regeringen gör allting rätt. Jag tycker också att det är trist att man ibland verkar ha glömt bort sitt eget folk för att så mycket fokus ligger på annat. Men SD är fortfarande inte lösningen. Även om Sittande regeringen kanske tagit sig vatten över huvudet i vissa avseenden så tycker jag att det är bättre att försöka hjälpa än att vända behövande människor ryggen.
7. Osympatisk och orealistisk lösning på problemet, så som han lägger fram det.
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Du kanske kan referera det drygt två timmar långa innehållet?

Den långa filmen på två timmar handlar om Bilderberg gruppen och dess historia samt världsherravälde planer. De har stort inflytande på FN Agenda 2030. FN har som agenda att år 2030 kommer vi ha full kontroll av vädret!!! Det är bara 15 år kvar dit!

Kolla de andra korta filmerna jag la till. Själv va jag tveksam till det hela men med så mycket filmer ute med insiders , folk som jobbar med det, forskare osv. Ofta ligger sanningen i mitten och med FN agenda och elitens mål. Ja vad ska man säga. Kolla mer alternativ media är mitt råd.

.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Trådstartaren verkar orolig för religion inom SD.

Samtidigt vill hen släppa in 500,000 muslimer per år.

Jag undrar vad den där McQueen är för en provokatör egentligen. :)
 

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Sluta klaga på SD tanten och ställ frågorna som du blundar för!

Var i helvete har alla bin och humlor tagit vägen?

Jag kommer ihåg när jag växte upp så fanns det massor av humlor och bin, Denna sommaren som va förra året jag såg inte något bi på hela sommaren.


Är jag ensam om att uppleva det så här?

Sevärd film
https://www.youtube.com/watch?v=RD2lABk16qE
 

Mandelhyndan

Medlem
Gick med
9 Mar 2015
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Tuono 11
Sluta klaga på SD tanten och ställ frågorna som du blundar för!

Var i helvete har alla bin och humlor tagit vägen?

Jag kommer ihåg när jag växte upp så fanns det massor av humlor och bin, Denna sommaren som va förra året jag såg inte något bi på hela sommaren.


Är jag ensam om att uppleva det så här?

Sevärd film
https://www.youtube.com/watch?v=RD2lABk16qE
Getingar, bin och småfåglar sägs ha försvunnit ja, nåt jag inte märkt av. Fick tom in en liten söt fågel i min lägenhet i somras. Var ett helvete att få ut..
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Sluta klaga på SD tanten och ställ frågorna som du blundar för!

Var i helvete har alla bin och humlor tagit vägen?

Jag kommer ihåg när jag växte upp så fanns det massor av humlor och bin, Denna sommaren som va förra året jag såg inte något bi på hela sommaren.


Är jag ensam om att uppleva det så här?

Sevärd film
https://www.youtube.com/watch?v=RD2lABk16qE

Var är alla insekter och varför?
Skall ut och försöka minimera antal rådjur och älg nu så hinner inte kolla.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Sluta klaga på SD tanten och ställ frågorna som du blundar för!

Var i helvete har alla bin och humlor tagit vägen?

Jag kommer ihåg när jag växte upp så fanns det massor av humlor och bin, Denna sommaren som va förra året jag såg inte något bi på hela sommaren.


Är jag ensam om att uppleva det så här?

Sevärd film
https://www.youtube.com/watch?v=RD2lABk16qE

Bin i Sverige är tamdjur, har inga bikupor finns det inga bin, häromkring finns det både bin och humlor.

Bättre exempel krävs nog.:7peta
 

McQueen

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2013
Ort
USA
Hoj
Triumph Bonneville
Den långa filmen på två timmar handlar om Bilderberg gruppen och dess historia samt världsherravälde planer. De har stort inflytande på FN Agenda 2030. FN har som agenda att år 2030 kommer vi ha full kontroll av vädret!!! Det är bara 15 år kvar dit!

Kolla de andra korta filmerna jag la till. Själv va jag tveksam till det hela men med så mycket filmer ute med insiders , folk som jobbar med det, forskare osv. Ofta ligger sanningen i mitten och med FN agenda och elitens mål. Ja vad ska man säga. Kolla mer alternativ media är mitt råd.

.
Har detta med ämnet att göra?
 

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Ort
in da bush
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Det har ju inte med ämnet att göra, men de här återkommande äckliga/aggressiva uttalandena om människor gör i alla fall mig både ledsen och oroad. Sveriges största parti...
:(
Vi kanske inte bör ta upp spekulationerna på SH när hoj stjäls och senare ses framföras av någon i sportdojor, Adidasbrallor och NY-kepa i närheten av berikat område??:rolleyes:

Under min tid i Sthlm stals tre av mina arb kamraters bilar från företagsparkeringen.
Alla återfanns (en mha privatspan) i ett "sånt område", men vi var ju inte "rasister" så vi konstaterade att det var ändå OK, det var nog SL.s fel att det var så dåliga kommunikationer till "detta område"
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Det här är nog den sämsta och dummaste tråden jag läst sen 2009.
Så urbota dum:dummer Sila och svälja typ:dummer Lobotmering kanske kan hjälpa
trådskaparen att komma på rätt spår:D
 

H_____P

Trygghetsnarkoman
Gick med
11 Apr 2010
Ort
Vid en marina
Hoj
KTM 1290 GT-22
Sluta klaga på SD tanten och ställ frågorna som du blundar för!

Var i helvete har alla bin och humlor tagit vägen?

Jag kommer ihåg när jag växte upp så fanns det massor av humlor och bin, Denna sommaren som va förra året jag såg inte något bi på hela sommaren.


Är jag ensam om att uppleva det så här?

Sevärd film
https://www.youtube.com/watch?v=RD2lABk16qE

Bra inlägg!
Förde denna lysande tråd till nya kvalitetshöjder:tummenupp

Eller missar jag nåt ironiskt:va:va:va:va:va

Har inte sett ett bi sen augusti.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top