Fordons debut i Rookie-serierna

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Ser ni en looser på kryckor och kamera den 4e så är det nog jag.
Vill va social och titta på dom som kan....
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Såg det. Då jag segt nog kolla efter inlägget..
Kolla med Falco åkaren om ni inte ska till Rudskogen, go bana som 17 ��

Rudskogen hade varit fint det..

3/7e åker man bil till Nordens bästa bana (Rudskogen) och laddar för 3 dagars körning.

Jag funderade ett tag på om jag skulle ta ut semester de dagarna men kom på att det kommer gå åt en uppsättning däck, en uppsättning bromsbelägg, en kvarts kubik bränsle och 3x anmälningsavgift på det.
Sen insåg jag att jag bara får en uppsättning lön per månad och min VD bara skrattar när jag påpekar vilken vinst och ära det skulle vara för företaget att sponsra mig :rofl


Haha nej då är jag i Effesland och laddar inför Bikeweek :)

Äääh ställ in allt vad semester heter. Det regnar säkert där borta ;)

Hah,da tar jeg lisens.
Ser du en MT-09 så hold avstand:D:huvet.

Grymt! Inte en sekund för tdigt!

Ser ni en looser på kryckor och kamera den 4e så är det nog jag.
Vill va social och titta på dom som kan....

Det finns inga loosers på eller runtom en motorbana.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Jag säger nog såhär: Om det står mellan KM på gåsen och ett par träningskvällar eller 3 dar på Rudskogen skulle jag definitivt välja Rudskogen. Kan du köra där, KÖR!
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Du som gillar att köra, utöver Stafett så tycker jag att du även ska köra Sprint nästa helg:D :tummenupp
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Jag säger nog såhär: Om det står mellan KM på gåsen och ett par träningskvällar eller 3 dar på Rudskogen skulle jag definitivt välja Rudskogen. Kan du köra där, KÖR!

Det är logistiken som är det största hindret, sen tävlingarna som kostar så mycket. Men blir det ingen Rudskogen den här säsongen så ska jag definitivt dit nästa år!
 

El Duderino

Och vad har vi lärt oss av det här?
Gick med
24 Mar 2014
Ort
Östhammar
Hoj
Superduke 990 -07
Kortar du ner rapporterna så skiter jag i den här tråden helt och hållet!

Du gör det jag önskar att jag hade mod och pengar till så jag läser dina rapporter med inlevelse!

Btw när kommer tischorna? :tungan
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Fanns ju en lucka och så snålt som du körde var man ju tvungen att ta den:tungan.

Gasa om ut ur kurva gick ju inte och köra om i böj på gelleråsen är inte lätt så det var att bromsa om sent som gällde, vill minnas att jag klämt mig om där flertalet ggr innan ����
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Kortar du ner rapporterna så skiter jag i den här tråden helt och hållet!

Du gör det jag önskar att jag hade mod och pengar till så jag läser dina rapporter med inlevelse!

Btw när kommer tischorna? :tungan

Ord och inga visor! Då får jag se till att inte snåla med orden alltför mycket ;)
Tischorna? Jag har inte ens en logga för Winblad Racing eftersom jag inte kan dra ett rakt sträck ens med linjal. Än mindre göra en t-shirt som folk inte skulle vilja bränna direkt :rofl

Fanns ju en lucka och så snålt som du körde var man ju tvungen att ta den:tungan.

Gasa om ut ur kurva gick ju inte och köra om i böj på gelleråsen är inte lätt så det var att bromsa om sent som gällde, vill minnas att jag klämt mig om där flertalet ggr innan ����

Jag har ju helt klart mig själv att skylla. Tror jag får montera på backspeglar och blinkers till nästa KM!
 
Last edited:

Raderad medlem 61114

Guest
Hur många ggr är den där hojen kraschad nu? :crash Och hur många ggr till ska den behöva vara med om det? :död
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Håller med här!! när kommer supporter merchandise:)

Det är så jag blir röd om kinderna :rodnar

Streckgubbeloggatischa!

Fordon-på-linjen-tryck? :rofl :D

Hur många ggr är den där hojen kraschad nu? :crash Och hur många ggr till ska den behöva vara med om det? :död

Den är säkert lagd över 10 gånger. Den kommer fortsätta läggas så länge jag har motivation att pusha gränserna och en vilja att bli bättre :banana :fakta
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Det lutar åt att impuls-anmäla mig till SMC Steg 6-träning (och klubbmästerskap!!!) på lördagen. Istället för att åka ner mot Anderstorp på lördag morgon så smiter jag troligtvis till Gelleråsen på fredagkvällen. Jag vill köra hoj! Och tävla! Och jag behöver fler varv på åsen :fakta

Förhoppningsvis så kommer min nya dämpare i 2mm rostfritt att bli klar till fredagen. Skulle det mot förmodan skita sig så jag inte kan använda mitt helsystem så... så...erhm. Ja vad gör jag då?
Jo, jag har köpt ett decat-rör till mitt originalsystem och det kom igår! :yoparty Utan katalysator så kommer jag troligtvis att kunna använda originalsystemet med nuvarande mappning :) Ljuddämparen ger nog en liten effektminskning men det gör å andra sidan mina dubbla dB-killers också till helsystemet.

Men hur som helst; Gelleråsen vroom vroom! Det betyder i så fall att jag kommer ner till Anderstorp på lördagskvällen. Men jag får en chans att köra mer, bli bättre och ett KM är alltid ett KM :kär
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
Det låter som en alldeles utmärkt idé :yoparty Jag har bokat in mig nu till lördagens SMC-körning :)

Inte fredag ?

Verkar som jag ska rulla upp med mina slicks som jag sålt, men blir på fredagen.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top