Fordons debut i Rookie-serierna

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Jag har bara kört 1.20 på Gelleråsen än så länge så att kapa tre till kräver nog lite övning tror jag :) Jag får ta rygg på dig de här två dagarna helt enkelt! :yoparty

I regn är du definitivt snabbare än mig! Tror jag körde 1.24 i regn förra året och ville helst bara åka in i depån hela racet igenom. Är det torrt så kan jag nog ge dig lite tips tror jag :)
 

Allramified

Medlem
Gick med
25 Jul 2015
Ort
Gränna
Hoj
SFV4S, D675
Jag tänkte att det skulle bli ganska trist att tuffa runt på banan själv men tack och lov dök det upp några vädertrotsande förare som jag försökte varva så fort dom möjligt

Haha, tänk att få ha bidragit till din träning genom att vara rundningsmärke i regnblasket :)

Grymt att se dig och Christian elda på i vätan medan man själv fegade runt i styrfart! :tummenupp
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Haha, tänk att få ha bidragit till din träning genom att vara rundningsmärke i regnblasket :)

Grymt att se dig och Christian elda på i vätan medan man själv fegade runt i styrfart! :tummenupp

Det är roligt med regn :fyllisar Det är bara att låtsas som att det finns grepp så går det bra :)
 

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Jag stod på start och mål och klockade dig med mobilen till 1.13 på flera varv under första regnpasset du körde!
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Jag hade tänkt att sammanfatta varje enskild dag eftersom det blir så mycket text. nu verkar det bli varje enskild tag men lite text, för jag är alldeles för trött för att minnas tillbaka :rofl

Det har gått både bra och dåligt. Jag hade lite problem med att hitta fart runt banan och under andra passet på lördagen så körde jag jämna, men långsamma tider. De fyra sista varven på det andra passet låg mellan 1,13.538 och 1,13.775. Framåt eftermiddagen så tog det sig lite då jag hittade ytterligare en sekund någonstans. Men greppet i framdäcket var inte det bästa och jag var nära att sopa i backen i depåkurvan. 1,12.470 blev bästa tiden för dagen innan det började ösregna lagom till klubbmästerskapets A-final. Tråkigt nog valde ett gäng att packa ihop och trots att jag startade i sjunde rutan så hade samtliga sex stycken solskensförare *hostHultqvistochMojjahost* framför mig packat ihop sina grejer. Vilka det var låter jag vara osagt :hihi
Men vilket härligt wtrace det var! Blöt och fin asfalt samtidigt som solen tittade fram. Det blev sex varv i lugnt tempo och sedan fick jag stå högst upp på pallen :D En tävling är alltid en tävling och det är lika roligt varje gång! :kär

A-final SMC Sport 160522.jpg
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Solskensåkare and PROUD! :) Det är väll kul att få stå på pallen? Var tacksam att vi drog hem istället! :tungan
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Jag ska till Rudskogen i Juli såvida jag inte klotar mig själv och hoj okörbara tills dess. Funderar lite på den 4e juni också, men ja vettefan om ja pallar det efter Mantorp. :rodnar
 

Brutale

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Oct 2014
Ort
Lidköping
Hoj
Husqvarna TE300i, Yamaha YZF R6, Kawasaki Z750, Sålda: MV Agusta Brutale Dragster 800 EAS & Kawasaki ZX6-RR
3/7 är det Gelleråsen :)

Såg det. Då jag segt nog kolla efter inlägget..
Kolla med Falco åkaren om ni inte ska till Rudskogen, go bana som 17 ��
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top