Filip Backlund - svarar pa fragor ikvall infor 2016 ars BSB sasong

MRBACKIS

MRBACKIS
Gick med
15 Jul 2004
Ort
västerås
Hoj
Kawasaki ZX-10R
Quattro Plant Kawasaki Team.JPG

Hejsan allesammans,

Hoppas ni alla har det bra sa har nar vi narmar oss juletider. For alla er som inte har sett det sa har jag fatt mojligheten att fortsatta tavla I BSB - British Superbike aven under 2016 och har skrivit pa for teamet Quattro Plant Cool Kawasaki. Ett valdigt duktigt och proffesionellt team I BSB sedan manga ar tillbaka.

Jag ar otroligt glad att jag har fatt denna mojligheten och aven att fa tavla for detta teamet, dem ar ett av tva Kawasaki team I England som har direkt stod fran Kawasaki, sa detta ska bli bade intressant och roligt att fa se hur deras cyklar fungerar men ocksa hur dem som team jobbar framat.

Ikvall mellan 7-9 (UK tid sa 8-10 SV tid) sa har vi suttit ihop en Q&A via min Facebook sida. Jag kommer att svara pa alla mojliga olika fragor som slangs upp. Det kan vara alltifran hur min traning ser ut, vad jag kanner fran den gangna sasongen och infor 2016, allt mojligt! :)


Filip Backlundfacebook.jpg

http://tinyurl.com/filip-backlund-AandA

https://www.facebook.com/filipbacklund14/


Sa for alla er som ar intresserade, borja rada upp fragorna :)

Hade toppen sa hors vi inom kort igen.

Mvh


Filip Backlund
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
- Hur kommer det sig att jag, som en gång var före dig imål, TROLIGEN inte skulle vara det idag, om vi skulle rejsa....:va
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

MRBACKIS

MRBACKIS
Gick med
15 Jul 2004
Ort
västerås
Hoj
Kawasaki ZX-10R
Ooh Mozz, det ar inte sakert... ;) Man vet aldrig var for tokigheter en galen mc forare kan fa for sig dar ute. Forst over linjen efter 45 min sa ska du se, det kanske allt blir du! :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top