Hur mår sporthoj.com?

Hur mår Sporthoj?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Överlag är jag rätt nöjd och då blockar jag inte ens annonserna. Här är tråden för dig som tycker nåt eller något? ÖS på bara, vi lever i en demokrati och ordet är befirande fritt:

Eftersom vi tydligen har (efter den sista massiva fortkörningsrapporten) sjukt många som kör för jävla fort hela tiden så har jag byggt upp en enkel poll som alla med IQ 18 och över kan hantera.

Please drive fast in right places:

Like empty roads countrysíde, motorways early sunday morning, schoolyards is perferkt place to burn tires in the afternoon on a sunday, no chilren,no adults at all. But best tip over ail: Your bike, your life. enjoy.
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Jag ser redan nu ett misstag i min poll men vad i helvete ska jag göra åt nu, väcka Swedie? Absolut!
 

joonsered

Medlem
Gick med
14 Dec 2012
Ort
ale
Hoj
2014 yamaha xt1200
Sidorna har funkat ok för mig förutom ett kort stopp i sommar.
Reklam stör inte mig.

Det som stör mig är att mc-väglaget först blir bra om 4 mån.
Abstinensen botas till viss del av sporthoj, sprit och gnällighet över det mesta.

Suck, flytta till Spanien nuuuuuuuu...........
Det var bara den lilla detaljen med pengarna.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Profilerna har blivit märkliga och inte lika bra som innan
Sökfunktionen suger som alltid
Och som tidigare erterfrågar vi den där samlings ikonen för citat och gilla

Annars nöjd! Helvete va de regna i natt?! Får se om ja kanske skall lägga en snorkel på hojen så hon känner sig trygg i källaren..
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag kan inte låta bli att älska Sporthoj, med alla fel och brister :D:brynad:dummer:kär
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Svårigheten med den här typen av Poll är att endast de som går in på SH röstar.
Har du lessnat kommer du inte rösta.
Exempel: När jag klagade på svårigheter logga in svarade SWEDIE att jag var den ende som klagade. Vilket är ganska naturligt. Jag hade bara svårigheter, jag kom ju in till slut. De som inte kommer in klagar inte på svårigheter komma in.
För hur ska de klaga till Swedie ?! om de inte kommer in på SH, nån som vet? Jag vet inte !
Just nu sitter jag och surfar på en dator och det funkar helt OK. Men :tuttar har en 10" Padda (Android) som vi brukar ha tillhands för att kolla upp saker. Framför tex TVn.
Men att använda den till att slå en flukt på SH när TVn är för trist, ja det avstår jag normalt från.
Jag kan inte följa en tråd för jag klickar hela tiden på annonser jag inte är intresserad av.
Nu vill givetvis Egmont jag ska klicka på annonser. Men om resultatet blir att jag stänger av Paddan
och lämnar SH efter några minuter, har Egmont lyckats då?

Den ende på SH som har nån koll på hur SH mår är väl Swedie.
Om Swedie har tillgång till besöksstatistiken?
För en liknande site i annat ämne http://eforum.idg.se såg jag för nått/några år i ett inlägg från huvudmoderator att besökstatistiken visade att intresset för eforum minskat.
Toppen var 2010(?).
Och jag gissar att besöksstatistiken visar nått liknande för SH.
Intresset minskar.
För det kommer upp allt fler konkurrenter.
I Sverige och utomlands.
 
Last edited:

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Om någon har problem att logga in på SH så går det bra att maila Swedie på swedie(kanelbulle)sporthoj.com

För övrigt kommer SH att bli bättre 2016 :)
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Tapatalk är som alla vet kanonbra på mobil och padda. Problemet är att man inte kan rösta i pollar och att OT2-forat inte finns med i timeline.
 

Täppas

Guest
Röstade på :
Jag är klart missnöjd över det mesta , mest över innehållet
Inte för att jag är missnöjd med det mesta utan för att det var enda stället man kunde klanka på innehållet!!
Fan varje gång man går in måste man sätta sig på händerna och räkna till 10 för att inte börja kräkas i Politik/Rasse trådarna... det var bättre förr när det man tjafsade om åtminstone hade MC anknytning (spökgösta för/emot, bomba satan / polis insatser för/emot osv).

Nu har en" klick" vädrat morgonluft och passar på att köra propaganda även på sporthoj för massa icke mc relaterat skit, ja ja det kan ligga i OT eller ej MC relaterat men va fan kan de inte ta den skiten på de sajter som är till för dylikt skit helt och hållet ?

Det som slutligen får mig att lämna SH (om jag någonsin lyckas slita mig) kommer vara om Egmont fortsätter försöka krama ur mer reklam på olika sätt som gör att sidan blir för j-vla irriterande... eller om de som tycker SH är menat för propaganda för för stort utrymme :fakta

Mina 0,02$
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Röstade på :
Jag är klart missnöjd över det mesta , mest över innehållet
Inte för att jag är missnöjd med det mesta utan för att det var enda stället man kunde klanka på innehållet!!
Fan varje gång man går in måste man sätta sig på händerna och räkna till 10 för att inte börja kräkas i Politik/Rasse trådarna... det var bättre förr när det man tjafsade om åtminstone hade MC anknytning (spökgösta för/emot, bomba satan / polis insatser för/emot osv).

Nu har en" klick" vädrat morgonluft och passar på att köra propaganda även på sporthoj för massa icke mc relaterat skit, ja ja det kan ligga i OT eller ej MC relaterat men va fan kan de inte ta den skiten på de sajter som är till för dylikt skit helt och hållet ?

Det som slutligen får mig att lämna SH (om jag någonsin lyckas slita mig) kommer vara om Egmont fortsätter försöka krama ur mer reklam på olika sätt som gör att sidan blir för j-vla irriterande... eller om de som tycker SH är menat för propaganda för för stort utrymme :fakta

Mina 0,02$

Du vet att om det finns något man inte klarar av omkring sig men ändå inte känner sig motiverad/intresserad tillräckligt av för att faktiskt försöka förändra/åtgärda så kan man bara låta bli att titta?

Just don´t look! :D

Slutar man lägga tid och energi på sådant man inte kan/vill förändra och istället lägger den på att lyfta fram det man gillar så blir livet mycket bättre och inte så negativt. ;)
 

Täppas

Guest
Du vet att om det finns något man inte klarar av omkring sig men ändå inte känner sig motiverad/intresserad tillräckligt av för att faktiskt försöka förändra/åtgärda så kan man bara låta bli att titta?

Just don´t look! :D

Slutar man lägga tid och energi på sådant man inte kan/vill förändra och istället lägger den på att lyfta fram det man gillar så blir livet mycket bättre och inte så negativt. ;)

Jag vet... du har helt rätt :tummenupp

Men jag vill ju in på SH för att må gott inte för att öva mig på att "göra rätt", det finns ju som sagt siter som är gjorda för just det (och jag är allvarlig, övning är bra !)
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Well...hittade en länk förbi startsidan precis i min historik, nu kom jag äntligen in. Men går jag på sporthoj.com direkt så är den sidan bara vit, ingen reklam, inga länkar, inga bilser. Bara vit och tom.
Ger för det mesta nu förtiden upp och frågar Ulvhamne bredvid mig om vad som sägs på sporthoj, han läser nära alla trådar och inlägg och.... Funkar? Tja, det blir iaf väldigt lite inlägg från mig men det kanske är bra det med. Bitter, ledsen och krenckT :näsblodä
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Startade just om Apache, verkar som att något strulat. Sidan blev vit!

I övrigt, varit en hel del bakom kulisserna ett tag. Saker har fått vänta helt enkelt. Efter nyår kommer nya tag.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Fick lov att göra en liten rensning. Filsystemet slut på "noder" eller vafan det heter. Bör rulla på tillsvidare nu!
 

Morris Mc

Moderator
Gick med
14 Jan 2010
Ort
Malmö
Hoj
1983 Yamaha SR400 / 2021 Vespa GTS 300 / 1981 Husqvarna 258 / 2021 BMW G310GS /
Den är fortfarande lite sur. Har fått fram sidan, men saknar vänster kolumn.
Har raderat cookies och refreshat cache.

Allt gott,

Morris

Skärmdump: http://morrismotorcycl.es/dXdR
 

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Looking...
Sporthoj har mognat på både gott och ont. Tror ffa det beror på den dåliga återväxten inom just sporthojssegmentet då inga yngre har råd att äga en sporthoj.

Det goda är att många har spillt över till racedelarna på forumet och jag upplever en mycket större aktivitet där nu.

Det onda är väl att den allt mognare användarskaran inte ger forumet den där extra kryddan som fanns tidigare.
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top