Terrorismstråden

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Sant, matchar inte in definitionen av terrorism.
Men snacka om att sticka ut (i rapportering, skolskjutning i Kanada, ingen vardagsmat som i USA)

My bad :)

Tänkte mer om jag missat något, man undrar ju lite vad som hänt, två bröder och personal på skolan. Inte direkt den vanliga "utanför" skolskjutaren.

Luktar nästan som vedergällning för att inte fått gehör för något som hänt i hemmet.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Tänkte mer om jag missat något, man undrar ju lite vad som hänt, två bröder och personal på skolan. Inte direkt den vanliga "utanför" skolskjutaren.

Luktar nästan som vedergällning för att inte fått gehör för något som hänt i hemmet.

Mjoo, underligt, är det några familjemedlemmar som faller offer brukar det vara föräldrarna...
Hittar inte mycket info om det hela alls, tar nog några dygn att knyta ihop trådarna och motiv m.m.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Inget terroristdåd i svenska regeringens ögon men en liten tour. Stjäla pass för att bege sig norröver för försörjning och betald relax. Sveriges feminister hälsar välkomna och lyckas man inte sno ett pass är det öppet utan kontroll ett par veckor i sommar. Intet ont anande kvinnor fins till hands strategiskt över hela riket. Tror inte det är långt borta att det smäller i större skala när de väl förfarna ligisterna etablerat sig här och rastlösheten smyger sig på. Feministerna jublar...
http://www.expressen.se/nyheter/kvinnornas-forbjudna-filmer-inifran-is-stangda-stad/
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Ja
Fredens religion igen, där är det väl inga tvivel.
Enligt lokala medier så ska IS ha tagit på sig skulden, föga förvånande.
Edit: verkar som att ingen har tagit på sig attacken än tydligen.
Bomberna ska ha varit av samma sort som bomberna i Paris dock, känns rätt säkert att det är just IS...
 
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Hörde att Måna låste in sig på toaletten i morse, hon såg väldigt lycklig när hon kom ut eller som hon sa:

-starkaste orgasmen jag upplevt sen parisdåden, helt underbart, nu måste jag ila vidare och ringa Reinfeldt som precis har landat efter en luftburen tur över sveriges obefolkade landskap, -vi har lägenheter och jobb att dela ut till de stackars återvändande is-sympatisörerna, morsning korsning, inshallah:)
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Enligt lokala medier så ska IS ha tagit på sig skulden, föga förvånande.
Edit: verkar som att ingen har tagit på sig attacken än tydligen.
Bomberna ska ha varit av samma sort som bomberna i Paris dock, känns rätt säkert att det är just IS...

Vedergällning för att dom plockade paris-terroristen skulle jag tippa på, har ju varit lite småoroligt i Molenbeek sen dess...
 
Nyheter
Indian Riders Fest 2024

Återupplev glansdagarna und...

KTM presenterar specialversionen RC 8C

KTM har presenterat 2024 år...

Däck i massor

I nästa nummer av Bike hand...

Tre nya däck från Michelin.

Allt om MC beger sig till J...

Ingen MC-Mässan 2025

23YM CL500 Styrelsen för...

Start2Ride arrangeras 2024

Sveriges största provkörnin...

Första vårtecknet (?)

Ett av det första vårteckne...

Bike på hembesök: Örebro MC Service

Fredrik Persson poserar fra...

Sneak Peak på nya Husqvarna 801 Svartpilen!

Snart är det dags för Husqv...

Start2Ride är tillbaka 2024

Sveriges största provkörnin...

Top