Stort tack för ännu ett år med Bultenfoto!

P-G

Fiii fan
Gick med
23 Dec 2003
Ort
Bulten
Hoj
S1000RR
Ett riktigt stort tack till alla fotografer som plåtat på Bulten detta år. Det är så jävla nice att kunna plocka upp telefonen efter en dags bombande och kolla bilder. Att alltid ha massa proffsiga bilder i mobilen att kunna stajla för polare och kollegor ;) ni är grymma och jag hoppas ni orkar köra vidare nästa år.

Ha det så bra nu, snart är det vår igen.
 

Bromsok

Medlem
Gick med
26 Mar 2012
Ort
Älvsjö
Hoj
Multistrada 1200 S
Fan tror inte jag lyckades få med dig på någon bild i år (?) , tog inte så många , 1057 st bilder som ligger uppe från i år men vem vet det kanske blir fint väder i helgen !!

Hittar jag någon " ny " vägsnutt att plåta på så blir det nog fler bilder från mig nästa år .

Mina bilder från 2015 ligger samlade här , vet inte om jag har länkat till alla tidigare men jag la ihop det jag tagit till ett album : https://www.flickr.com/photos/danne68/albums/72157659344118699

Ja snart är det vår igen och då är luften klar och fin och bra att fota i =) . Ha det !!
 
Last edited:

vurparen

Medlem
Gick med
5 Aug 2013
Ort
Kista
Hoj
Aprilia Falco -00 KTM 625sxc -06
Yes! uppskattas! Man ser ju ut som en proffs på era bilder och efter man sett de så kan man sova med att "tro" man har uppnått sina drömmar och det är egentligen en bild från MotoGP där du ligger 1:a i rejset till Rosenhill...:tummenupp

Detta påminner mig...har inte sett bilder från september uppe från någon? Efter tomteluvans senaste.

Jag minns att det var någon gång i september, troligvis en söndag sen eftermiddag(troligtvis 17:e). Stod en person och fotade på olika ställen...eller var det 2 personer med liknande tröja som dök upp på olika ställen? :p

Kanske inte var någon från sporthoj. Det var synd det, för man har inte varit nere söderut så mycket i år för att fastna på en snygg bild!
 

Bromsok

Medlem
Gick med
26 Mar 2012
Ort
Älvsjö
Hoj
Multistrada 1200 S
Har du kollat på fejjan ? " bultens vänner " eller " sporthoj stockholm " , brukar läggas ut lite bilder där .
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top