Actionpics Mantorp 201509 03-04

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Var det den svarta hojen med dubbla bromsljus? Den är med på någon av de andra filmerna också. Skall lägga upp fler när jag hinner.

Ser fram emot fler videos:tummenupp
Inte fastnat på någons film eller på bild så det är som om jag aldrig körde:D
 

Zimbaw

Medlem
Gick med
11 Apr 2012
Ort
Storgöteborg
Hoj
CBR600RR
Näe, vit rsv4. Syns på rakan vid ca. 10:20.

Jaja, med lika snyggt ställ som jag har eller? Sen är det ju kul med en 600 när Nicklas på den röda BMW'n med drygt 70 kusar mer samt Du med nästan lika mycket mer kranar iväg på rakan. Det känns som att jag kan börja bromsa samtidigt som det är dags att lägga ner i Mjölbykurvan för att komma i fatt...:huvet
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Till alla 100+hp hojjar som körde om mig som ett möte på rakan - vi ses på gotland i juni:4skrika
 

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Ort
Tullinge
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Jaja, med lika snyggt ställ som jag har eller? Sen är det ju kul med en 600 när Nicklas på den röda BMW'n med drygt 70 kusar mer samt Du med nästan lika mycket mer kranar iväg på rakan. Det känns som att jag kan börja bromsa samtidigt som det är dags att lägga ner i Mjölbykurvan för att komma i fatt...:huvet
Ja, en viss skillnad är det helt klart. Men rakan är ändå bara knappa 20 sekunder. Resten är dryga minuten där 600ans kurvhastighet kan ta igen en hel del.
Kolla in den lilla ettriga motarden (690a?). Inte många hästar att spela med och toppar kanske 160 på rakan. Ändå är han där och "kaxar" igen ett par böjar senare.:tummenupp
 

Zimbaw

Medlem
Gick med
11 Apr 2012
Ort
Storgöteborg
Hoj
CBR600RR
Ja, en viss skillnad är det helt klart. Men rakan är ändå bara knappa 20 sekunder. Resten är dryga minuten där 600ans kurvhastighet kan ta igen en hel del.
Kolla in den lilla ettriga motarden (690a?). Inte många hästar att spela med och toppar kanske 160 på rakan. Ändå är han där och "kaxar" igen ett par böjar senare.:tummenupp

Ja, t-rex kan hantera den moppen. Jag vill komma under 1,30 och efter de här två sista dagarna vet jag att det kommer nästa gång. Samtidigt hade jag varit där redan om jag kört 1000...:hihi
 

Furious F

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2012
Ort
Stockholm
Hoj
R1
Bra film farbror mumma! Här e en tillbaka som jag tror du oxå kommer gilla. Jag låg nämligen bakom dig ett bra tag med kameran på...

 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Bra film farbror mumma! Här e en tillbaka som jag tror du oxå kommer gilla. Jag låg nämligen bakom dig ett bra tag med kameran på...


Lite kul att du trycker in blinkersknappen vid 16:15 och sen typ 4-5 gånger från 17:40 och framåt:D Du gör det säkert tidigare också men det var först vid 16:15 jag noterade det och sen kunde jag inte sluta kolla på din vänsterhand:)

PS. Jag har kommit på mig själv med att göra det omedvetet ibland också:hihi
 

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Ort
Tullinge
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Ja, t-rex kan hantera den moppen. Jag vill komma under 1,30 och efter de här två sista dagarna vet jag att det kommer nästa gång. Samtidigt hade jag varit där redan om jag kört 1000...:hihi
Jo, det är bara att gneta på. För mig var det oxå ett rejält steg upp från en lätt överviktig rsv twin med 125 pigga på slangen.
Kapade 4 sekunder under fredagen när man blev lite varm i kläderna :)
 

Furious F

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2012
Ort
Stockholm
Hoj
R1
Haha, jag kände inte själv till mitt "tics" Rash förrän jag såg det på film. Men inte ens när jag vet om det lyckas jag sluta :dummer
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Haha, jag kände inte själv till mitt "tics" Rash förrän jag såg det på film. Men inte ens när jag vet om det lyckas jag sluta :dummer

Det blir ju lätt så när man glömt blinkersen på några gånger på gata och sett kompisar göra detsamma:hihi
Men så fort man gör en "do or die"-sen inbromsning och tittar på utgången av nästa kurva så har man inte tid att fumla med blinkers..:D Ticsen försvinner nog helt enkelt när vi ökar tempot mer:tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top