Actionpics Mantorp 201509 03-04

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
En samling bilder från körningen på Mantorp. Ett par av dem blev faktiskt rätt hyffsade.

Vill man använda dem på FB, avatarer eller liknande går det utmärkt. De går även att få som jpeggar med lite mer stunz i bilden. I normala fall tar jag inget för bilderna, men den här gången gör vi såhär;

Skicka PM med vilka bilder du vill ha (de som finns i albumet är de som finns, resten är kastade) och mejladress som kan ta emot hyffsat stora filer. Jag har tyvärr nästan inga bilder alls på röd grupp eftersom jag körde där själv.

En kollega till mig har startat en insamling för flyktingkatastrofen i medelhavet. Som jag förstår det går det i princip oavkortat till UNHCR, FNs flyktingorgan. Detta är en organisation som är på plats och de behöver inte skor, gamla filtar eller avlagda huvudvärkstabletter, de behöver stålar.

En bild kostar bidrag på 50kr, två eller flera bilder kostar 100 i bidrag. Jag kan eller avser inte att kolla vem som betalar vad, jag litar på respektives omdöme.

Insamling här!

Om man inte vill gå via min kollegas insamling så brukar jag för egen del ge pengar till Läkare utan gränser. Samma summor gäller.



Slutligen, om ni använder stora bilder på hemsidor etc, uppge fotograf Michael Grundell.



Och nu till Bilderna!!
 
Last edited:

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Lade till några bilder som av någon anledning föll bort. Eftersom jag körde i röd grupp själv är bilderna från den gruppen mycket lätträknade.
 

Zimbaw

Medlem
Gick med
11 Apr 2012
Ort
Storgöteborg
Hoj
CBR600RR
Om någon vill se och höra en rytande 600. Sista passet första dagen. Bättrade på varvtiderna med 6 s sedan premiären på Valborg, nu låga 1,32. Skitnöjd så dag två handlade om att bättra på spåren. Kommer en film på det också. GPS-signalen är inte helt 100 så hastigheten stämmer bara nästan. Skall låta Garmin titta på kameran.

www.youtube.com/watch?v=qR0v6byWYpk
 
Last edited:

C0ff3e

Medlem
Gick med
23 May 2014
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K7, BMW 650F (funduro), susuki gsx400e 83
Efterlysning

Personen som gick omkull i lugn/medel grupp i chikanen på fredag andra passet.
Har det på film men vill inte lägga ut den publik.
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Gött kört Sir:C! Vad körde du som bäst? Ca 1,21 enligt videon? Eller var det du som körde 1,16 under torsdagen?
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Flera snygga videos och jag antar att alla kör allt snabbare under dagen, men jag som snabbt blir trött orkar inte köra mot slutet:hihi Hoppas på fler videos och där jag själv antingen blir omkörd eller kör om:D Så fortsätt lägga upp fler videos om ni har/orkar:tummenupp
 

Sir:C

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
västerås
Hoj
GSX-R 1000 K6 banhoj/KTM 530 -08
Gött kört Sir:C! Vad körde du som bäst? Ca 1,21 enligt videon? Eller var det du som körde 1,16 under torsdagen?

Tack. låg och snurra på några 21 tider som bäst tror jag.
Nä nå 16tider va jag inte nära förutom i drömmarna....:gråta:gråta
 

Soft

www.soft.se
Gick med
25 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
s1000rr
Lägg gärna ut det.det var jag som gick omkull interesant o se vad som hände ..:va
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top