Jag kommer inte in på Sporthoj.com längre!

Smagatusk

Guest
Hej!

När jag går in på SH från hemdatorn ser det numera ut så här.

Namnlös.jpg

Jag får helt enkelt gå in via ett blogginlägg från Munken som jag sparat bland "mina favoriter", men då ser jag ändå inte översta raden med nick, konto, visa svar och annat. Det är helt svart, men inloggad är jag konstigt nog. Från telefonen kan jag gå in utan problem.

Hur åtgärdar jag detta? Jag tänker INTE byta webläsare. Jag är för gammal för att vänja mig vid något nytt. :D

Använder Internet Explorer, men håll igen på bashingen är ni snälla.


Tack!

EDIT: Jag kommer inte in på många forumavdelningar heller, så jag är tacksam om tråden får vara kvar här tills jag löst problemet.
 
Last edited:

sgte

Medlem
Gick med
7 Jun 2014
Ort
landet
Hoj
F6B
Då slipper du all blinkande reklam iaf :lol

Vet tyvärr inte hur jag ska hjälpa dig om du inte vill pröva med chrome. Testa att radera cookies och dylikt kanske.
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Vart så några gånger för mig med, har kryssat explorer och öppnat en ny så har det funkat igen de flesta gångerna, när det inte funkat har tid tydligen löst det, alltså vänta och testa senare...
 

Smagatusk

Guest
Det är konstigt att det BARA är SH jag inte kommer in på. För några dagar sedan försvann den lilla SH-loggan uppe i framför adressen i adressfältet till en svart fyrkant och nu detta.

Suck...:(

- - - Updated - - -

Vart så några gånger för mig med, har kryssat explorer och öppnat en ny så har det funkat igen de flesta gångerna, när det inte funkat har tid tydligen löst det, alltså vänta och testa senare...

Du har alltså fått samma felmeddelande?
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Det är konstigt att det BARA är SH jag inte kommer in på. För några dagar sedan försvann den lilla SH-loggan uppe i framför adressen i adressfältet till en svart fyrkant och nu detta.

Suck...:(

- - - Updated - - -



Du har alltså fått samma felmeddelande?

Jupp, såg precis nu samma svarta fyrkant istället för loggan under tiden sidan laddades vilket tog ett par sekunder nu(varierar från omedelbart man klickar till så lång tid att jag tröttnar och kryssar skiten), felmeddelandet har jag sett ett par tre gånger men har startat om så funka det igen.

Somthings rotten in the state of SH.......






bara för att förtydliga detta för mig så fick jag skriva om inlägget för den sa det var för kort när jag försökte posta......
 
Gick med
3 Apr 2011
Ort
Skåne
Hoj
Skrot
Smagatusk skrev:
Hur åtgärdar jag detta? Jag tänker INTE byta webläsare. Jag är för gammal för att vänja mig vid något nytt.

Använder Internet Explorer, men håll igen på bashingen är ni snälla.

Du är inte för gammal, du är bara dumlat. Andra webbläsare fungerar precis likadant.

Hur som helst, gå in på sporthoj.com och prova tryck Ctrl + F5, fungerar det inte då så är problemet hos sporthoj. Vi har alla problem med sporthoj.com på sistone.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top