Vadå enkät om sajten?

Täppas

Guest
Även jag gick på denna skit :gnissla

Brukar aldrig köra "snälla hjälp oss..." men som så många andra här tänkte jag jag gör det för Sporthoj...trodde i min naivitet att egmont snappat allt gnissel om reklamen och hade ideer de ville testa på oss för att "vinna tillbaka" förtroendet meeen :död

Så i en riktigt knyta handen i fickan protest (som bara drabbar mig själv) tänker jag efter kvällens surfpass utesluta sporthoj (=egmont) ur mina rutiner ett par veckor och se om jag kan hitta andra MC forum som fyller hålet, vi får se om jag kommer krypandes tillbaka i samma omfattning, i mindre omfattning eller inte alls :huvet

Men det här var fan så magstarkt så på något sätt lär man ju reagera :näsblod
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Även jag gick på denna skit :gnissla

Brukar aldrig köra "snälla hjälp oss..." men som så många andra här tänkte jag jag gör det för Sporthoj...trodde i min naivitet att egmont snappat allt gnissel om reklamen och hade ideer de ville testa på oss för att "vinna tillbaka" förtroendet meeen :död

Så i en riktigt knyta handen i fickan protest (som bara drabbar mig själv) tänker jag efter kvällens surfpass utesluta sporthoj (=egmont) ur mina rutiner ett par veckor och se om jag kan hitta andra MC forum som fyller hålet, vi får se om jag kommer krypandes tillbaka i samma omfattning, i mindre omfattning eller inte alls :huvet

Men det här var fan så magstarkt så på något sätt lär man ju reagera :näsblod

Jag kommer sakna dig om du lämnar oss:7peta
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Kan ingen kolla upp annonspriserna på Sporthoj? Då kan vi starta en insamling bland medlemmarna (den skulle kunna kallas...medlemsavgift), sedan tar vi pengarna och köper upp annonsutrymmet på sidan och lägger in svarta fält. Då kan alla surfa utan Adblock och Ghostery, sidan laddar snabbare och ser bättre ut och Egmont får sina pengar. Alla nöjda och glada. Personligen skulle jag gärna pynta upp en slant för att slippa discokänslan som Sporthoj ger ibland.
 

petrolpants

Medlem
Gick med
4 Jun 2013
Ort
Stockholm
Hoj
R nineT
Kan ingen kolla upp annonspriserna på Sporthoj? Då kan vi starta en insamling bland medlemmarna (den skulle kunna kallas...medlemsavgift), sedan tar vi pengarna och köper upp annonsutrymmet på sidan och lägger in svarta fält. Då kan alla surfa utan Adblock och Ghostery, sidan laddar snabbare och ser bättre ut och Egmont får sina pengar. Alla nöjda och glada. Personligen skulle jag gärna pynta upp en slant för att slippa discokänslan som Sporthoj ger ibland.

Här är priserna från Husvagn & Camping, också ett Egmont forum:
Skärmavbild 2015-08-27 kl. 22.10.16.jpg

Haha fråga inte varför jag hade den prislistan i mailkorgen! :rodnar


EDIT: Sporthojs priser fanns ju visst på sidan.
Lite fler annonsplatser där iaf:
Skärmavbild 2015-08-27 kl. 22.17.06.jpg
 
Last edited:

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Här är priserna från Husvagn & Camping, också ett Egmont forum:
View attachment 423247

Haha fråga inte varför jag hade den prislistan i mailkorgen! :rodnar


EDIT: Sporthojs priser fanns ju visst på sidan.
Lite fler annonsplatser där iaf:
View attachment 423249

Med tanke på vad KTM betalade för att ha en bakgrundsbild på Sporthoj och vad vi tyckte om deras kampanj så hade de nog fått bättre reklam om de hade lagt upp ett klipp på YouTube där de eldade upp pengarna istället...
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
shit... samma tjej svarade på min verkar det som :tuttar:tuttar:tuttar:tuttar:tuttar

Tjejen som svarade på Enket tjänade inga pengar men spenderade ändå över 10K på sånt där lyxgrejs såsom resor och klockor o damkläder.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Ingen ansvarig som har något intresse utav att faktiskt svara på trådens frågor?...

Jag lägger till en fråga: Hur många gånger är det tänkt att jag/samma person ska svara på enkäten? Räcker inte en gång? Visserligen känns ju första gången lika orelevant som andra eller femte gången... men ändå?
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Jag saknade en fråga: Hur mycket lägger du på porr per månad: a) 0-1000 kr b) 1 000 - 5 000 kr c) 5 000 -10 000 kr d) tills lönen är slut.
 

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Eneryda
Hoj
2014 stormtrooper 1000
visste ni att en tjej som är född 2000 eller senare och tjänar 84000 i månaden och lägger mer än 10000 på allt och heter pamela anderson har svarat på enkäten.....:arsele
 

Sniglom

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Nov 2013
Ort
Göteborg
Hoj
Knallgul S1000RR -11, CBR600FS -02
Gick igenom halvvägs, men tyckte frågorna var på tok för intima för att hjälpa siten.
Som många andra avbröt jag.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag kan inte ge så mycket input. Tycker oxå rubriken på enkäten skulle varit annorlunda. Jag kan ta upp det på nästa möte.
 

TriumphNynäs

Medlem
Gick med
8 Dec 2007
Ort
Nynäshamn
Hoj
För många enligt hustrun...
Mycket gnäll, ligger man på en reklamfinansierad site så är det väl inte så konstigt att dom försöker få lite info om besökarna för att på det viset attrahera flera att köpa reklamplats.
Det finns inget gratis, och jag tror att antalet medlemmar skulle minska med en faktor 10 om man tog 50kr/år i avgift, och har ingen aning i vilken mån det skulle täcka kostnaderna. Bara att administrera detta blir ett hyfsat jobb. Det enda jag inte fyllde i var adressen för att vara med i utlottning av 10 trisslotter, vill inte ha reklam hem också. Antar att ingen här kollar på annat än TV1 o TV2 :)
 

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Eneryda
Hoj
2014 stormtrooper 1000
Mycket gnäll, ligger man på en reklamfinansierad site så är det väl inte så konstigt att dom försöker få lite info om besökarna för att på det viset attrahera flera att köpa reklamplats.
Det finns inget gratis, och jag tror att antalet medlemmar skulle minska med en faktor 10 om man tog 50kr/år i avgift, och har ingen aning i vilken mån det skulle täcka kostnaderna. Bara att administrera detta blir ett hyfsat jobb. Det enda jag inte fyllde i var adressen för att vara med i utlottning av 10 trisslotter, vill inte ha reklam hem också. Antar att ingen här kollar på annat än TV1 o TV2 :)


det som folket stör sig på med enkäten är inte att den finns.... det som folket stör sig på är att-

1. missledande rubrik------- i rubriken står det att man ska besvara frågorna för att få en bättre mc sajt...
2. ingen av frågorna är mc relaterad... ingen av frågorna kan på något sätt hjälpa till med att på något sätt göra forumet bättre..
 
Last edited:

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
visste ni att en tjej som är född 2000 eller senare och tjänar 84000 i månaden och lägger mer än 10000 på allt och heter pamela anderson har svarat på enkäten.....:arsele

Tror egmont blir mycket glada över ditt svar, då kan de ju visa annonsörerna hur mycket de unga tjejerna på forumet spenderar och visa upp fina grafer och diagram :gnissla

Av nån anledning var det en 80årig pensionär som har en pension på 12000kr och inte köper nånting nånsin som svarade på min enkät :rodnar
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top