Hjälper er med handledning STHLM

Dajos

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2020
Ort
Hägersten
Hoj
2017 Kawasaki Z650
Hej! Finns det fortfarande möjlighet till handledning för A-körkort här?

Mvh Dajos
 

Galen Ryss

Medlem
Gick med
31 Mar 2010
Ort
Stockholm
Hoj
MT09 -SP
Hej Dajos

Absolut men det är nog klart för i år då det börjar bli riktigt kallt :gråta.
Maila i februari så listar vi ut något.

/Max
 

Philiple

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2021
Hoj
Har ingen för tillfället
Hej Max,

Är intresserad utav handledning nu inför kommande säsong.

finns det möjlighet att få hjälp av dig??
Bor på Kungsholmen samt Ekerö vilket verkar vara nära dig. Skickade även ett PM till dig.

mvh
Philip
 

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Ort
Paradiset söder om stan
Hoj
Inte sommar än!
Har bara haft mitt A-kort sedan september 2020, således är jag tyvärr inte lämpad som MC-handledare åt någon, ännu åtminstonne. Jag vill bara säga att den som erbjuder sig att vara handledare åt någon känner jag stor respekt för. Inte bara innebär det att lägga sin tid och tålamod på en annan, handledaren är även ansvarig för 'eleven' på vägarna, och allt som händer i samband med övningskörningen.

Jag vet inte, men jag skulle nog inte våga vara handledare åt någon annan än möjligtvis min tjej, i framtiden. Jag är hur som helst väldigt tacksam för att min handledare stod ut med mig. Samt är jag djupt tacksam för allt som (vi kan kalla honom Sabbis) gjort för mig rörande MC, läxorna jag lärde mig i samband med MC-åkningen förra året, och kulturen omkring hojåkningen.

Jag ser fram emot en sommar fylld med långa turer på Södertörn, och förhoppningsvis även norrom Stockholm. Det blir väl exklusivt asfaltskörning för att Sabbis är en "road-hog", inte mycket för terräng och sliriga vägar. Jag är mycket mer flexibel på min KLX med nabbiga däck, så när det blir dags att jaga lunchen så blir det väl jag som får rulla ut i åkern och hämta köttet ;)
 

skalman_mc

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2021
Hoj
2019, Yamaha, XSR700. Kawa GPX750R 1987.
Tjenna, söker handledare för A-Kort. Risk 1&2 klar, teorin snart, uppkörning i Juli. Har MCn i Solna, vid Karlbergs Slott typ, verkar vara i dina krokar. Hör gärna av dig om du har möjlighet eller känner någon som kan ?.
 

Galen Ryss

Medlem
Gick med
31 Mar 2010
Ort
Stockholm
Hoj
MT09 -SP
Hejsan allihop.

Dessvärre så har jag ingen möjlighet att köra som handledare i år pga att jag har mycket jobb på mitt företag. Förhoppningsvis så blir det bättre nästa år.
Kör försiktigt allihop och lycka till med mc kortet :)

Mvh,
Maxim
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top